اسلو کجا بریم؟

اسلو کجا بریم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

اسلو پایتخت نروژ یکی از دیدنی‌ترین شهرهای منطقه اسکاندیناوی است. دیدنی‌های اسلو کم نیستند و هرکدام تاریخ این سرزمین را روایت می‌کنند. از آبدره‌های رویایی گرفته تا موزه‌های کشتی در اسلو گردشگران را شیفته خود می‌کنند. در این مقاله چند مورد از پربازدیدترین‌ها را معرفی می‌کنیم.


قلعه آکرشوس


یکی از مشهورترین دیدنی‌های اسلو قلعه آکرشوس است. این دژ در اوخر قرن 13 میلادی ساخته شده است و هدف از احداث آن اهداف دفاعی بود. این قلعه در نقطه‌ای حساس قرار دارد و همواره عبور دشمنان را رصد می‌کرد. قلعه آکرشوس بعدا به محل سکونت پادشاهان تبدیل شد و به شکوه آن افزوده شد. امروزه این دژ با ابهت محل رویدادهای مذهبی است و گردشگران از آن بازدید می‌کنند.


دیدنی های اسلو



موزه کشتی‌های فرام


از آنجایی که کشتیرانی همیشه در نروژ رواج داشته است چندین موزه به این موضوع نیز در اسلو احداث شده است. موزه کشتی‌های فرام از جمله دیدنی‌های اسلو است که به موضوع کشف قطب شمال تمرکز دارد. در آنجا می‌توانید نقشه‌های قدیمی، کشتی‌های چوبی، ابزار کشتیرانی و لباس خدمه را ببینید. همچنین این امکان وجود دارد تا سوار کشتی فرام شده و رقص نور آن را تماشا کنید.


خانه اپرا اسلو


اگر شیفته رقص باله هستید از خانه اپرا اسلو غافل نشوید. این بنا محلی برای اجراهای موزیکال است و حسابی شما را سرگرم می‌کند. خانه اپرا اسلو با سنگ گرانیت سفید و مرمر درست شده و پنجره‌هایی بلند دارد. همچنین با داشتن 1100 اتاق قابلیت اجراهای متنوعی را در خود ایجاد کرده است. اگر روزی بخت با شما یار شد و با تور نروژ همراه شدید حتما سری به این بنا بزنید.



جاهای دیدنی اسلو



پارک ویگلند


یکی دیگر از جذاب‌ترین دیدنی‌های اسلو پارک ویگلند است. در این پارک بیش از 200 مجسمه وجود دارد که حالت‌های مختلف را نشان می‌دهند. اکثر مجسمه‌ها از جنس آهن، برنز و گرانیت‌اند. همچنین در ابعاد بزرگ گوستاو ویگلند درست شده‌اند و سوژه خوبی برای عکاسی‌اند.


دیدنی های نروژ




موزه کشتی‌های وایکینگ


وایکینگ‌ها از جمله اقوامی بودند که در گذشته در نروژ زندگی می‌کردند. از آنجایی که آن‌ها در کشتیرانی تبحر داشتند امروزه موزه‌ای با همین موضوع برایشان درست شده است. موزه کشتی‌های وایکینگ‌ها آثاری از قرن نهم را در خود جای داده و سرگذشت آن‌ها را روایت می‌کند. همچنین در انجا می‌توانید انواع منسوجات و ابزار خانگی را ببینید و عکاسی کنید.



دیدنی های اسلو




موزه ملی اسلو


یکی دیگر از مشهور‌ترین دیدنی‌های اسلو موزه ملی این شهر است. این موزه چندین آثار هنری را در خود نگه می‌دارد که یادگار گذشته کشور نروژ‌اند. در آنجا می‌توان نقاشی‌های هنرمندان مشهور، لباس، ابزار و غیره را دید. در تمام مدت بازدید نیز راهنمایان تور شما را راهنمایی می‌کنند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند.


جاهای دیدنی اسلو




آبدره اسلو


اگر عاشق طبیعت و چشم‌اندازهای رویایی هستید در سفر به نروژ از آبدره اسلو غافل نشوید. این آبدره شامل چندین جزیره پوشیده از درخت است که جان می‌دهند برای پیک نیک. در آنجا می‌توان آبتنی، قایق‌سواری و ماهیگیری کرد و به عکاسی کردن پرداخت. همچنین اگر علاقه‌مند به یوگا در طبیعت هستید آبدره اسلو گزینه خوبی است.


سفر به اسلو


اگر مشتاقید تا با تور نروژ راهی سفر شوید آرامش سفر در کنار شماست. همکاران ما در تمام ساعات کاری در کنار شماست تا بهترین خدمات را تقدیمتان کند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS