معروف‌ترین پارک‌های پاریس

معروف‌ترین پارک‌های پاریس

جدیدترین مطالب گردشگری

پاریس پر از پارک‌هایی است که سرسبزی و شکوه را به این شهر هدیه داده‌اند. پارک‌های پاریس خود یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی این شهرند که گردشگران را هم جذب خود می‌کنند. در این مقاله از آرامش سفر به معرفی مشهورترین آن‌ها می‌پردازیم تا اگر با تور فرانسه آرامش سفر همراه شدید بتوانید تجربه جالبی را رقم بزنید.


باغ تویلری


یکی از معروف‌ترین پارک‌های پاریس باغ تویلری نام دارد. این باغ نوعی اثری تاریخی است که کاخی باشکوه را در خود جای داده است. درون این کاخ دیوارهای کاشی کاری شده، نقاشی‌های جذاب و شیشه‌های کاری رویایی دیده می‌شود. به طوری که حسابی شما را به وجد می‌آورد. وجود گل‌های رنگارنگ و حوضچه‌های آب در کنار بنا کاری کرده تا ساعت‌ها در انجا گردش و عکاسی کنید. باغ تویلری که در نزدیکی موزه لوور پاریس قرار گرفته در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.


پارک های پاریس




باغ لوکزامبورگ

باغ لوکزامبورگ یکی از تماشایی‌ترین پارک‌های پاریس است که در قرن 17 توسط ملکه ماری مدیچی ساخته شد. این باغ پر از گل‌های رنگارنگف درختان بلند و تند یس‌های مختلف است و شما را به روزهای دور تاریخ فرانسه می‌برد. همچنین وجود یک گلخانه در آن باعث شده تا بتوان گل‎هایی دوست‌داشتنی خرید. مجسمه آزادی یکی از سوژه‌های جالب برای عکاسی در باغ لوکزامبورگ است که نباید از دست داد. فراموش نکنید که باغ لوکزامبورگ یکی از 10 جای معروف پاریس است که در سفر به پاریس نباید از دست داد.


معروف ترین پارک های پاریس



پارک مونسو


یکی دیگر از پرطرفدارترین پارک‌های پاریس پارک مونسو نام دارد. این پارک وسیع سازه‌های مختلفی را در خود جای داده و حسابی شما را سرگرم می‌کند. در پارک مونسو یک هرم مصری، چندین ستون یونانی، یک ساختمان چینی و چندین پل ونیزی وجود دارد. همچنین در تزئین ان از سبک انگلیسی بهره برده‌اند. پارک مونسو برای افراد ماجراجو گزینه جذابی است و خاطرات فراوانی را برایشان خلق می‌کند.


مشهورترین پارک های پاریس



باغ د پلانت


باغ د پلانت یکی از مشهورترین پارک‌های پاریس است که به عنوان باغ گیاهشناسی نیز شناخته می‌شود. درون این پارک چندین موزه و مدرسه گیاهشناسی وجود دارد و در انجا به علاقه‌مندان اطلاعات لازم داده می‌شود. در طراحی باغ دپلانت از معماری فرانسوی و انگلیسی الگو گرفته‌اند و انواع گیاهان را در انجا می‌توان دید. در این مجموعه بیش از 170 نوع گل نگهداری می‌شود و در نوع خود یکی از قدیمی‌ترین‌های دنیاست.


محبوبترین پارک‌های پاریس



پارک فورال دو پاریس


پارک فورال دو پاریس یکی از مشهورترین پارک‌های پاریس است که بیش از 10 کیلومتر مربع وسعت دارد. در غرب آن یک باغ وحش قرار گرفته و می‌توان گونه‌های مختلف حیوانی را در آنجا دید. همچنین وجود مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه سواری و محل پیک نیک باعث شده تا پارک فورال دو پاریس یکی از محبوب‌ترین بوستان‌ها در میان خانواده‌های فرانسوی باشد.


سفر به پاریس


اگر دوست دارید تا به پاریس سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم که تورهای اروپایی ما را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS