قوانین هتل‌های دبی

قوانین هتل‌های دبی

جدیدترین مطالب گردشگری

هرساله هزاران گردشگر به دبی سفر می‌کنند و با فرهنگ این شهر باشکوه آشنا می‌شوند. شناخت قوانین هتل‌های دبی به افراد کمک می‌کند تا بدون دغدغه بتوانند در این شهر اسکان کنند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید.


قوانین هتل های دبی




1- همراه داشتن مشروبات الکلی ممنوع!


گرچه سرو مشروبات الکلی در بعضی مکان‌های دبی آزاد است؛ اما همراه داشتن مشروب در داخل هتل ممنوع است. طبق این قانون نمی‌توانید حین ورود با خود بطری مشروب وارد کنید. هرچند در اکثر هتل ها مشروبات الکلی سرور می‌شود اما باید بدانید که بر اساس قوانین وزارت گردشگری سرو الکل در هتل های دبی برای افراد زیر ۲۱ سال ممنوع است. باید بدانید که در دبی و سایر مناطق امارات به جز شارجه، حداقل سن برای نوشیدن الکل ۲۱ سال است.


2- همراه داشتن وسایل آتش‌بازی ممنوع!


یکی دیگر از قوانین هتل‌های دبی مربوط به وسایل آتش بازی و مواد منفجره است. مسافران حین اسکان در هتل نباید هیچ کدام از این اقلام را همراه داشته باشند. در صورت کشف این محتویات از مسافر وی مشمول جریمه شده و باید هتل را ترک کند.


آشنایی با قوانین هتل های دبی



3- حمل مواد مخدر ممنوع!


یکی دیگر از اصلی‌ترین قوانین هتل‌های دبی ممنوعیت مواد مخدر است. گرچه این قانون در کشورهای دیگر هم وجود دارد؛ اما پلیس دبی حساسیت خاصی به این مسئله دارد. لذا اگر موردی مبنی بر حمل مواد مخدر در دبی دیدید حتما آن را گزارش کنید.


قوانین هتل های دبی چیست



4- تبلیغ دین ممنون!


در اساسنامه قوانین هتل‌های دبی ذکر شده است که تبلیغ دین توسط گردشگران در هتل ممنوع است. از آنجایی که دین در امارات متحده عربی آزاد است؛ اما افراد حق تبلیغ دین ندارند. لذا اگر با مواردی از این قبیل رو به رو شدید حتما آن را گزارش کنید.


قوانین هتل‌های دبی چیست؟

5- اقامت زوج های نامحرم در هتل های دبی

در کل در کشور امارات اقامت یک زوج مرد و زن اگر ازدواج نکرده باشند در هتل غیر قانونی است و امری غیر شرعی. اما از آنجایی که این شهر یک شهر توریستی است برای توریست ها معمولا مشکلی نیست و می توانند در یک اتاق اقامت داشته باشند. ارائه اتاق به خانم ها با کارت شناسایی امکان پذیر است و بردن همراه با هماهنگی هتل مانعی ندارد.

زن و مرد هتل دبی

سایر موارد مهم درباره قوانین هتل دبی

توهین به ارزش‌های اسلامی؛ ممنوع!


طبق قوانین هتل‌های دبی اگر گردشگر اقدام به توهین به ارزش‌های اسلام کند مشمول جریمه می‌شود. همچنین ممکن است حکم زندان برای وی صادر شود. لذا توصیه می‌کنیم که در زمان سفر به دبی به اصول ارزش‌ها اخلاقی و دینی احترام بگذارید.


همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است


در سفر به دبی بهتر است تا حیوان خانگی خود را در منزل بگذارید. زیرا بردن آن به هتل‌های دبی ممنوع است. فارغ از نوع حیوان خانگی بهتر است در طول سفر از بردن آن اجتناب کنید. زیرا هتل‌های شهر دبی آن را پذیرش نمی‌کنند و دچار مشکل خواهید شد.


سفر به دبی


اگر دوست دارید تا با تور دبی راهی سفر شوید آرامش سفر برایتان پیشنهادات ویژه‌ای دارد. تورهای ما در تمام سال اجرا می‌شود و بهترین خدمات را شامل می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS