هتل‌های جالب و معروف آلمان

هتل‌های جالب و معروف آلمان

جدیدترین مطالب گردشگری

اگر قصد سفر به آلمان داشته باشید باید از قبل درباره بهترین هتل‌های آلمان اطلاعات کسب کنید. مراکز اقامتی این کشور کم نیستند و هرکدام با خدمات خوب خود از گردشگران پذیرایی می‌کنند. از هتل‌های ساده و اقتصادی گرفته تا هتل‌های لوکس و لاکچری این کشور بهترین‌ها را تقدیم مسافران تور آلمان می‌کند. در این مقاله محبوب‌ترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.


هتل Schloss Elmau


این مجموعه اقامتی یکی از بهترین هتل‌های آلمان است که در کوه‌های آلپ قرار گرفته است. داشتن چشم‌انداز رویایی باعث شده تا هر گردشگری شیفته اسکان در آنجا باشد. هتل Schloss Elmau آلمان فاصله کمی با یکی از قصرهای تاریخی آلمان یعنی کاخ شاه لودویگ دارد و تجربه خوبی را تقدیمتان می‌کند. این هتل لوکس دارای 5 رستوران است که به سرو غذاهای ملل همراه با موسیقی زنده می‌پردازند. همچنین فضای داخلی آنجا بسیار شیک طراحی شده و آرامش را تقدیمتان می‌کند. از دیگر امکانات هتل Schloss Elmau می‌توان به باشگاه ورزشی، زمین تنیس، پارکینگ، خشکشویی و صندوق امانات اشاره کرد.


هتل‌های معروف آلمان




هتل Adlon Kempinski در برلین


یکی دیگر از هتل‌های معروف آلمان هتل Adlon Kempinski نام دارد. این هتل باشکوه در نزدیکی بنای تاریخی رایشتاگ واقع شده و بازدیدهای شما را آسان می‌کند. هتل Adlon Kempinski در هفت طبقه ساخته شده و چیدمان شامل سنگ‌های مرمر، شیشه‌های رنگی و مبلمان باشکوه است. همچنین این هتل دارای چند رستوران است که غذاهای ملل را تقدیم گردشگران می‌کند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به آبگرم آنجا رفته و تنی به آب بزنید.


بهترین هتل‌های آلمان




هتل Ritz Carlton Wolfsburg


هتل Ritz Carlton Wolfsburg یکی دیگر از بهترین هتل‌های آلمان است که معماری جذابی دارد. این هتل در کنار شرکت فولکس واگن قرار دارد که شاید برای برخی از گردشگران جالب باشد. همچنین به دلیل داشتن چیدمان سنتی اروپایی خاطره خوبی را برای مسافران رقم می‌زند. درون هتل Ritz Carlton Wolfsburg چندین رستوران وجود دارد که به سرو غذاهای اروپایی، آسیایی، عربی و چینی می‌پردازند. لذا با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید خوشمزه‌ترین‌ها را در آنجا پیدا کنید.



هتل‌های معروف آلمان



هتل Mandarin Oriental مونیخ


یکی دیگر از هتل‌های معروف آلمان هتل Mandarin Oriental نام دارد که با معماری نئو رنسانس ساخته شده است. این هتل در دل شهر مونیخ واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد. همچنین به دلیل شبیه بودن به قصرهای تاریخی آلمان طرفداران زیادی دارد. در حوالی آن چند موزه، خانه اپرا، تئاتر و مرکز خرید قرار دارد. اتاق‌های هتل Mandarin Oriental نیز بزرگ طراحی و بازسازی شده‌اند. دکوراسیون این هتل نیز در نوع بسیار باشکوه است و شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به استخر، رستوران، روم سرویس و پارکینگ اشاره کرد.


هتل‌های جالب آلمان



هتل فانتینی Fontenay هامبورگ


مگر می‌شود صحبت از بهترین هتل‌های آلمان باشد و نام هتل فانتینی Fontenay در میان نباشد!؟ این هتل لوکس در محل زمین‌های دلال کشتی معروف جان فونتی قرار دارد و قدمت آن بسیار است. هتل فانتینی Fontenay در نزدکی دریاچه آلستر واقع شده و به عنوان یکی از دیدنی‌ترین مراکز اقامتی آلمان شناخته می‌شود. فضای بسیار لوکس است و می‌توان انواع نقاشی و مجسمه را در آنجا دید. اگر شیفته بناهای قدیمی اروپایی باشید این هتل هوش از سرتان می‌برد. اتاق‌های این هتل نیز با پارکت، کمد دیواری، کاغذ دیواری و پرده‌های رنگارنگ تزئین شده و استراحتی لذت‌بخش را برایتان رقم می‌زند.


سفر به آلمان


اگر دوست دارید تا در بهترین هتل‌های آلمان اسکان کنید تور آلمان آرامش سفر را از دست ندهید. همکاران ما تلاش می‌کنند تا در تورهای اروپایی ما بهترین خدمات را تقدیمتان کنند و خاطره‌ای ناب را برایتان رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS