باغ اروپا هلند؛ بزرگ‌ترین باغ گل جهان

باغ اروپا هلند؛ بزرگ‌ترین باغ گل جهان

جدیدترین مطالب گردشگری

باغ کوکنهوف یا باغ اروپا هلند از آن دسته جاهایی است که با بهشت فرقی ندارد! باغی پر از گل‌های رنگارنگ که در تمام ایام سال پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است. درختان گوناگون، گل‌های لاله، کلبه‌های چوبی و ده‌ها جاذبه دیگر در این باغ کاری کرده که آرامش و هیجان تقدیم بازدیدکنندگان می‌شود.



باغ گل اروپا هلند



تاریخچه باغ کوکنهوف


باغ گل کوکنهوف در سال 1949 با هدف نمایش گل‌های اروپایی تاسیس شد. بعد از تکمیل در سال 1950 درب‌های آن به روی عموم بازد شد و حالا یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های هلند است. این باغ در ابتدا محلی برای کشت و نگهداری گیاهان دارویی بود؛ اما بعدها گل‌های زیادی در انجا کاشته شد. امروزه بیش از 7 میلیون گل در باغ اروپا هلند نگهداری می‌شود که یکی از دیگری زیباتر است.



تاریخچه باغ گل اروپا


بخش‌های مختلف باغ کوکنهوف


باغ گل کوکنهوف بخش‌های گوناگونی دارد که هر قسمت با گل‌های گوناگون تزئین شده است. همچنین در دل این باغ دریاچه‌ای بکر وجود دارد که جلوه خاصی به آنجا بخشیده است. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید در مسیرهای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری تفریح کرده و تجربه خوبی را رقم بزنید. فروشگاه‌های این مجموعه نیز به فروش گل می‌پردازند و می‌توانید خود را به چند شاخه گل مهمان کنید.



باغ کوکنهوف هلند


چگونه با باغ کوکنهوف برویم؟


باغ کوکنهوف هلند دسترسی خوبی با قطار و اتوبوس دارد. به طوری که گردشگران می‌توانند در ایستگاه آن پیاده شده و گردش خود را آغاز کنند. اگر با قطار راهی شدید می‌توانید در ایستگاه لایدن سوار اتوبوس شده و در کنار باغ پیاده شوید.


باغ گل اروپا



بهترین زمان بازدید از باغ گل اروپا


بهترین زمان بازدید از باغ گل کوکنهوف بهار است. زیرا در این ایام گل‌ها در اوج زیبایی به سر می‌برند و اعتدال بهاری شما را به وجد می‌آورد.


دیدنی‌های هلند اطراف باغ گل اروپا


بعد از بازدید از باغ گل هلند می‌توانید سری به قلعه کوکنهوف بزنید و در آنجا عکاسی کنید. همچنین پارک ملی لارزند پاک در حوالی این باغ قرار دارد و لحظات دلنشینی را برایتان رقم می‌زند. جنگل‌های کوکنهوف و پارک درای مرنوگ از دیگر جاذبه‌های توریستی هلند در حوالی باغ گل اروپا است که مورد استقبال مسافران تور هلند قرار می‌گیرد.


سفر به هلند


اگر دوست دارید تا هلند زیبا را از نزدیک ببینید همکاران ما در کنارتان هستند تا شرایط رزروو تور هلند را به شما بگویند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با تورهای اروپایی ما همراه شده و خاطرات خوبی رقم بزنید.



برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS