تور شفق قطبی نروژ

تور شفق قطبی نروژ

جدیدترین مطالب گردشگری

تور شفق قطبی نروژ یکی از آن تورهای ماجراجویانه خارجی است که تجربه آن می‌تواند تا ابد در ذهنتان بمانید. این تور شما را به نقاطی از کشور نروژ می‌برد و برای ساعت‌ها به تماشای رقص نورها در آسمان می‌نشینید. دیدن آسمانی مملو از رنگ‌های آبی، بنفش، قرمز، زرد و غیره هوش از سرتان می‌برد.




چرا سفر با تور شمالگان نروژ؟


تور قطب شمال نروژ یکی از محبوب‌ترین و منحصر به فردترین تورهای خارجی است. در این تور راهی سفر به نروژ یکی از زیباترین کشورهای دنیا می‌شوید و از به تماشای شفق قطبی می‌نشینید. این تور شامل تمام خدماتی است که گردشگران احتیاج دارند. به طوری که دیگر نیازی نیست برای اخذ ویزا، رزرو هتل و بلیط هواپیما به صورت انفرادی اقدام کنید. همچنین در تمام طول سفر راهنمای تور شما را همراهی می‌کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. ناگفته نماند که وعده‌های غذایی مورد نیاز شما نیز ار قبل تدارک دیده می‌شود.



تور قطب شمال نروژ



دیدنی‌های تور شفق قطبی نروژ


در این تور به بازدید از دیدنی‌های نروژ مانند موزه کشتی‌های وایکینگ، آبدره و موزه هنر می‌روید. سپس راهی شمال نروژ شده و در یکی از روستاهای کوچک اسکان می‌کنید. در نهایت در زمان تعیین شده راهی طبیعت بکر نروژ شده و شاهد رقص نورها خواهید بود. ناگفته نماند که در برخی مواقع تور شمالگان ترکیبی از کشورهای نروژ و فنلاند است و هیجان زیادی به همراه دارد.


خدمات تور شفق قطبی نروژ

  • رزرو هتل
  • ویزا
  • رزرو بلیط هواپیما
  • ترانسفر
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای تور
  • وعده‌های غذایی



خدمات تور شفق قطبی نروژ



مدارک مورد نیاز تور شفق قطبی



قیمت تور شفق قطبی نروژ



قیمت تور شفق قطبی نروژ


قیمت تور شمالگان نروژ بسته به موارد مختلف فرق دارد. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار می‌توان به درجه هتل، نوع ایرلاین، خدمات تور، تعداد روزهای سفر و کیفیت خدمات اشاره کرد. لذا بهتر است در این باره از یک آژانس مسافرتی معتبر استعلام بگیرید.


رزرو تور شفق قطبی نروژ


رزرو تور نروژ ویژه قطب شمال را می‎‌توانید با بهترین قیمت از آرامش سفر بخواهید. همکاران ما در تمام ساعات کاری در کنارتان هستند تا راهنمایتان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.





برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS