دیدنی‌های آلمان

دیدنی‌های آلمان

جدیدترین مطالب گردشگری

آلمان از آن دسته کشورهایی است که دیدنش آرزوی خیلی از گردشگران است. دیدنی‌های آلمان هرکدام تاریخچه این سرزمین را بیان می‌کنند و برای ماجراجویان تازگی دارند. از کلیساهای باشکوه گرفته تا رودخانه‌های خوش منظره این کشور را به یکی از مقاصد توریستی دنیا تبدیل کرده‌اند. در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.


کلیسا جامع آخن


کلیسا جامع آخن یکی از دیدنی‌های آلمان است که قدمتی فراوان دارد. این مکان مقدس محل دفن امپراطور شارلمانی است و قدمت آن به قرن 8 میلادی برمی‌گردد. درون این اثر ثبت جهانی شده آثار هنری قرون وسطایی وجود دارد که برای هر بازدیدکننده‌ای جالب است. همچنین فضای قدیمی و معماری سنگی کلیسا آخن کاری کرده که از حضور در آنجا لذت ببرید.


دیدنی های آلمان




کاخ رزیدنس وورتسبورگ


کاخ رزیدنس وورتسبورگ یکی دیگر از دیدنی‌های آلمان است که در سال‌های 1720 ال 1744 ساخته شده است. این بنا یکی از قصرهای تاریخی آلمان است که محل سکونت شاهزادگان قدیمی بود و حالا در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. راه‌پله‌های باشکوه، سقف طاقی شکل، نقاشی‌های دیواری و تابلوهای بزرگ کاخ رزیدنس وورتسبورگ کاری کرده که هوش از سرتان ببرد. همچنین اتاق‌های این بنا بسیار جذاب ساخته شده‌اند و هر گردشگری را به وجد می‌آورند.


جاذبه های توریستی آلمان



سیتی هال هامبورگ


سیتی هال هامبورگ از آن دسته دیدنی‌های آلمان است که در سال 1897ساخته شد و بیش از 600 اتاق دارد. این بنا به سبک نئورنسانس ساخته شده است و گاهی رویدادهای فرهنگی در آنجا برگزار می‌شود. همواره در سیتی هال هامبورگ تورهای نیم روزه برگزار می‌شود که مورد استقبال گردشگران تور آلمان قرار می‌گیرد. اگر روزی بخت با شما یار شد و به آلمان سفر کردید حتما سری به این بنای رویایی بزنید.



دیدنی های آلمان کجاست




قلعه شورین


قلعه شورین از دیگر جاهای دیدنی آلمان است که در جزیره‌ای به همین نام قرار گرفته است. این دژ در قرن 14 ساخته شده است و به دلیل معماری خاص و فضای منحصر به فردش جایی تماشایی است. در افسانه‌ها آمده است که در قلعه شورین روحی سرگردان وجود دارد که از این بنا دل نمی‌کند. اگر روزی به بازدید از این دژ رفتید دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید.


جاهای دیدنی آلمان



کلیسا جامع کلن


کلیسا جامع کلن یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای اروپا است که به سبک گوتیک ساخته شده است. این بنا در شهری به همین نام قرار دارد و ساخت آن در سال 1248 ساخته شده است. بعد از وقفه‌ای 600 ساله این اثر تکمیل شد و حالا به یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های آلمان بدل شده است. خوب است بدانید که کلیسا جامع کلن مقر ریاست اسف اعظم کاتولیک کلن است و اهمیت زیادی برای افراد مذهبی دارد.


دیدنی های آلمان




سفر به آلمان


اگر دوست دارید به بازدید از دیدنی‌های آلمان بروید آرامش سفر برایتان پیشنهادات ویژه‌ای دارد. تور آلمان آرامش سفر با بهترین خدمات خاطره‌ای ناب را برایتان رقم می‌زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS