تور انگشت‌نگاری کانادا

تور انگشت‌نگاری کانادا

جدیدترین مطالب گردشگری

تور انگشت‌نگاری کانادا یکی از فرایندهای دریافت ویزا کانادا است که برای متقاضیان اجرا می‌شود. این نوع تور به گردشگران کمک می‌کند تا در یکی از سفارت‌های کانادا در کشورهای ثالث حضور پیدا کنند. برای اینکه بتوانید بدون دغدغه ویزای کانادا خود را دریافت کنید لازم است تا این سفر را تجربه کنید. در ادامه هرآنچه که باید بدانید را به شما می‌گوییم.


تور انگشت‌نگاری کانادا چیست؟


کسانی که قصد دریافت ویزا کانادا دارند لازم است برای انگشت‌نگاری به سفارت کانادا مراجعه کنند. از آنجایی که این کشور در ایران سفارت فعال ندارد باید به یکی از کشورهای نزدیک مانند ترکیه، ارمنستان یا امارات سفر کرد. در آنجا در سفارت کانادا حضور پیدا می‌کنید و مراحل انگشت‌نگاری را طی می‌کنید. این کار صرفا یک روز از سفر را به شما اختصاص می‌دهد و بقیه ایام تور در اختیار شماست. لذا تور انگشت‌نگاری کانادا مدت زمان کمی دارد و صرفا با هدف حضور متقاضی در سفارت و ثبت اثر انگشت انجام می‌شود.


تور انگشت‌نگاری کانادا در چه شهرهایی اجرا می‌شود؟

- انکارا
- دبی
- ایروان
- تفلیس
- ابوظبی
- استانبول

مزایای رزرو تور انگشت‌نگاری کانادا

این نوع تور با هماهنگی‌های قبلی و توسط کارشناسان مجرب ویزا انجام می‌شود. لذا هیچ استرسی برای آن نخواهید داشت. علاوه بر آن رزرو هتل در نزدیکی سفارت و برنامه‌ریزی‌های دقیق این تور به شما کمک می‌کند تا پروسه دریافت ویزا را با کمترین ریسک سپری کنید. همچنین تمام اطلاعات لازم در این باره توسط آژانس مربوطه به شما داده می‌شود و با آگاهی کامل راهی سفر می‌شوید.


خدمات تور انگشت‌نگاری کانادا


رزرو هتل، دریافت وقت سفارت کانادا (در صورت درخواست متقاضی)، ترانسفر، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما و پیکاپ ویزا (در صورت درخواست متقاضی) از جمله اصلی‌ترین خدمات تور انگشت نگاری کانادا است. اگر هم تمایل دارید تا خدمات اضافه مانند گشت شهری، وعده‌ها غذایی و غیره دریافت کنید باید از قبل به آژانس مربوطه اعلام کنید.


مدارک لازم برای رزرو تور انگشت‌نگاری کانادا


- پاسپورت معتبر
- ترجمه مدارک
- 2 قطعه عکس
- فرو درخواست
- فیش پرداخت
- بیمه مسافرتی

نکات ضروری تور انگشت‌نگاری کانادا


تمام متقاضیانی که اسمشان در لیست وجود دارد باید در سفارت حضور یابند.
- هرگونه خالکوبی بر روی انگشتان شانس دریافت ویزا را کاهش می‌دهد.
- چند روز قبل از انگشت‌نگاری در شهر مربوطه حاضر شوید.
- افرادی که ویزای مهاجرتی دارند نیازی به انگشت‌نگاری ندارند.


هزینه تور انگشت‌نگاری کانادا


هزینه این تور بسته به عوامل مختلفی فرق دارد. درجه هتل، ایرلاین، هزینه سفارت و ترانسفر از جمله فاکتورهای تاثیرگذار است. لذا در هنگام رزرو تور انگشت‌نگاری به این موارد دقت کنید. اگر نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در این باره هستید همکاران ما در آرامش در کنارتان هستند.


رزرو تور انگشت‌نگاری کانادا


برای ثبت نام در تور انگشت‌نگاری می‌توانید از طریق آرامش سفر اقدام کنید. کارشناسان ما با سال‌ها تجربه در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند. برای آگاهی از شرایط با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.َ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS