دیدنی های اتریش

دیدنی های اتریش

جدیدترین مطالب گردشگری

وین پایتخت اتریش شهری جادویی و زیباست که در تمام فصول سال دلبری می‌کند. دیدنی‌های وین هرکدام داستانی رویایی و باشکوه از تاریخ این سرزمین روایت می‌کند. چه شیفته دیدن بناهای با ابهت باشید و چه مراکز خرید لوکس وین شما را غافلگیر می‌کند. در این مقاله چند جای دیدنی وین را معرفی می‌کنیم تا در سفر به این شهر از قلم نیندازید.


قلعه آمبراس


یکی از جاهای دیدنی اتریش قلعه آمبراس نام دارد. این بنای وسیع در سال 1564 در زمان فردیناند دوم خریداری شد و آن را مرمت کرد. این کاخ بخش‌های متعددی دارد که سالن اسپانیایی یکی از آن‌هاست. این تالار در گذشته محل ضیافت‌های متعدد بوده و سقفی چوبی و منبت کاری شده دارد. در سالن اسپانیایی تصاویر اشراف گذشته وین حک شده است که بسیار خیره‌کننده است. اگر روزی بخت با شما یار شد و به قلعه آمبراس سفر کردید حتما سر یبه مجموعه زره در این کاخ بزنید. زیرا زره‌های متفاوتی در آنجا به نمایش گذاشته شده است. اتاق هنر و گالری پرتره از دیگر قسمت‌های قلعه امبراس است که بسیار تماشایی‌اند.

ددینی‌های توریستی اتریش


سالن اپرا استاتسوپر


سالن تئاتر و باله استاتسوپر یکی دیگر از دیدنی‌های اتریش است که معماری خلاقانه‌ای دارد. این بنا بین سال‌های 1861 الی 1869 ساخته شده است و همواره محل اجرای نمایش‌های هنری بوده است. سالن اپرا استاتسوپر همواره مقصدی پرطرفدار برای تورهای گردشگری است و توریست‌های زیادی را جذب خود می‌کند. معماری این بنا شامل ستون‌های بلند، نقاشی‌های خارق العاده و سن بزرگ است که در یادها ماندگار می‌شود. اگر روزی به وین سفر کردید حتما سری به سالن اپرا استاتسوپر بزنید.


کلیسای جامع استفان


مگر می‌شود در سفر به وین به بازدید از کلیسای جامع استفان نرفت؟ این کلیسا یکی از باشکوه‌ترین دیدنی‌های اتریش است که کاشی‌کاری‌هایی تماشایی دارد. نماد عقاب و درجه‌های نظامی در این بنا به وفور دیده می‌شود که سوژه خوبی برای عکاسی‌اند. از جمله قسمت‌های کلیسای جامع استفان می‌توان به سکوی خطابه، برج‌ها و شبستان اشاره کرد. ناگفته نماند که در برخی از ایام سال مراسمات مذهبی انجام می‌شود و از برخی از بخش‌ها امکان بازدید وجود ندارد.

دیدنی های اتریش


قلعه هوهنسالزبورگ


قلعه هوهنسالزبورگ یکی از نمادهای شهر وین است و دید زیبایی به مناظر دوردست دارد. این قلعه یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی اتریش است که نباید از دست داد. دیوارهای بلند و تالارهای بزرگ این دژ کاری کرده تا هوش از سر هر گردشگری ببرد. قلعه هوهنسالزبورگ در طول تاریخ وقایع زیادی به خود دیده است. از سکونت شاهزاده‌های سلطنتی گرفته تا افراد سرشناس. در بازدید از این قلعه به دیدن تالار طلایی می‌روید که سقفی به رنگ طلا دارد و آسمان پرستاره را تداعی می‌کند. موزه این کاخ نیز شامل وسایلی تاریخی مانند زره و ابزار شکنجه است که از گذشته به یادگار مانده‌اند.


کاخ شون برون


از دیگر مشهورترین جاهای دیدنی اتریش می‌توان به کاخ شون برون اشاره کرد که در سال 1642 ساخته شده است. این بنا با معماری سبک باروک ساخته شده است و در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. کاخ شون برون چندین بار مرمت شده است. فضای سبز بانشاط و دل‌انگیز آن کاری کرده که از بدو ورود حال و هوایتان را عوض می‌کند. بهترین زمان بازدید از کاخ شون برون ماه‌های آوریل تا مه است و جان می‌دهد برای عکاسی کردن. برای بازدید از این مجموعه می‌توانید با استفاده از تراموا یا اتوبوس به آنجا برسید.

جاهای دیدنی اتریش


دیگر جاهای دیدنی وین

- منطقه رینگ اشتراسه
- چرخ و فلک وین
- کاخ هافبرگ
- محله موزه‌ها
- خزانه‌داری سلطنتی
- قصر بلودر
- هافبورگ

سفر به اتریش؛ خاطره‌انگیز و رویایی!

چه با تور اتریش سفر می‌کنید و چه به صورت انفرادی دیدنی‌های اتریش را نباید از دست بدهید. اگرقصد سفر با تورهای اروپایی آرامش سفر دارید کارشناسان ما در تمام ساعات کاری در کنارتان هستند تا راهنماییتان کنند. برای آگاهی از شرایط با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

َ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS