5 پیست اسکی مشهور دنیا

5 پیست اسکی مشهور دنیا

جدیدترین مطالب گردشگری

همیشه پیست‌های اسکی جایی رویایی و مهیج برای تفریح‎‌اند؛ مخصوصا اگر خدماتشان تکمیل باشند. 10 پیست اسکی معروف دنیا را در این مقاله معرفی می‌کنیم تا اگر قصد سفر دارید تجربه‌ای جادویی را رقم بزنید. از قزاقستان گرفته تا شمال کانادا کشورهای سردسیر پیست‌های اسکی دارند و حتی میزبان مسابقات بین المللی نیز می‌شوند. در این مقاله معروف‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

پیست های اسکی معروف


Zermatt


وقتی صحبت از 5 پیست اسکی معروف دنیا می‌شود اولین گزینه پیست زرمات سوئیس است. این پیست مکانی وسیع برای ورزشکاران است و در منطقه کوهستانی آلپ قرار گرفته است. قله ماتر هورن و فضای مرتفع پیست زرمات کاری کرده که هر اسکی‌بازی به وجد می‌آید. در ارتفاع 3883 آنجا می‌توان اسکی بازی کرد و لذت برد. سالانه در این پیست مسابقات اسکی برگزار می‌شود و اسکی‌بازهای خارجی را جذب خود می‌کند. همچنین وجود چندین اقامتگاه در حوالی پیست اسکی زرمات باعث شده تا جایی مناسب تعطیلات زمستانه باشد.

پنج پیست اسکی معروف دنیا


Vail Mountain Resort


یکی دیگر از 5 پیست اسکی مشهور دنیا ویل نام دارد. این پیست اسکی در آمریکا با مسیرهای طولانی دارد. وسعت پیست ویل 5280 هکتار است و 31 بالابر دارد. چندین پارک ساده برای تمرین و رستوران‌های این پیست کاری کرده تا تفریح در آنجا فراموش‌نشدنی شود. همچنین در حوالی آن چندین هتل و کافه ساخته شده که به خوبی از گردشگران پذیرایی می‌کنند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید از فروشگاه‌های مجلل پیست ویل خرید کرده و تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید.


Cortina D’Ampezzo


یکی دیگر از بهترین پیست‌های دنیا Cortina D’Ampezzo ایتالیا نام دارد که در سال 1956 میزبان بازی‌های المپیک بود. بعد از ان نیز به جایی شناخته شده برای تفریح تبدیل شد. در این پیست چندین بالابر و مسیره پیاده‌روی تعبیه شده که امنیت گردشگران را تامین می‌کند. همچنین در بخش‌های گوناگون استراحتگاه‌های مختلف ساخته‌اند تا افراد در آنجا تجدید قوا کنند. تله کابین‌های 10 نفره پیست Cortina D’Ampezzo نیز به راحتی اسکی‌بازان کمک می‌کنند. این پیست در منطقه‌ای قرار دارد که ثبت ملی شده و حتی در میان گردشگران خارجی نیز شهرت دارد.

پیست های اسکی مشهور دنیا


Niseko


پیست اسکی Niseko در ژاپن جایی دنج و وسیع برای اسکی است که در جزیره هوکایدو و دهکده نیسکو قرار گرفته است. این پیست در زمستان‌ها چشم‌اندازی خارق العاده دارد و حس تازگی را به افراد هدیه می‌دهد. با اینکه پیست اسکی نیسکو در کنار کوه آتشفشانی غیرفعال قرار دارد؛ اما فضایی امن و جذاب برای تفریح دارد. از جمله امکانات آنجا می‌توان به رستوران، کافه، فضای اجاره تجهیزات و پارکینگ اشاره کرد.

پیست های اسکی معروف


Aviemore


یکی دیگر از 5 پیست اسکی مشهور دنیا Aviemore نام دارد که در اسکاتلند قرار گرفته است. این پیست چندین فضا ویژه تازه‌کارها و اسکی‌بازان حرفه‌ای دارد. همچنین بخش‌های گوناگون با شیب‌های مختلف دارد. کافه این پیست نیز به سرو انواع نوشیدنی داغ می‌پردازد و خستگی را از تن افراد دور می‌کند. هزینه ورودی برای افراد بزرگسال 35 پوند و برای کودکان 21 پوند است.


Les Gets


یکی دیگر از پیست‌های اسکی مشهور دنیا Les Gets نام دارد که در فرانسه قرار دارد. درختکاری جذاب و فضای وسیع آن باعث شده تا ورزشکاران حرفه‌ای مسابقات ملی را در آنجا برگزار کنند. بخش‌های مختلف این پیست ارتفاع گوناگون دارد و مختص افراد حرفه‌ای و تازه کار ساخته شده است. همچنین بعضی از مسیرها بسیار خلوت است و زمینه برای یادگیری اسکی مهیا است. چشم‌انداز رویایی پیست Les Gets هر گردشگر تور فرانسه را به وجد می‌آورد. از جمله امکانات آنجا می‌توان هتل، بوفه، رستوران و کافه اشاره کرد.

پیست های اسکی


دیگر پیست‌های معروف دنیا

پیست اسکی سارن فرانسه
- پیست اسکی لافیس فرانسه
- پیست هاراگیری اتریش
- پیست سلا روندا ایتالیا
- پیست بلو اسکای آمریکا

پیست‌های اسکی؛ قطب تپنده هر کشور برفی

آیا دوست دارید تجربه تفریح در معروف‌ترین پیست‌های اسکی دنیا را تجربه کنید. ما برایتان پیشنهادات ویژه‌ای داریم. با تورهای اروپایی مختص زمستان تیم ما همراه شوید و تجربه‌ای خارق العاده رقم بزنید. جهت کسب اطلاعات در این باره با کارشناسان ما تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS