اروپا زمستان کجا بریم؟

اروپا زمستان کجا بریم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

چندین مقصد اروپایی در زمستان وجود دارد که هم فال‌اند هم تماشا! با اینکه این قاره در زمستان سرد و پر از برف است اما دیدنش هر گردشگری را به وجد می‌آورد. کاهش هزینه‌های سفر در زمستان باعث شده تا اروپا در این فصل نیز میزبان گردشگران بین المللی باشد. اگر شیفته دیدن اروپا در زمستان هستید در این مقاله مقاصد محبوب این قاره در این فصل را معرفی می‌کنیم.


ونیز


ونیز چه در تابستان و چه در زمستان همیشه جز مقاصد محبوب اروپاست. اگر دوست دارید تا در زمستان اروپاگردی کنید این شهر با مناظر رویایی‌اش شما را جادو می‌کند. کانال‌های آبی و قایق‌های کوچک ونیز در کنار ساختمان‌های قدیمی چشم‌اندازی خلق کرده‌اند که شاید در کمتر جایی ببینید. سرمای هوا در زمستان‌های ونیز قابل تحمل است و شما را آزار نمی‌دهد. برای سفر به ونیز باید با تور ایتالیا همراه شده و بعد از بازدید از رم به دیدن ونیز باشکوه بروید.

مقاصد زمستانی اروپا


پاریس


سفر به پاریس در زمستان‌ها هم ارزان‌تر است و هم خارق‌العاده. تماشای خیابان‌های پر از برف و قدم زدن در شانزه لیزه تجربه‌ای است که شاید هیچ وقت دیگر نصیبتان نشود. پاریس در زمستان‌ها آب و هوایی برفی و بارانی دارد و در عین حال هزینه اسکان در آن کاهش می‌یابد. به همین دلیل می‌تواند یک سفر اقتصادی و فراموش‌نشدنی باشد. البته به یاد داشته باشید که لباس‌های زمستانی فراوانی همراه خود داشته باشید.


بوداپست


یکی دیگر از مقاصد سفرهای زمستانی اروپایی بوداپست است. این شهر آرام و زیبا در زمستان‌ها هم خلوت است و هم ارزان. علاوه بر آن دیدنی‌های بوداپست در زمستان چشم‌اندازی جذاب دارند و برای عکاس فضایی خارق‌العاده‌اند. ساختمان پارلمان، قلعه وایداهونیاد، کلیسای ماتیش، قلعه ماهیگیر و قلعه بودا در این شهر در زمستان‌ها پوشیده از برف می‌شوند و بسیار تماشایی‌اند.


زمستان اروپا کجا بریم؟
وین


مگر می‌شود ویز جز مقاصد سفرهای اروپایی نباشد؟ این شهر جذاب کشور اتریش در زمستان‌ها هوش از سرتان می‌برد. مخصوصا در ایام کریسمس درختان کاج تزئین شده و عروسک‌های بابانوئل وین را به شهری جادویی مثل داستان‌ها تبدیل می‌کنند. بازارهای کریسمسی در این شهر به عرضه عروسک‌های کوچک، جوراب‌های رنگی و کادوهای تزئینی می‌پردازند. فراموش نکنید که اگر در این ایام راهی وین شدید حتما از قصر شانبران، کاخ هوفبرگ، کلیسا سنت استفان، قصر بل ودر و چرخ و فلک وین بازدید کنید.


لندن


از مقاصد زمستانی اروپا می‌توان به لندن اشاره کرد. این شهر در تمام ایام سال هم تماشایی است و هم مجلل. لندن پیست‌های اسکی پرهیجانی دارد که در فصل زمستان میزبان گردشگران و حتی ورزشکاران است. علاوه بر آن مراکز خرید لندن تخفیفات ویژه ارائه می‌کنند. وجود فستیوال‌های مختلف و شب‌های کریسمس کاری کرده تا این شهر حتی در زمستان نیز مقصد گردشگران باشد.

مقاصد زمستانی در اروپا


سواحل یونان


یونان در زمستان‌ها آب و هوایی معتدل دارد. به همین دلیل گردشگران برای تفریح در سواحل راهی این کشور می‌شوند. از جمله مشهورترین سواحل یونان می‌توان به ساحل بالوس در جزیره کرت و ساحل میرتوس اشاره کرد. در آنحا می‌توان تفریحاتی مانند حمام آفتاب، غواصی، والیبال ساحلی و غیره انجام داد. همچنین کلاب‌های شبانه در سواحل یونان گردشگران را حسابی سرگرم می‌کنند.

سفر به اروپا در زمستان


دیگر مقاصد زمستانی اروپا

- ساحل پورتوسانتو پرتغال
- ساحل چیا ایتالیا
- سیسیل ایتالیا
- ساحل پاپاگایو

سفرهای زمستانی اروپایی


اگر دوست دارید تا راهی اروپا شوید آرامش سفر پیشنهادات ویژه‌ای دارد. تورهای اروپایی ما در زمستان قیمت‌هایی عالی دارند و بهترین خدمات را تقدیمتان می‌کنند. جهت آگاهی از شرایط ثبت نام با کارشناسان ما تماس گرفته و جدیدترین اطلاعات را دریافت کنید.


َََ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS