تورهای خارجی زمستانی

تورهای خارجی زمستانی

جدیدترین مطالب گردشگری

تورهای خارجی زمستانی فرصتی عالی برای خلق سفر اقتصادی‌اند. زیرا در این ایام به دلیل کاهش گردشگران قیمت تور نیز کاهش می‌یابد. بسته به اینکه به کدام کشور سفر می‌کنید تنوع زیادی از لحاظ قیمتی پیش رو شماست. در این مقاله بسته به سلیقه و بودجه گردشگران محبوب‌ترین تورهای خارجی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.


تور دبی


یکی از محبوب‌ترین َتورهای خارجی زمستانی تور دبی است. این تور شامل سفر به شهر ساحلی دبی و گشت و گذار در آنجاست. در این سفر مسافران از ساحل جمیرا، مراکز خرید دبی و اسکله بازدید می‌کنند. همچنین کلاب‌های شبانه این شهر یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی در میان ایرانیان است. تور دبی معمولا شامل اسکان در هتل 4ستاره، ویزا، رزرو بلیط هواپیما و ترانسفر است. به همین دلیل هزینه ورودیه اماکن گردشگری توسط گردشگر پرداخت می‌شود.

تور دبی


تور تایلند


از دیگر بهترین تورهای خارجی در زمستان می‌توان به تایلند اشاره کرد. تور تایلند تنوع زیادی دارد و بیشتر شامل پوکت، سامویی، پاتایا یا بانکوک است. به همین دلیل گردشگران حق انتخاب زیادی دارند. در این تور از جاذبه‌های طبیعی تایلند مانند سواحل و جنگل بازدید می‌شود. همچنین بازارهای مدرن و سنتی، کلاب‌های شبانه و معابد تایلند از جمله جاهایی‌اند که مورد بازدید قرار می‌گیرند.


تور قطر


یکی دیگر از تورهای خارجی زمستانی به قطر اختصاص دارد. این تور به دلیل آب و هوای خوب این کشور در نیمه دوم سال محبوبیت زیادی دارد. در تور قطر از دهکده فرهنگی کاتارا، موزه هنر اسلامی، خانه کمپانی و ده‌ها بنای تاریخی و مدرن بازدید می‌شود. هتل‌های لوکس، مراکز خرید لاکچری، رستوران‌های باشکوه و پارک‌های وسیع کاری کرده تا قطر گزینه خوبی برای ماجراجویی باشد. اگر روزی بخت با شما یار شد و به قطر سفر کردید حتما تفریحات کویری آنجا را نیز تجربه کنید.

تور قطر


تور مالزی


مالزی یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی زمستانی در میان ایرانیان است. این تور شامل بازدید از کوالالامپور یا لنکاوی است و تفریحات مختلفی دارد. در تور مالزی پارک ملی، غارهای باتو، معبد کک لوک سی، جزیره ردانگ، برج‌های دوقلو پتروناس و مرکز تفریحی کی ال سی سی بازدید می‌شود. تور مالزی معمولا شامل خدماتی مانند رزرو هتل، ترانسفر، رزرو بلیط هواپیما، گشت شهری و بیمه مسافرتی است. به دلیل آب و هوای خوب مالزی در نیمه دوم سال این کشور گزینه خوبی برای سفر است.


تور استانبول


استانبول همیشه پرطرفدارترین مقصد مسافران است. حتی به عنوان یکی از تورهای خارجی زمستانی نیز همیشه طرفدار دارد. در این ایام استانبول شاهد تعداد کمی از گردشگران است به همین دلیل هزینه‌های سفر به این کشور کاهش می‌یابد. استانبول در فصل زمستان هم زیباست. تفریحات این شهر در نیمه دوم سال نیز پابرجاست و هرگردشگری را به وجد می‌آورد. کشتی‌های تفریحی تنگه بسفر، مراکز خرید و تخفیفات ویژه از جمله دلایل سفر مسافران در این ایام است. همچنین شهر در این ایام زیبایی خاصی دارد و پوشیده از برف است. اگر به دنبال گزینه‌ای اقتصادی هستید استانبول را از دست ندهید.

تورهای زمستانی خارجی


تور مادرید و بارسلونا


تور اسپانیا یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان تور خارجی زمستانی است. سفر به این کشور در نیمه دوم سال با کاهش هزینه رو به رو است. به همین دلیل می‌تواند یک سفر اقتصادی عالی باشد. بازدید از موزه پرادو مادرید، کاخ سلطنتی، معبد دبود، میدان دروازه خورشید، کلیسای ساگرادا فامیلیا، صومعه پدرالبس و ده‌ها جای دیگر جزئی از برنامه سفر است. تور مادرید و اسپانیا شامل ویزا، رزرو هتل، رزرو بلیط، ترانسفر و گشت شهری است.


تور پاریس


مگر می‌شود تور فرانسه جز تورهای خارجی زمستانی نباشد؟ این مقصد در تمام ایام سال گزینه محبوب مسافران است. در تور پاریس از برج ایفل، خیابان شانزه لیزه، معبد پانتئون، کلیسای سنت شاپل و موزه لوور بازدید می‌شود. همچنین سوار بر قایق بر روی رود سن تفریح می‌کنید. اسکان در بهترین هتل‌های پاریس و صرف خوراکی‌های فرانسوی در کافه تجربه‌ای است که شاید در هیچ کجای دیگر نصیبتان نشود. اگر شیفته دیدن عروس شهرها هستید تور پاریس را از دست ندهید.

تورهای خارجی در زمستان


تور کوبا و ترکیه


تور ترکیبی کوبا و ترکیه یکی از جالب‌ترین تورهاست. در این سفر طولانی و رویایی بعد از یک روز استراحت در استانبول راهی کوبا می‌شوید. در این تور از موزه ملی هنر، بافت تاریخی شهر هاوانا، ساحل و دیگر جاهای دیدنی کوبا بازدید می‌شود. همچنین خوراکی‌های محلی این کشور را تجربه می‌کنید و از موسیقی سنتی آنجا لذت می‌برید. عکاسی در کوبا و تجربه دیدن ماشین‌های قدیمی این کشور بسیار رویایی است و شاید در کمتر جایی تجربه کنید.

تور زمستانی


دیگر تورهای خارجی زمستانی محبوب

- تور سنگاپور و مالدیو
- تور فرانسه و ایتالیا
- تور برزیل
- تور آفریقای جنوبی
- تور سریلانکا

رزرو تورهای خارجی زمستانی


برای ثبت نام در تورهای خارجی زمستانی می‌توانید روی کمک آرامش سفر حساب کنید. تورهای اروپایی و غیر اروپایی ما با بهترین قیمت تجربیاتی نو را برایتان رقم می‌زنند. برای آگاهی از شرایط با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات جدید را دریافت کنید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS