دیزنی لند پاریس

دیزنی لند پاریس

جدیدترین مطالب گردشگری

دیزنی لند پاریس سرزمین افسانه‌هاست! دنیایی پر از رنگ و لعاب و هیاهو که حتی بزرگسالان را هم عاشق خود می‌کند. از تندیس شخصیت‌های کارتونی گرفته تا بناهای رویایی! از پرنسس‌های والت دیزنی گرفته تا موجودات عجیب و غریب در این سرزمین حضور فعال دارند. از بدو ورود مات معماری رنگارنگ آنجا می‌شوید و خاطره‌انگیزترین تجربه را رقم خواهید زد.

دیزنی لند پاریس


تاریخچه دیزنی لند


دیزنی لند پاریس در سال 1992 افتتاح شد و در ابتدا نامش دیزنی اروپا بود. اما عده‌ای بر این باور بودند که الهام گرفته از الگو آمریکایی است و فرهنگ فرانسه را نابود می‌کند. لذا نام آن به دیزنی لند پاریس تغییر کرد. کم کم و به مرور زمان به بخش‌های اضافه شد و به یکی از توریستی‌ترین دیدنی‌های فرانسنه تبدیل شد. امروزه برخی فیلم‌های انیمیشنی در آنجا ساخته می‌شوند و گردشگران می‌توانند از فضای تولیدات فیلم بازدید کنند.


بخش‌های دیزنی لند پاریس


دیزنی لند فرانسه بخش‌های گوناگونی دارند. از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به سرزمین غرب وحشی اشاره کرد. در آنجا به دیدن دوران گذشته و جویندگان طلا می‌روید و از گاوچران‌ها بازدید می‌کنید. همچنین در کنار رودخانه‌های مصنوعی عکس یادگاری می‌گیرید. شهر تخیل نیز از دیگر جاهای این سرزمین جادویی است. در آنجا پری‌های زیبا را می‌بینید و پا به دنیای آن‌ها می‌گذارید. قلمرو اکتشاف نیز از دیگر جاهای دیدنی دیزنی لند شهر پاریس است که شخصیت‌های اسباب بازی را می‌توان در آنجا دید. پارک استودیو دیزنی لند و سرزمین ماجراجویی از دیگر قسمت‌های این مجموعه است که نباید از دست داد.

والت دیزنی فرانسه


امکانات دیزنی لند پاریس


از جمله امکانات این پارک وسیع می‌توان به هتل اشاره کرد. بنای هتل شبیه به فیلم‌های کارتونی ساخته شده و فضایی رنگارنگ دارد. در آنجا می‌توان اتاقی با فضای زیبا و دلفریب اجاره کرد و از محیط آرام لذت برد. در دیزنی لند پاریس چندین رستوران و کافه نیز وجود دارد که به سرو خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع می‌پردازند. حتی می‌توانید در سینما این مجموعه به تماشای کارتون بنشینید و از لحظات خود لذت ببرید.


بازی‌ها و تفریحات


از جمله تفریحاتی که در دیزنی لند پاریس می‌توان انجام داد ترن هوایی است. این ترم از کوهستان‌های افسانه‌ای و معادن طلا عبور می‌کند و بسیار مهیج است. همچنین با عبور از دروازه‌های رنگین با سیندرلا و زیبای خفته رو به رو می‌شوید و هیجان زیادی را تجربه می‌کنید. اگر هم عاشق داستان دور دنیا با کشتی هستید این تفریح نیز مختص کودکان در نظر گرفته شده که بسیار مهیج است. دنیای سینما، استودیو والت دیزنی و داستان‌های پینوکیو از جمله دیگر تفریحات و بازی‌های دیزنی لند است که حسابی هیجان دارند.

تفریحات والت دیزنی فرانسه


بهترین زمان بازدید از والت دیزنی پاریس


همواره به گردشگران توصیه می‌کنیم که ماه‌های آوریل تا ژوئن یا اکتبر تا نوامبر را برای بازدید از این مجموعه اختصاص دهند. زیرا در این مدت هوا معتدل است و با تعداد انبوه بازدیدکنندگان رو به رو نمی‌شوید.


خرید از دیزنی لند


خرید سوغات از دیزنی لند مورد علاقه هر گردشگری است. پیشنها ما به گردشگران این است که از آنجا کارت پستال، اسباب بازی، کلکسیون یا زیورآلات تهیه کنید. همچنین می‌توانید در گالری‌های آنجا گردش کرده و آویزهای عروسکی بخرید.


چند نکته کاربردی

- همواره پیش از بازدید جهت آگاهی از ساعات کاری وب سایت دیزنی لند پاریس را چک کنید.
- رستوران‌های این مجموعه هزینه‌های بالایی دارند؛ لذا بهتر است همراه خود غذاهای ساده ببرید.
- بازدید از کل مجموعه 2 الی 3 روز زمان می‌برد.
- بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

والت دیزنی کجاست

سفر به دیزنی لند پاریس


دیزنی لند پاریس یکی از جاهایی است که در سفر به فرانسه نباید از دست داد. جذابیت بصری و تفریحات آنجا به قدری زیاد است یک روز برای بازدید از آن کم است. اگر دوست دارید تا با تور فرانسه همراه شوید و تجربه‌ای تکرارنشدنی رقم بزنید آرامش سفر در کنار شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره تماس بگیرید.َ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS