چرا باید به کامبوج سفر کنیم؟

چرا باید به کامبوج سفر کنیم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

سفر به کامبوج هم رویایی است و هم خارق‌العاده! سفر به جایی کمتر شناخته شده و بازدید از مناطق بکر این سرزمین جنوب شرقی آسیا حسابی شما را به وجد می‌آورد. مخصوصا اگر با تور کامبوج همراه شوید. تجربه قدم زدن در معابد و گشت و گذار در جنگل‌های انبوه این دیار تجربه‌ای است که شاید در کمتر جایی تجربه کنید. آیا دوست دارید درباره کامبوج جادویی بیشتر بدانید؟ پس این مقاله را از دست ندهید.

تورکامبوج


کامبوج کجاست؟


کامبوج کشوری سرسبز و شگفت‌انگیز در جنوب شرقی آسیا است که فرهنگی غنی با معابد سر به فلک کشیده دارد. این کشور بخشی از شبه جزیره هند است و با حکومت پادشاهی اداره می‌شود. مردم کامبوج به دین بودا معتقدند و همواره در معابد رنگارنگ آنجا در حال عبادت‌اند. کامبوج آب و هوایی استوایی و مرطوب دارد؛ به همین دلیل همیشه شاهد باران در این منطقه هستیم. این کشور در عین جذاب بودن مقصدی ارزان به شمار می‌آید و گردشگران بین المللی زیادی را جذب خود می‌کند.


کامبوج کجاست
چرا باید به کامبوج سفر کنیم؟


شاید از خود بپرسید که چرا باید سفر به کامبوج را تجربه کنیم؟ جواب ساده است. معابد رویایی، تنوع حیات وحش و طبیعت بکر آنجا شما را به وجد می‌آورد. همچنین فرهنگ این سرزمین شامل پوشاک سنتی، غذاهای محلی و رسوم متعدد بسیار منحصر به فرد است و شاید در کمتر جایی دیده باشید. در ادامه دلایل سفر به این کشور را بیشتر مطرح می‌کنیم.


معابد باستانی کامبوج شما را جادو می‌کنند


کامبوج سرزمین معابد رویایی است! در آنجا تندیس بودا در ابعاد گوناگون نصب شده است و معابد در رنگ‌های مختلف تاسیس شده‌اند. همواره می‌توان راهبانی را در آنجا دید که با لباس سنتی خود در حال عبادت‌اند. در داخل معابد نیز آتش و عود روشن است و فضایی معنوی برقرار است. از جمله معروف‌ترین معابد این کشور می‌توان به آنگکور وات اشاره کرد که یکی از مشهورترین دیدنی‌های کامبوج است. این بنای تاریخی در بین قرن‌های 9 الی 15 ساخته شده است و فضایی حیرت‌انگیز دارد. در آنجا زائران زیادی را می‌بینید که سراسر کشور برای زیارت راهی کامبوج شده‌اند.

دیدنی های کامبوج


تاریخچه غنی کامبوج


تاریخ کامبوج به صدها سال قبل برمی‌گردد. سرگذشت این کشور در معماری آن نیز نمایان است. در تمام بناهای مذهبی می‌توان نقاشی بودا و قدیسان را دید. همچنین طراحی رمزآلود معابد کاری کرده تا همگان شیفته آن‌ها شوند. گرچه کامبوج در طول تاریخ شاهد کشتار افراد زیادی بوده است و اشخاص متعددی در آن حبس شدند؛ اما همچنان تاریخ آن برای توریستی جذاب است. کاخ‌های باشکوه این کشور نیز نشان از حضور شاهان مختلفی در طول تاریخ است. به طوری که از شنیدن تاریخ کامبوج لذت می‌برید.


غذاهای لذیذ کامبوج


غذا بخش اصلی سفر است؛ مخصوصا در سفر به کامبوج. در سفر به این کشور باید حتما طعم غذاهای خیابانی را بچشید. در خیابان‌های کامبوج اغذیه فروشی‌های زیادی وجود دارد که به فروش غذاهای ارزان‌ می‌پردازند. همچنین غذاهای دریایی این کشور طعم و تنوع خوبی دارند. در کامبوج انواع برنج، آب میوه و برگر نیز درست می‌شود که شاید در کمتر جایی میل کرده باشید. لذا می‌توان گفت که این کشور گردشگران با هر سلیقه غذایی را راضی نگه می‌دارد.

غذاهای کامبوج


زندگی شبانه کامبوج


شب‌های کامبوج خودش یک جاذبه توریستی است! به طوری که از ابتدای شب کلاب‌های شبانه شروع به کار می‌کنند تا پاسی از شب! در آنجا می‌توان انواع نوشیدنی را سفارش داده و موسیقی محلی گوش کرد. همچنین دسرهای مختلفی در کافه‌های کامبوج سرو می‌شود که طعمی عالی دارند. اگر شیفته تفریحات شبانه هستید کامبوج را در برنامه سفر خود قرار دهید.


سواحل بکر


ریلکس کردن در سواحل بکر کامبوج را از دست ندهید. سواحل این کشور با ماسه‌های داغ جان می‌دهد برای تفریح و آرامش. دراز کشیدن بر روی تخت و صرف نوشیدنی خنک و تماشای دریا چیزی است که حسابی شما را به وجد می‌آورد. همچنین این امکان وجود دارد تا در آنجا شنا، غواصی، قایق سواری و والیبال ساحلی انجام داد. اگر هم دوست دارید تا حمام آفتاب را تجربه کنید سواحل کامبوج را نباید از دست بدهید.

سواحل کامبوج


تجربه جنگل‌نوردی


از جمله دیدنی‌های کامبوج می‌توان به جنگل‌های این کشور اشاره کرد. جنگل‌های این کشور مملو از درختان انبوه، گیاهان متنوع و حیوانات گوناگون است. در آنجا می‌توان انواع پرندگان و گونه‌های گیاهی را دید و عکاسی کرد. اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی کامبوج شدید حتما در تجربه جنگل نوردی کفش مناسب همراه داشته باشید.

جاذبه های کامبوج


سفر به کامبوج


بهترین راه برای سفر به این کشور همراه شدن با تور کامبوج است. تجربه‌ای که شاید دیگر نصیبتان نشود. اگر دوست دارید تا با تورهای خارجی همراه شوید آرامش سفر در کنار شماست تا بهترین‌ها را تقدیمتان کند. برای آگاهی از شرایط کافیست با ما تماس بگیرید و اطلاعات جدید را دریافت کنید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS