مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

جدیدترین مطالب گردشگری

مگر می‌شود به امارات سفر کرد و به گشت و گذار در مراکز خرید دبی نپرداخت؟ پاساژهای این شهر اجناسی با متنوع‌ترین کیفیت و قیمت را عرضه می‌کنند. به طوری که با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید اجناس گوناگونی بخرید. در این مقاله از آرامش سفر به معرفی محبوب‌ترین پاساژهای شهر دبی می‌پردازیم تا در صورت سفر به این شهر بتوانید تجربه‌ای عالی رقم بزنید.

مراکز خرید دبی


مرکز خرید ابن بطوطه


یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی ابن بطوطه نام دارد که به افتخار جهانگرد عرب یعنی ابن بطوطه نام‌گذاری شده است. این پاساژ معروف بخش‌های مختلف هند، چین، تونس، ایران و اندلس دارد. به همین دلیل با تنوع زیادی از کالا مواجه هستید. مرکز خرید ابن بطوطه 275 فروشگاه دارد که به فروش لوازم آراشی، مبلمان، دکوراسیون، پوشاک و غیره می‌پردازند. از دیگر امکانات این پاساژ بزرگ می‌توان به سینما، 3 هتل چهار، پنج و سه ستاره، کافه و رستوران اشاره کرد. همچنین می‌توانید به مرکز بولینگ آنجا بروید و تفریح کنید. پاساژ ابن بطوطه دسترسی خوبی به مترو دارد و تردد شما را آسان می‌کند.
آدرس مرکز خرید ابن بطوطه: دبی- جبل علی-خیابان شیخ زائد

پاساژهای دبی

امارات مال


از دیگر مراکز خرید دبی می‌توان به امارات مال اشاره کرد. این پاساژ بزرگ 260هزار متر مربع مساحت دارد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید خاورمیانه شناخته می‌شود. در این مجتمع تجاری وسیع 630 فروشگاه وجود دارد که به عرضه برندهای مطرح دنیا می‌پردازند. این مجموعه علاوه بر فروشگاه‌های شیک مراکز تفریحی نیز دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به سالن بازی، بولینگ و سینما برف اشاره کرد. همچنین شهر برفی پاساژ امارات مال امکان اسکی روی برفی، سورتمه سواری، ساخت آدم برفی و اسنوبرد را نیز فراهم کرده است.
آدرس امارات مال: دبی- البرشا، شیخ زائد

دبی مال


اگر دوست دارید یک روز را هم به تفریح بپردازید و هم به خرید پیشنهاد ما به شما دبی مال است. این مجتمع تجاری جز یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیاست. در این پاساژ بیش از 1200 فروشگاه وجود دارد که لوکس‌ترین اجناس را ارائه می‌دهند. بزرگ‌ترین بخش این مجموعه قسمت فروش طلا است که ده‌ها فروشگاه‌ها عرضه طلا را در خود جای داده است. همچنین از آنجا می‌توانید انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و غیره خریداری کنید. از دیگر بخش‌های این مجموعه می‌توان به فودکورت، رستوران، کافه و سینما اشاره کرد.
آدرس دبی مال: دبی- بعد از برج خلیفه-خیابان شیخ زائد

مراکز خرید دبی

مارینا مال دبی

اگر تمایل دارید تا در نزدیکی ساحل جمیرا اقدام به خرید کنید پیشنهاد ما به شما پاساژ مارینا مال دبی است. این مرکز خرید در محله دبی مارینا قرار گرفته است و جان می‌دهد برای خرید. مارینا مال دبی به فروش اجناس نه چندان گران می‌پردازد. در آنجا می‌توانید انواع کیف، کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و لوازم منزل بخرید. ناگفته نماند که زیبایی این بنا نیز در نوع خود ستودنی است. طراحی شیک و تلفیق معماری عربی و مدرن باعث شده تا این بنا تماشایی باشد. از جمله امکانات مارینا مال دبی می‌توان به چندین رستوران و کافه اشاره کرد. همچنین می‌توانید بعد از خرید با پای پیاده راهی ساحل مارینا شده و در انجا گردش کنید.
آدرس: دبی-خیابان شیح زائد- خروجی 32


فستیوال سیتی مال دبی


از دیگر پاساژهای معروف دبی می‌توان به فستیوال سیتی مال اشاره کرد. این مجموعه باشکوه بیش از 400 فروشگاه دارد که برند ایکیا، آرمانی و زارا را ارائه می‎‌کنند. می‌توانید از آنجا زیورآلات، وسایل ورزشی، مبلمان، پوشاک و غیره با بهترین قیمت بخرید. همچنین رستوران کی اف سی در آنجا شعبه دارد و غذاهایی خوشمزه سرو می‌کند. فستیوال سیتی مال دبی دارای تفریحاتی مانند سینما، شهربازی، چرخ و فلک و آب نمای موزیکال است.
آدرس فسیتوال سیتی مال دبی: دبی-فستیوال سیتی-خیابان کرسنت

مراکز خرید دبی

دیگر مراکز خرید دبی

- نخیل مال
- مرکز خرید سیتی واک
- اوت لت مال دبی
- وافی مال
- دراگون مارت
- دبی هیلز مال

سفر به دبی


آرامش سفر به عنوان مجری تور دبی و حتی تورهای اروپایی در کنار شماست تا خاطراتی تکرارنشدنی را تقدیمتان کند. برای آگاهی از شرایط ثبت نام می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از جزئیات با خبر شوید. کارشناسان ما در تمام ساعات کاری در کنارتان هستند تا راهنماییتان کنند.

ََ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS