بهترین هتل‌های پاریس

بهترین هتل‌های پاریس

جدیدترین مطالب گردشگری

اسکان در بهترین هتل‌های پاریس آرزو هر گردشگری است! اتاق‌های لاکچری، چشم‌انداز برج ایفل، پذیرایی لوکس و غذاهای فرانسوی در هتل‌های این شهر شما را به وجد می‌آورند. چه با تور فرانسه راهی پاریس می‌شوید و چه به صورت انفرادی مراکز اقامتی شهر پاریس به خاطره رویایی سفرتان تبدیل می‌شوند. در این مقاله به معرفی معروف‌ترین هتل‌های پاریس می‌پردازیم.

هتل های لوکس پاریس


هتل شانگری لا پاریس (Shangri-la Paris)


این بنا در گذشته منزل پرنس رولند بناپارت بوده و حالا به یکی از معروف‌ترین هتل‌های پاریس تبدیل شده است. این هتل اتاق‌هایی با معماری اروپایی و آسیایی دارد و تمام 100 اتاق آن بسیار لاکچری‌اند. اکثر اتاق‌ها رو به برج ایفل قرار گرفته‌اند و از آنجا می‌توان رود سن را دید. همچنین تراس سوئیت‌ها فضای خوبی برای صرف یک فنجان قهوه است. از جمله امکانات هتل شانگری لا پاریس می‌توان به سالن ورزشی، استخر، اسپا، کافه و رستوران اشاره کرد. ناگفته نماند که رستوران‌های این هتل به سرو غذاهای ملل می‌پردازند و فضای خوبی برای دورهمی‌اند. هتل شانگری لا پاریس فاصله کمی با ایستگاه مترو دارد و به راحتی می‌توان به جاهای دیدنی شهر رفت.

هتلهای پاریس


هتل Four Seasons Hotel George V


این هتل در سال 1928 ساخته شده است و فضایی سلطنتی دارد. هتل فور سیزنز جورج وی در زمان لویی شانزدهم ساخته شد و تراس‌هایی اختصاصی دارد. اتاق‌ها نمایی باشکوه به شهر دارند و چیدمان اتاق‌های لوکس و شیک است. از جمله بخش‌های این هتل می‌توان به کافی قدیمی آن اشاره کرد که با وسایل قدیمی قرن 19 تزئین شده‌اند. همچنین 3 رستوران هتل فور سیزنز جورج وی به سرو غذاهای ملل می‌پردازند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اسپا، استخر، جکوزی، سالن ورزشی و وای فای اشاره کرد. این هتل فاصله کمی با طاق پیروزی دارد و طی مدت زمان کمی می‌توان به آنجا رسید.

معروف ترین هتلهای پاریس


هتل Hyatt Regency Paris Etoile


این هتل 34 طبقه هم باشکوه است و هم لوکس. همچنین با داشتن چشم‌انداز به کل شهر خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند. هتل حیات رجنسی 995 اتاق دارد که با مبلمان، تخت‌های بزرگ، وای فای، وان و غیره تجهیز شده‌اند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران مایو اشاره کرد که انواع غذاهای فصلی، سنتی و ملل ارائه می‌دهد. سالن ورزشی، اسپا، کافه و بار نیز از دیگر خدمات هتل فور سیزنز جورج وی است که به خوبی از گردشگران پذیرایی می‌کنند. این هتل فاصله کمی با خیابان شانزه لیزه دارد و طی مدت زمان کمی می‌توان به آنجا رسید.

بهترین هتلهای پاریس


هتل نووتل


یکی دیگر از بهترین هتل‌های پاریس نووتل نام دارد. این هتل وسیع با فضای مدرن و نو خود هر گردشگری را به وجد می‌آورد. اتاق‌های مدرن این هتل همگی تخت‌های استاندارد، یخچال بزرگ، مبلمان و غیره دارند. همچنین کافه این هتل از صبح تا شب به گردشگران سرویس‌دهی می‌کند. در رستوران هتل نووتل نیز می‌توانید غذای فرانسوی میل کرده و تجدید قوا کنید. سالن ورزشی، استخر، روم سرویس، لاندری، امکانات ویژه معلولین و اتاق جلسات از دیگر امکانات هتل نووتل است.

هتل نووتل پاریس


هتل ریتز (Ritz Paris)


این بنا یکی از بهترین هتل‌های پاریس است که در سال 1898 ساخته شده است. اتاق‌های این هتل شبیه به کاخ درست شده‌اند و حس زندگی در کاخ‌های گذشته را تداعی می‌کنند. چیدمان سنتی فرانسوی، تابلوهای بزرگ و مجسمه‌های باشکوه هنگی جلوه خاصی به هتل هتل ریتز بخشیده‌اند. این هتل2 رستوران و 2 کافه دارد که به سرو خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ می‌پردازند. هتل ریتز پاریس دسترسی راحتی به موزه لوور و خیابان شانزه لیزه دارد و گردش در شهر را آسان می‌کند.

هتل های پاریس


دیگر هتل‌های معروف پاریس

هتل کلکسیونر
- هتل پنیسیلوانیا
- هتل لی موریس
- هتل لو بریستول
- هتل پلازا آتنی پاریس

سفر به فرانسه


سفر با تور به شما این امکان را می‌دهد تا در بهترین هتل‌های پاریس اقامت کنید. اسکان در لوکس‌ترین هتل‌ها و تفریح لاکچری در این شهر رویایی تا ابد در خاطرتان خواهد ماند. برای آگاهی از شرایط تورهای اروپایی آرامش سفر می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات جدید را دریافت کنید.


َ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS