مالدیو کجاست؟

مالدیو کجاست؟

جدیدترین مطالب گردشگری

در دل دریای هند جزیره‌ای با سواحل ماسه‌ای سفید رنگ و درختان نخل وجود دارد که انگار خود بهشت است! مالدیو یکی از جاهایی است که هوش از سرتان می‌برد. این جزیره کم جمعیت یک مقصد رمانتیک برای زوج‌های عاشق و جایی پر رمز و راز برای ماجراجویان است. هتل‌های ساحلی با استخرهای لوکس و جنگل‌های بکر مالدیو آنجا را حسابی جادویی کرده‌اند. پس چه چیزی بهتر از سفر با تور مالدیو؟

مالدیو کجاست؟


مالدیو کجاست؟


مالدیو کشوری کوچک در اقیانوس هند است و در جنوب غربی سریلانکا قرار گرفته است. این کشور تنها 5/1 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و از هر گوشه آن می‌توان به ساحل رسید. پایتخت مالدیو شهر ماله است که همواره محل سکونت پادشاهان این منطقه بوده است. امروزه این کشور با داشتن 150هزار نفر جمعیت یکی از خلوت‌ترین کشورهای دنیاست. در عین حال وجود جاذبه‌های طبیعی بکر و هتل‌های لاکچری کاری کرده تا مقصد خوبی برای ماه عسل باشد.


جاهای دیدنی مالدیو


زیردریایی نهنگ یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی مالدیو است که شبیه ساز زیردریایی است. این مکان دست‌داشتنی به گونه‌ای طراحی شده که با فضای رویایی‌اش شما را به زیر آب می‌برد و دنیای زیر دریا را بر روی مانیتور به شما نشان می‌دهد. در آنجا می‌توانید کوسه‌های سفید، لاک پشت‌های بزرگ و ماهی‌های رنگارنگ را دید. یکی دیگر از دیدنی‌های مالدیو ساحل جزیره هوواهندو است. این جزیره ماسه‌های سفید رنگ و پلاژهای مجهز شنا دارد. آرامش این جزیره در نوع خود منحصر به فرد است و شما را به وجد می‌آورد. در آنجا می‌توانید به رستوران‌های ساحلی رفته و غذاهای دریایی میل کنید. جذابیت‌های مالدیو تنها به موارد گفته شده ختم نمی‌شود و شامل ساحل کرومبا، جزیره خورشید، ساحل مصنوعی و بنای چوبی اوتیمو گاندووارو اشاره کرد.

دیدنی های مالدیو


تفریحات مالدیو


تفریحات دریایی اصلی‌ترین تفریحات در این جزیره است. شنا، اسکی روی آب، غواصی و ماهیگیری از جمله تفریحات جزیره مالدیو است. همچنین در آنجا می‌توان حمام آفتاب گرفت و از نوشیدنی‌های محلی لذت برد. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید والیبال ساحلی را تجربه کنید. ناگفته نماند که هتل‌های مالدیو نیز خدماتی مانند اسپا، استخر، حمام بخار و غیره ارائه می‌دهند. رستوران‌ها و کلاب‌های شبانه مالدیو نیز در نوع خود بسیار رویایی‌اند و لذیذترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند.


بهترین زمان سفر به مالدیو


مالدیو به دلیل قرار گرفتن در دریا آب و هوایی گرم و شرجی دارد. به همین دلیل بهتر است زمستان و بهار را برای سفر به آنجا انتخاب کنید. اگر هم دوست دارید تا تفریحات آبی آنجا را تجربه کنید تابستان بهترین زمان است. در این ایام فراموش نکنید که کرم ضدآفتاب و کلاه همراه داشته باشید.

بهترین زمان سفر به مالدیو


چگونه به مالدیو برویم؟


بهترین روش سفر به مالدیو همراه شدن با تور مالدیو است. از آنجایی که پرواز مستقیم به مالدیو وجود دارد باید همراه با تور راهی دبی یا هند شوید و از آنجا به ماله برسید. برخی از گردشگران تمایل دارند تا با کشتی از هند خود را به این مقصد برسانند که بسته به برنامه‌ریزی آژانس مسافرتی متغیر است. لذا پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات دقیق را از آژانس مسافرتی آرامش سفر دریافت کنید.


مدارک مورد نیاز سفر به مالدیو

پاسپورت معتبر
- همراه داشتن حداقل 150 دلار
- واچر هتل
- بلیط رفت و برگشت
- 2 قطعه عکس

هزینه سفر به مالدیو

هزینه سفر به مالدیو

هزینه سفر به مالدیو بسته به عوامل مختلفی متغیر است. این فاکتورها شامل درجه هتل، خدمات تور، تعداد روزهای سفر، تعداد ترانسفر و وعده‌های غذایی است. اگر مشتاقید تا در این باره بدانید کارشناسان ما در بخش تورهای خارجی در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند.

رزرو تور مالدیو


سفر به مالدیو


آرامش سفر به عنوان مجری تورهای اروپایی و آسیایی در کنار شماست تا خاطراتی تکرارنشدنی را برایتان رقم بزند. اگر دوست دارید تا در این باره بیشتر بدانید کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و جدیدترین اطلاعات را دریافت کنید.

َ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS