بلک فرایدی ترکیه 2023

بلک فرایدی ترکیه 2023

جدیدترین مطالب گردشگری

اگر شیفته خرید باشید حتما نام بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه به گوشتان خورده است. فستیوال خرید که در سراسر دنیا در تاریخی خاص برگزار می‌شود. بلک فرایدی ترکیه یکی از محبوب‌ترین رویدادهای این کشور است که حتی مورد استقبال ایرانیان قرار می‌گیرد. در این فستیوال هرچه که بخواهید با بهترین قیمت عرضه می‌شود.

بلک فرایدی ترکیه


بلک فرایدی چیست؟


بلک فرایدی یا جمعه سیاه در تاریخ 24 نوامبر و پیش از کریسمس برگزار می‌شود که طی آن فروشگاه‌ها اجناس خود را با تخفیف ارائه می‌دهند. این رویداد برای اولین بار از آمریکا شروع شد و حالا ده‌ها کشور از سراسر دنیا ان را برپا می‌کنند. بلک فرایدی ترکیه نیز یکی از آن دسته رویدادهای خرید است که به مدت یک هفته برگزار می‌شود. در این فستیوال تمام اجناس مانند پوشاک، کفش، لوازم برقی و غیره با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. بلک فرایدی در سراسر دنیا از صبح زود آغاز می‌شود و گاهی تا 1 هفته ادامه دارد. این رویداد زمان خوبی برای خریدهای اقتصادی است.


بلک فرایدی چیست
بلک فرایدی ترکیه 2023


از آنجایی که کشور ترکیه اجناس باکیفیتی تولید می‌کند همواره گردشگران زیادی خواهان خرید در آنجا هستند. چه بخواهید پوشاک بزرگسال تهیه کنید و چه کیف و کفش تنوع زیادی پیش رو شماست. بد نیست بدانید که بلک فرایدی ترکیه محدود به استانبول نیست و در ازمیر، آنکار و آنتالیا هم برگزار می‌شود. در این ایام تمام فروشگاه‌ها تخفیفات ویژه ارائه می‌کنند و فرصتی عالی برای خرید است. البته فراموش نکنید که به دلیل استقبال زیاد اجناس خیلی زود به اتمام می‌رسند؛ لذا نباید تعلل کنید.


از کجا خرید کنیم؟


یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه در بلک فرایدی مال آف استانبول است. این پاساژ 4 طبقه به عرضه انواع لوازم آرایشی، پوشاک بزرگسالان، وسایل برقی و غیره می‌پردازد. همچنین می‌توانید بعد از خرید به فودکورت آنجا رفته و خود را به غذایی لذیذ مهمان کنید. از دیگر فروشگاه‌های ترکیه می‌توان به فوروم آنکارا اشاره کرد که بیش از 150 فروشگاه دارد. این پاساژ وسیع عرضه‌کننده انواع اسباب بازی، پوشاک شیک و غیره است. همچنین می‌توانید برندهای خارجی زیادی را در آنجا پیدا کنید. مرکز خرید هیلتون ازمیر و پاساژ کانیون مال از مراکز خرید ترکیه‌اند که در زمان بلک فرایدی ترکیه 2023 اجناس خوبی ارائه می‌دهند.

بلک فرایدی


نکاتی برای خرید از بلک فرایدی ترکیه

در بلک فرایدی پوشاک تابستانی از تخفیف بیشتری برخوردارند.
- در استانبول حتما سری به میدان تکسیم هم بزنید.
- با وجود تخفیفات زیاد سعی کنید هیجانی خرید نکنید.
- به دلیل ازدیاد جمعیت مراقب جیب و موبایل خود باشید.
- تا حد امکان از دست فروش‌ها خرید نکنید.
- برخی از فروشگاه‌ها اقدام به فروش آنلاین هم می‌کنند.
- معمولا تخفیف لوازم خانگی در این ایام زیاد نیست.

کی راهی ترکیه شویم؟

معمولا تاریخ بلک فرایدی ترکیه در تقویم ایران ابتدای آذر محاسبه می‌شود. لذا بهترین زمان برای خرید از این فستیوال هفته اول آذر است. در این تاریخ تورهای زیادی برگزار می‌شود که همگی قیمت‌های مناسب دارند. فراموش نکنید که حتی در صورت سفر بدون تور از چند هفته قبل اقدام به رزرو هتل و بلیط کنید. زیرا به دلیل تردد زیادی گردشگران ممکن است دچار مشکل شوید.

جمعه سیاه


سفر به ترکیه


آرامش سفر با اجرای انواع تورهای اروپایی و آسیایی از جمله ترکیه در کنار شماست تا خاطراتی تکرارنشدنی را رقم بزند. رزرو بلیط و اسکان در شیک‌ترین هتل‌های ترکیه همراه با گشت شهری از جمله اصلی‌ترین خدمات تورهای ماست. جهت آگاهی از دیگر خدمات و نحوه ثبت نام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

َََََُ

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS