کشتی کروز چیست و چه امکاناتی دارد؟

کشتی کروز چیست و چه امکاناتی دارد؟

جدیدترین مطالب گردشگری

شاید در فیلم‌های لاکچری کشتی کروز و خدمات لوکس آن را دیده باشید. نوعی کشتی تفریح بزرگ که با تجهیزات مدرن و اتاق‌های باشکوه تجهیز شده است. از بدو ورود به کشتی کروز فضای شیک، سکو اجرای موسیقی زنده، چراغ‌های شیک و پرسنل حرفه‌ای توجه شما را به خود جلب می‌کنند. البته جذابیت‌های کشتی کروز تنها به این موارد نیست و در ادامه به طور مفصل‌تر بیان می‌کنیم.

کشتی کروز چیست


کشتی کروز چیست؟


اگر اهل سفر و گردش باشید نام کشتی کروز به گوشتان خورده است. نوعی کشتی بزرگ که معمولا اسم‌های سلطنتی بر روی آن گذاشته می‌شود و همواره بر سطح دریا حرکت می‌کند. کشتی کروز علاوه بر جا به جا کردن گردشگران بین چند اسکله تجربه خوبی را برایشان رقم می‌زند. به طوری که گاهی این سفر چندین ماه به طول می‌انجامد. در سال‌های اخیر تورهای لاکچری کشتی کروز طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و با وجود مبالغ بالا حسابی طرفدار دارند.


تاریخچه کشتی کروز


کشتی کروز برای اولین بار در سال 1822 در مسیر انگلستان و شبه جزیره ایبری شروع به کار کرد. این کشتی لوکس‌ترین خدمات زمان خود را داشت که شامل رستوران و بار بود. گرچه استقبال زیادی از آن نشد؛ اما بعدها مورد استقبال قشر مرفه قرار گرفت. بد نیست بدانید که کشتی تایتانیک یکی از معروف‌ترین کشتی‌های کروز دنیا بود که عاقبت غم‌انگیزی داشت و نامش خاطره شد. امروزه کشتی‌های کروز به شدت پیشرفته شده‌اند و خدمات باشکوهی ارائه می‌دهند.

کشتی کروز


امکانات کشتی کروز چیست؟


محبوب‌ترین امکانات کشتی کروز رستوران‌ها و بارهای آن است که چشم انداز وسیعی رو به دریا دارند. در آنجا انواع غذاهای بین المللی و دریایی سرو می‌شود و می‌توانید انواع نوشیدنی را سفارش دهید. کابین‌های این کشتی شامل اتاق‌های شیک است که خدماتی مانند سرویس خواب، سرویس بهداشتی، وای فای، مینی بار و پنجره دارد. همچنین می‌توانید با ثبت سفارش انواع نوشیدنی را درب اتاق تحویل بگیرید و از تماشای دریا لذت ببرید. اجرای موسیقی زنده، سالن سینما، سالن بدنسازی، استخر، تالار و دها فضای لوکس دیگر در کشتی‌های کروز وجود دارد که سفری رویایی را برای گردشگران رقم می‌زند. در بعضی از کشتی‌ها نیز مهدکودک و پرستار کودک و خدمات سالمندان نیز ارائه می‌شود.

امکانات کشتی کروز


معروف‌ترین کشتی‌های کروز دنیا


کشتی کروز فراری نروژی یکی از معروف‌ترین کشتی‌های کروز دنیاست که چندین رستوران دارد. همچنین با داشتن چشم‌اندازی وسیع رو به دریا لحظات دلنشینی را برای گردشگران رقم می‌زند. این کشتی شامل چندین سینما، پارک آبی و مجموعه ورزشی است و ظرفیت 4000 مسافر را دارد. کشتی کروز Freedom Of The Seas از دیگر کشتی‌های کروز مشهور دنیاست که در دریای کارائیب حرکت می‌کند. این کشتی 18 عرشه دارد ظرفیت بیش از 3000 مسافر را دارد. کشور انگلستان نیز کشتی‌های کروز متنوعی دارد که با وجود هزینه‌های بالا بسیار پرطرفدارند.


تورهای کشتی کروز


به دلیل رونق زیاد کشتی کروز تورهای آن نیز طراحی شده است. این نوع تورها شامل حرکت از مبدا گردش در اقیانوس و چندین روز سفر است که تفریحات متعددی را نیز تقدیم مسافران می‌کند. در نهایت پس از چند هفته به مقصد می‌رسید. امروزه کشتی کروز استانبول یکی از مشهورترین تورهاست که در میان ایرانیان نیز طرفدار دارد و پیشنهاد می‌کنیم که آن را تجربه کنید.

انواع کشتی کروز


هزینه تور کشتی کروز


هزینه تور کشتی کروز بسته به تعداد روزهای سفر، خدمات و امکانات کشتی متغیر است. اکثر تورهای کشتی کروز خارجی به صورت یورو قیمت‌گذاری می‌شوند و تنوع دارند. همچنین بیمه مسافرتی و ترانسفر نیز از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت این تور است. اگر تمایل دارید تا در این باره بیشتر بدانید همکاران ما در آرامش سفر در کنارتان هستند تا راهنمایتان کنند.

هزینه تور کشتی کروز


سفر با تور کشتی کروز


رزرو تور کشتی کروز می‌تواند به فراموش‌نشدنی‌ترین سفر عمرتان تبدیل شود. این سفر در نوع خود هم رویایی است و هم شاهانه! اگر دوست دارید تا آن را تجربه کنید کارشناسان ما در کنارتان هستند تا بهترین تورهای اروپایی کشتی کروز را به شما معرفی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.



برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS