شهر زیر زمینی متروکه در لندن

شهر زیر زمینی متروکه در لندن

جدیدترین مطالب گردشگری

آیا تا به حال نام شهر زیر زمینی متروکه در لندن به گوشتان خورده است؟ شبکه‌ ریلی زیرزمینی که حالا متروکه شده و جان می‌دهد برای ماجراجویی. گرچه تنها بخش‌هایی از آن قابل بازدید است؛ اما همان چند قسمت آن نیز جالب توجه است. اگر شما هم مشتاقید تا درباره زیرزمین‌های افسانه‌ای لندن بدانید این مقاله را از دست ندهید.

شهر زیر زمینی متروکه در لندن

داستان شهر متروکه زیرزمینی لندن چیست؟

داستان ازین قرار است که ایستگاه زیرزمینی مترو لندن در سال 1863 افتتاح شد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های ریلی جهان شناخته می‌شود. هدف از ساخت آن تردد آسان افراد به دور از حوادث جنگی و ناامنی بود. افسانه‌ای بودن این شبکه ریلی به خاطر سکونت شبانگاهی وینستون چرچیل (نخست وزیر سابق بریتانیا) در طول جنگ جهانی دوم است. از آنجایی که امنیت وی همیشه تهدید می‌شد او تصمیم گرفت تا در برخی ایام در زیرزمین لندن مخفی شود. امروزه قسمت‌هایی از این شبکه ریلی صحنه فیلم‌برداری کمپانی‎های بزرگ است.

خطوط رها شده ریلی

از درب ورودی که وارد شهر متروکه زیرزمینی لندن می‌شوید گویی که به شهر ارواح پا گذاشته‌اید. دیوارهای آجری، گوشه‌های تار عنکبوت بسته، بوی نم و پله‌های کوتاه همگی شما را به یاد خانه اشباح می‌اندازد. گرچه در سال‌های اخیر مرمت‌هایی صورت گرفته اما همچنان مخوف بودن آنجا گردشگران را به وجد می‌آورد. در شهر متروکه زیرزمینی لندن ایستگاه‌های مختلفی وجود دارد که به نام مشاهیر نامگذاری شده‌اند. همچنین در آنجا مغازه‌هایی وجود داشته که حالا متروکه شده‌اند. بد نیست بدانید که بخش‌های از آن همچنان قابل استفاده است.

شهر زیر زمینی متروکه در لندن

شبکه ریلی لندن و هزاران افسانه!

در طول سال‌های متوالی درباره شهر متروکه زیرزمینی لندن افسانه‌های زیادی وجود داشت. عده‌ای بر این باور بودند که ارواح مصری در آنجا سرگردانند. روح آمون همیشه در آنجا در حال تردد است. وجود اشباح و شیاطین نیز باعث شد تا این شبکه ریلی مورد بازدید قرار نگیرد. گرچه روح‌های سرگردان نیز دلیل اصلی جذب نکردن توریست‌ها بودند! اگرچه این شایعات حالا کمتر شده اما هنوز عده‌ای از ورود به آنجا می‌ترسند.

چند نکته طلایی

  • بخش‌هایی از خطوط ریلی همچنان فعالیت دارد و قطارها افراد را جا به جا می‌کنند.
  • به طور کل 270 ایستگاه در این خطوط ریلی وجود دارد.
  • شهر متروکه زیرزمینی لندن قرار است به موزه تبدیل شود.
  • این محدوده در برهه‌ای از تاریخ به مرکز تلفن مخفی تبدیل شده بود.
  • نقاشی‌های دیواری بخشی از زیبایی این شبکه ریلی‌اند.
  • این مکان یکی از محبوب‌ترین لوکیشن‌ها برای تولید فیلم‌های ژانر وحشت است.
  • در گذشته غرفه‌های کتاب فروشی در آنجا وجود داشت که حالا متروکه شده‌اند.
  • بازدید از بخش‌های این مجموعه رایگان است.
  • در بعضی قسمت‌ها راهنماهای گردشگری به شما اطلاعات می‌دهند.
  • از فروشگاه‌های آنجا می‌توان کارت پستال‌های جذاب خرید.

شهر متروکه زیرزمینی لندن

سفر به شهرجادویی لندن

شهر متروکه زیرزمینی در لندن هم تماشایی است و هم مهیج. اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی لندن شدید حتما سری به آنجا بزنید. اگر قصد سفر به اروپا دارید تورهای اروپایی ما با بهترین خدمات در اختیار شماست. جهت کسب اطللاعات بیشتر در این باره با ما تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS