10 شهربازی بزرگ دنیا

10 شهربازی بزرگ دنیا

جدیدترین مطالب گردشگری

همیشه شهربازی‌ها محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی برای کودکان و بزرگسالان‌اند. همین دلیل باعث شد تا 10 شهربازی بزرگ دنیا براساس داستان‌ها و فیلم‌ها ساخته شوند و ما را به دنیایی سراسر افسانه ببرند. دنیایی که در آن هم تفریحات متنوع وجود دارد و فیلم‌های هالیوودی را برایمان تداعی می‌کند. آرامش سفر در این مقاله 10 شهربازی بزرگ دنیا را معرفی می‌کند.

هالیوود دیزنی فلوریدا؛ آمریکا

از جمله 10 شهربازی بزرگ دنیا هالیوود دیزنی فلوریدا است که سرگرمی‌های زیادی را در خود جای داده است. این مجموعه با الهام از فیلم‌های دهه 1930 و 1940 ساخته شده است و بسیار رنگارنگ است. پارک‌های موضوعی آن با الهام از آثار دیزنی ساخته شده‌اند و بازدیدکننده‌ای را سرگرم می‌کنند. در آنجا می‌توان خیابان‌های هالیوود، بلوار هالیوود، عروسک‌های نمایشی، وسایل بازی بزرگ و صحنه‌های نمایش را دید. همچنین رستوران هوایی این مجموعه در نوع خود هم تماشایی است و هم وسوسه‌کننده. این مجموعه در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین دیدنی‌های آمریکاست.

ده شهربازی بزرگ دنیا

دیزنی لند توکیو ژاپن

یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های دنیا دیزنی لند توکیو است. این سرزمین پرهیاهو سالانه میزبان 16 میلیون گردشگر از سراسر دنیاست و در سال 1983 ساخته شده است. در ورودی دیزنی لند توکیو تندیس والتر الایس موسس این مجموعه در کنار میکی موس وجود دارد که به بازدیدکنندگان خوشامد می‌گوید. همچنین می‌توانید در آنجا دریاچه‌ای وسیع را ببینید که بندرگاهی به شکل بنادر مدیترانه دارد. از جمله تفریحات دیزنی لند توکیو می‌توان به سرزمین علاءالدین، سرزمین ایندیانا جونز، جزیره اسرار آمیز، پری دریایی و نمو اشاره کرد. همچنین می‌توانید در رستوران آنجا خود را به غذایی لذیذ مهمان کنید.

دیزنی لند فرانسه

چه با تور فرانسه راهی سفر هستید و چه به صورت انفرادی دیزنی لند پاریس را نباید از دست بدهید. این شهر بازی هم فضای روباز دارد و هم سرپوشیده. همچنین با داشتن تور موزیکال، ترن هوایی، رقص نور و آتش بازی همیشه برنامه‌هایی مهیج برای گردشگران دارد. دیزنی لند فرانسه بخش‌های گوناگونی دارد که شامل شهر تخیل، سرزمین ماجراجویی، قصه‌های پینوکیو، دروازه‌های رنگارنگ و کوهستان‌های افسانه‌ای است. همچنین در آنجا می‌توانید جنگ ستارگان، سیندرلا و زیبای خفته را ببینید و عکس‌های رنگارنگ ثبت کنید. این مجموعه چندین هتل، رستوران و کافه دارد که خدماتی خوبی ارائه می‌دهند.

شهربازی های برتر دنیا

پورت اونتورا اسپانیا

شهربازی پورت اونتورا اسپانیا یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های این کشور است که در نزدیکی ساحل کوستا دورادا قرار گرفته است. فضای شاد و دوست‌داشتنی آنجا باعث شده تا بزرگسالان هم عاشق این مجموعه شوند. پورت اونتورا اسپانیا با الهام از کاراییب و فرهنگ‌های مختلف ساخته شده است. همچنین تفریحات آبی در آنجا هوش از سر هر گردشگری می‌برد. سرسره‌های آبی، آتش بازی و اجرای موسیقی زنده نیز در این مجموعه هیجات خاصی به آنجا بخشیده است.

والت دیزنی اورلاندو آمریکا

از دیگر 10 شهربازی بزرگ دنیا باید به والت دیزنی اورلاندو آمریکا اشاره کرد که جز اولین شهربازی‌های جهان است. این مجموعه در فضایی بالغ بر 15000 هکتار ساخته شده چندین مجموعه را در خود جای داده است. سرزمین‌ حیوانات دیزنی، سرزمین پادشاهان جادویی، داستان عروسک‌ها و استودیو دیزنی هالیوود تنها بخشی از این پارک است. همچنین با داشتن چندین رستوران و کافه خستگی بازدیدکنندگان را برطرف می‌کند.

شهربازی های بزرگ دنیا

بتو کاررو برزیل

بتو کاررو برزیل هم در فضایی به وسعت 1350 هکتار در سال 1991 ساخته شده است. این مجموعه بیش از 10 تم مختلف دارد که دزدان دریایی کارائیب، روستای آلمانی، ماداگاسکار و غیره را شامل می‌شود. تنوع در طراحی و داستان در این مجموعه هر گردشگری را به وجد می‌آورد. و کافه و اغذیه فروشی‌های بتو کاررو برزیل نیز به خوبی سرویس‌دهی می‌کنند. همچنین در آنجا می‌توانید طعم قهوه‌های برزیلی را چشیده و از گشت و گذارتان لذت ببرید.

فوجی کیو هایلند، ژاپن

در دامنه کوه‌های فوجی ژاپن یکی از 10 شهربازی بزرگ دنیا به اسم فوجی کیو قرار دارد. جایی که 5 دریاچه و پارک ملی را در خود جای داده است. پیست اسکی، چشمه آبگرم، وسایل بازی، ترن هوایی و ده‌ها سرگرمی دیگر در آنجا وجود دارد. به همین دلیل مناسب تمام سنین است. شهربازی فوجی کیو محیطی جادویی برای تفریح دارد و به دلیل قرار گرفتن در کنار کوه آب و هوایی عالی دارد. این شهربازی شهرتی جهانی دارد و دیدن آن به هر گردشگری توصیه می‌شود.

شهربازی های بزرگ دنیا

استودیو یونیورسال سنگاپور

یکی دیگر از 10 شهربازی بزرگ دنیا استودیو یونیورسال سنگاپور است که در جزیره سنتوسای قرار گرفته است. این شهربازی در سال 2010 افتتاح شد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌‎های سنگاپور شناخته می‌شود. این مجموعه هم تفریحات مختص بزرگسالان دارد و هم مختص کودکان. از جمله بخش‌های آن می‌توان به مصر باستان و سرزمین‌های افسانه‌ای اشاره کرد. همچنین 2 ترن هوایی بزرگ و سرسره‌های بلند در استودیو یونیورسال سنگاپور وجود دارد. سرگرمی‌های مهیج این مجموعه خاطرات خوبی را برای گردشگران رقم می‌زند.

دره شادی شنزن چین

در شهر شنزن چین شهربازی بزرگی به  اسم دره شادی وجود دارد. این مجموعه بیش از 350 هزار متر مربع وسعت دارد و 9 بخش در آن قرار گرفته است. در طراحی بخش‌های آن از افسانه‌ها، رویدادهای تاریخی و اسطوره‌های ملل مختلف الهام گرفته‌اند. همچنین تاب‌های بلند آن هر بازدیدکننده‌ای را وسوسه به بازی می‌کنند. تفریح در این مجموعه محدویت سنی ندارد.

شهربازی های بزرگ دنیا

پارک گاردالند ایتالیا

یکی دیگر از 10 شهربازی بزرگ دنیا پارک گاردالند ایتالیا است. این پارک وسیع بیش از 30 جاذبه دارد و جایی مهیج است. همچنین ترن پاندا کونگ فو کار آن شهرتی بین المللی دارد. در بخشی از این مجموعه از آرمگاه‌های مصر الگو گرفته‌اند که شکوه خاصی به پارک بخشیده است. پارک گاردالند ایتالیا سرگرمی‌های متنوعی مانند تاب، دریاچه، شهربازی سرپوشیده و غیره دارد.

سفر به سرزمین‌های جادویی

10 شهربازی بزرگ دنیا هم تماشایی‌اند و هم مهیج. اگر قصد سفر به یکی از این مقاصد را دارید آرامش سفر در کنار شماست. همچنین تورهای اروپایی آرامش سفر خاطرات خوبی را برایتان رقم می‌زنند. برای آگاهی از شرایط تورها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS