ارزان‌ترین تورهای اروپایی

ارزان‌ترین تورهای اروپایی

جدیدترین مطالب گردشگری

ارزان‌ترین تورهای اروپایی کدامند؟ این سوالی است که شاید هر گردشگری با آن رو به رو شود. سفر به اقتصادی‌ترین کشورهای اروپایی تقریبا آرزو ایرانیان زیادیست. به شرطی که شرایط آن هم مهیا باشد. دیدن جاذبه‌های توریستی مختلف و فرهنگ‌های نو برای هر ماجراجویی مهیج است. ناگفته نماند که هزینه تور بسته به زمان سفر و خدمات تور هم متفاوت است. در ادامه محبوب‌ترین تورهای ارزان اروپایی را معرفی می‌کنیم.

تورهای ارزان اروپا

تور چک

یکی از ارزان‌ترین تورهای اروپایی تور چک است. در این تور5 روزه به بازدید از جاذبه‌های توریستی چک یعنی قلعه پراگ، پل چارلز، ساعت نجومی، محله یهودیان و میدان قدیمی شهر می‌روید. همچنین در تور یک روزه اختصاصی می‌توانید به دیدن برلین در کشور آلمان رفته و تجربه جالبی را را قطار رقم بزنید. تور جمهوری چک یکی از محبوب‌‌ترین تورهاست که هزینه‌هایی اقتصادی دارد. از جمله خدمات این تور می‌توان به اسکان در هتل 4 ستاره، بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری و گشت شهری اشاره کرد.

تور پرتغال

تور پرتغال از دیگر تورهای ارزان اروپاست که قیمت آن بسته به زمان سفر متغیر است. در این تور به بازدید از  جاذبه‌های این کشور مانند صومعه جرونیوس، کاخ ملی سینترا، قلعه بلیم، صومعه مسیح و غیره می‌روید. همچنین سری به سواحل این کشور می‌زنید و در آنجا تفریح می‌کنید.توصیه ما به گردشگران این است که در فصل بهار و پاییز با تور پرتغال همراه شوند تا سرما و بارش هوا آزارشان ندهد. اگر دوست دارید تا در این باره بیشتر بدانید همکاران ما در کنار شما هستند تا راهنماییتان کنند.

تورهای اروپایی ارزان

تور ایتالیا

تور ایتالیا از جمله تورهای ارزان ایتالیایی است که در نیمه دوم سال قیمت‌های آن کاهش می‌یابد. در این تور به بازدید از شهرهای رم و ونیز می‌روید و از باشکوه‌ترین جاهای دیدنی اروپا دیدن می‌کنید. برج پیزا، شهر تاریخی پمپئی، کاخ کاسرتا، کاخ ریولی، قصر وناریا و قلعه دل مونته از جمله جاذبه‌هایی است که در تور ایتالیا بازدید می‌شود. همچنین در این تور طعم غذاهای ایتالیایی را می‌چشید که برایتان بسیار مهیج است.

تور مجارستان

اگر شیفته کشوری آرام و دوست‌داشتنی هستید ما به شما تور مجارستان را پیشنهاد می‌کنیم. توری اقتصادی که شما را با فرهنگ و معماری این سرزمین آشنا می‌شود. در تور 4 شب مجارستان به دیدن ساختمان پارلمان، قلعه بودا، قصر کوارتر، موزه ملی مجارستان و رود دانوب می‌روید. همچنین از کلیسا سنت آن بازدید می‌کنید. تور مجارستان یکی از مهیج‌ترین تورهای اروپاست زیرا هم جاهای تاریخی را شامل می‌شود و شهربازی‌های پرماجرا را. فراموش نکنید که بهترین زمان سفر به مجارستان تابستان و بهار است. زیرا در فصل زمستان با بارش برف و باران زیاد رو به رو هستیم.

تورهای ارزان اروپا

تور لیختن اشتاین

از دیگر تورهای ارزان اروپایی می‌توان به تور لیختن اشتاین اشاره کرد. این کشور که با اتریش و سوئیس همسایه است. طبیعتی رویایی دارد و هر گردشگری را به وجد می‌آورد. منطقه حفاظت شده راگلر ریت، شهر کوهستانی شان، قلعه شلنبرگ و قلعه گوتنبرگ از جمله جاهایی‌اند که در این تور بازدید می‌شوند. همچنین سری به موزه ملی لیختن اشتاین بزنید و در این مسافرخانه قدیمی عکاسی کنید. کشور لیختن اشتاین طبیعتی رویایی دارد و از دیدنش سیر نمی‌شوید. لذا توصیه می‌کنیم که حتما سفر به آن را در برنامه خود قرار دهید.

تورهای محبوب اروپایی

در بالاتر به معرفی ارزان‌ترین تورهای اروپایی پرداختیم. در زیر نیز لیستی از محبوب‌ترین تورهای اروپایی ارائه کرده‌ایم که در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارند.

  • تور فرانسه و ایتالیا
  • تور اسپانیا
  • تور چک و اتریش
  • تور سوئیس
  • تور یونان

ارزان ترین تورهای اروپایی

رزرو تورهای اروپایی

برای رزرو ارزان‌ترین تورهای اروپایی آرامش سفر در کنار شماست. تورهای اروپایی ما هم متنوع‌اند و هم اقتصادی. برای آگاهی از چگونگی ثبت نام کافیست با همکاران ما تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. برای این کار کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات جدید را دریافت کنید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS