اهمیت تراول هیستوری در سفر به کانادا

اهمیت تراول هیستوری در سفر به کانادا

جدیدترین مطالب گردشگری

تراول هیستوری یکی از فاکتورهایی است که شانس دریافت ویزا کانادا را افزایش می‌دهد. به همین دلیل همواره به گردشگران توصیه می‌کنیم که با سفر به مقاصد مختلف سابقه سفر خود را بهبود ببخشند. با این کار به مامور سفارت ثابت می‌کنید که اهل سفر هستید و به وطن خود برمی‌گردید. اما دانستن درباره تراول هیستوری برای مسافران کانادا بد نیست و به آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

تراول هیستوری و سفر به کانادا

تراول هیستوری چیست و چرا اهمیت دارد؟

تراول هیستوری به معنای سابقه سفر است که به شکل مهر ویزا در پاسپورت شما ثبت می‌شود. تراول هیستوری در واقع سندی از سوابق سفر شماست که تاکنون قم زده‌اید. این سند به گردشگران کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانند اقدام به اخذ ویزای کانادا، آمریکا و شنگن کنند. گرچه دریافت ویزا چندان ساده نیست اما با داشتن سابقه سفر قوی شانس شما را در دریافت آن افزایش می‌دهد.

ساختن تراول هیستوری قوی

اگر قصد سفر به کانادا یا دیگر کشورها را دارید بهتر است اقدام به ساختن تراول هیستوری قوی کنید. برای این کار خوب است تا با فاصله چند ماه راهی کشورهای مختلف شوید و مهر ویزا آن‌ها را در پاسپورت خود ثبت کنید. سفر با تورهای ارزان اروپایی مانند چک اسلواکی یا سفر به امارات متحده عربی از جمله بهترین گزینه‌ها برای ساختن سابقه سفر قوی است. برای این امر پیشنهاد می‌کنیم که از کارشناسان ما در بخش ویزا اطلاعات جدید را دریافت کنید.

چرا سابقه سفر مهم است؟

اهمیت تراول هیستوری در دریافت ویزا کانادا به قدری زیاد است که در صورت قوی نبودن تراول هیستوری منجر به ریجکت شدن درخواست می‌شود. شما با سابقه سفر ثابت می‌کنید که بعد از گردش در کشور مقصد به وطن برمی‌گردید. این کار باعث می‌شود تا جلو مهاجرت‌های غیر قانونی گرفته شود. اگر مامور ویزا متوجه شود که شما تاکنون از کشور خارج نشده‌اید با این سوال مواجه می‌شود که چرا حالا قصد سفر به کانادا دارید؟ چه تضمین بر برگشت شما وجود دارد؟ سابقه سفر شما تمام شبهات را از بین می‌برد.

سابقه سفر برای ویزا کانادا

سفارت کانادا در تراول هیستوری گردشگران سخت‌گیری زیادی می‌کند. دلیل این امر مهاجرت غیرقانونی برخی افراد است که مشکلاتی برای جامعه ایجاد کرده است. به همین دلیل اگر بدون داشتن سابقه سفر قصد عزیمت به کانادا دارید دست نگه دارید. در ابتدا بهتر است به چند مقصد خارجی سفر کنید و تراول هیستوری قوی بسازید. در غیر اینصورت قانع کردن افسر ویزا سخت می‌شود.

تراول هیستوری و سفر به کانادا

سوالات متداول

در زیر پاسخ مطرح‌ترین سوالات در باره تراول هیستوری ویزا کانادا را ارائه می‌دهیم.

آیا تراول هیستوری تضمین‌کننده اخذ ویزا کاناداست؟

خیر. صرفا راه را برای دریافت ویزا آسان‌تر می‌کند.

دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در اخذ ویزا کانادا کدامند؟

تمکن مالی، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل، ترجمه مدارک شناسایی

آیا بدون داشتن تراول هیستوری می‌توان اقدام به دریافت ویزا کرد؟

بله. اما ریسک این کار افزایش می‌یابد.

خلق تراول هیستوری و دریافت ویزا کانادا

همانطور که پیشتر گفتیم تراول هیستوری در دریافت ویزا کانادا تاثیر زیادی دارد. در عین حال جمع‌آوری مدارک و ارائه آن‌ها به سفارت نیز نیازمند علم کافیست. توصیه می‌کنیم که پروسه اخذ ویزا را به کارشناسان ما بسپارید و بدون نگرانی منتظر دریافت ویزا خود بمانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS