از کوبا چی بخریم؟

از کوبا چی بخریم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

کوبا سرزمین ارنست چگوارا و فیدل کاسترو یک مقصد توریستی پرماجرا است. ولی مگر می‌شود به آنجا سفر کرد و سوغات کوبا را نخرید؟! آیا می‌دانید از این کشور همیشه آفتابی چه سوغاتی باید خرید؟ از آنجایی که کوبا فرهنگی غنی و تاریخچه‌ای دیرینه دارد هدایای خاص این کشور نیز در نوع خود منحصر به فردند. در ادامه به شما می‌گوییم که از کوبا چی بخرید!

سیگار کوبایی

اولین سوغات کوبا که به ذهن هر گردشگری می‌رسد سیگار کوبایی است. در واقع یکی از اصلی‌ترین اقلام صادراتی این کشور نیز سیگار است. البته سیگارهای این سرزمین فرق زیادی با دیگر سیگارها دارد. آن هم به دلیل شکل ظاهری آن است. سیگارهایی قهوه‌ای رنگ و بزرگ که معمولا با دست درست می‌شوند. از جمله محبوب‌ترین سیگارهای کوبایی می‌توان به کوهیبا و مونته کریستو اشاره کرد. این سوغات محبوب در قیمت نیز تنوع زیادی دارد.

سوغات کوبا چیست

قهوه کوبایی

قهوه پرطرفدارترین نوشیدنی کوبا است. به طوری که به عنوان یکی از پرتقاضاترین سوغات کوبا شمرده می‌شود. این نوع قهوه در کشور کوبا کشت و برداشت می‌شود و طعمی تند و قوی دارد. قهوه کوبایی در بسته‌بندی‌های مختلفی ارائه می‌شود و بسته به وزن قیمت‌های مختلفی هم دارد. اگر روزی بخت با شما یار شد و به این کشور دوست‌داشتنی سفر کردید حتما در کافه‌های سنتی کوبا طعم قهوه این سرزمین را بچشید.

کلاه حصیری

مردم کوبا علاقه زیادی به کلاه حصیری دارند و دلیل آن هم محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. به طوری که به وفور توسط کشاورزان استفاده می‌شود. این کلاه که به سمبررو معروف است لبه کوچکی دارد و با حصیر درست می‌شود. البته در بعضی مناطق به دلیل اشعه زیاد خورشید آن را لبه بزرگ تولید می‌کنند. کلاه حصیری قیمتی ارزان دارد و می‌تواند یک سوغات اقتصادی برای گردشگران باشد.

سوغات کوبا

عطرهای هابانا 1791

از دیگر سوغات کوبا می‌توان به عطرهای هابان اشاره کرد. این نوع عطر توسط برند هابان 1791 ارائه می‌شود که فروشگاهی لوکس شناخته می‌شود. این برند در تولیدات خود از رایحه‌هاغی گل و گیاهان بومی استفاده می‌کند. همچنین عطرها را در شیشه‌های رنگی عرضه می‌کند. زیبایی در طراحی و تولید عطرهای هابانا 1791 باعث شده تا این برند طرفداران زیادی داشته باشد.

عروسک‌های دست‌ساز

صنایع دستی کوبا شامل عروسک‌های دست سازی است که از فرهنگ این منطقه الهام گرفته‌اند. از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به میمون‌های نارگیلی اشاره کرد که با نارگیل درست می‌شوند. این نوع عروسک در گوشه و کنار خیابان نیز به فروش می‌رسند و قیمت‌های ارزانی دارند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید اقدام به خرید زیورآلات کرده و هدایایی نفیس تهیه کنید. مجسمه‌های چوبی و ماسک‌های چوبی از دیگر صنایع دستی کوبا است که شکل و شمایلی جالب و جادویی دارند.

کارت پستال

کارت پستال‌های کوبا همگی از فرهنگ و تاریخ این کشور روایت می‌کنند. این هدایای کوچک و ارزان از جمله سوغات کوبا است که نباید از دست داد. کارت پستال‌های این کشور شامل تصاویر رهبران کوبا، دریا، ماشین‌، درختان، پوشش سنتی و خوراکی‌ها است که برای هر گردشگری جالب توجه‌اند. همچنین به دلیل قیمت مناسب می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را تهیه کرد. تقریبا تمام فروشگاه‌ها و غرفه‌های خیابانی به فروش کارت پستال می‌پردازند.

سوغات کشور کوبا

دیگر سوغات کوبا

  • پیراهن مردانه
  • ادکلن ماری پوسا
  • شکلات
  • پارچه
  • جعبه‌های چوبی
  • بادبزن سنتی

سفری حیرت‌انگیز به کوبا

سوغات کوبا هم اقتصادی‌اند و هم متنوع. اگر قصد سفر با تور کوبا دارید و می‌خواهید این سرزمین جادویی را بگردید آرامش سفر برایتان پیشنهادات ویژه‌ای دارد. تورهای خارجی ما با بیشترین تنوع خاطرانی تکرارنشدنی را برایتان رقم می‌زنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همکاران ما در کنارتان هستند تا راهنماییتان کنند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS