نحوه تعیین وقت سفارت

نحوه تعیین وقت سفارت

جدیدترین مطالب گردشگری

نحوه تعیین وقت سفارت چندان پیچیده نیست. اما چون نیازمند اگاهی به جزئیات است اکثر گردشگران آن را به آژانس‌های مسافرتی می‌سپارند. چه بخواهید برای سفر راهی شوید و چه تحصیل یا تجارت نیازمد اخذ ویزا هستید. لذا بهتر است تا با روند آن آشنا باشید. آرامش سفر در این باره هرانچه که لازم است را به شما می‌گوید.

وقت سفارت چیست؟

اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی، آمریکایی، کانادا و یا هر جای دیگر را دارید باید اقدام به دریافت ویزا کنید. برای این کار باید در ابتدا وقت سفارت تعیین کرده و در موعد مشخص شده راهی سفارت شوید. در این مصاحبه مدارک خود را تحویل مامور ویزا می‌دهید و به چند سوال وی پاسخ می‌دهید. در نهایت بعد از چند هفته نتیجه ویزای شما اعلام می‌شود.

تعیین وقت سفارت

نحوه تعیین وقت سفارت

به روش‌های مختلفی می‌توان اقدام به تعیین وقت سفارت کرد که در زیر توضیح می‌دهیم.

رزرو از طریق سایت وی اف اس گلوبال

اگر کشوری که قصد عزیمت دارید در VFS گلوبال تهران شعبه دارد باید از طریق وب سایت آن اقدام به تعیین وقت سفارت کنید. بدین منظور باید وارد سایت آن شده و اطلاعات خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی، سابقه سفر، دلیل سفر و غیره است. در نهایت زمان مراجعه به سفارت اعلام می‌شود. اما باید بدانید که این سایت به زبان انگلیسی سرویس‌دهی می‌کند و و بسته به قوانین سفارت نیاز به کارت بانکی بین المللی دارید. لذا استفاده از آن برای عموم آسان نیست.

رزرو آنلاین وقت سفارت

 روش دیگر برای تعیین وقت سفارت مراجعه به وب سایت سفارت مربوطه است. از این طریق می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به رزرو وقت خود کنید. این روش نیز به دلیل نیاز به دانستن جزئیات چندان محبوب نیست. به همین دلیل بهترین راه برای تعیین وقت کمک گرفتن از یک آژانس مسافرتی معتبر است.

مراجعه به آژانس‌های مسافرتی

 آژانس‌های مسافرتی با آشنایی کامل به این پروسه برایتان وقت تعیین می‌کنند و هرآنچه که باید بدانید را به شما می‌گویند. به همین دلیل محبوب‌ترین روش برای تعیین وقت سفارت مراجعه به آژانس‌های مسافرتی است. اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این باره هستید آرامش سفر در کنار شماست تا جدیدترین جزئیات را در اختیارتان قرار دهد.

نحوه تعیین وقت سفارت

وقت سفارت فوری و عادی

وقت سفارت به دو نوع فوری و عادی تبدیل می‌شود که بسته به شرایط مسافر تعیین می‌شود. اگر به هر دلیلی قصد عزیمت در کمترین زمان را داشته باشید وقت سفارت فوری با مبلغی بالاتر برایتان بهترین گزینه است. اگر هم عجله‌ای برای راهی شدن نداشته باشید وقت سفارت عادی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا مبلغی کمتر دارد و بدون نگرانی راهی سفارت می‌شوید.

نکات تعیین وقت آنلاین

  • هزینه ویزا به صورت نقدی و حضوری پرداخت می‌شود. لذا از قبل ارز مورد نیاز را تهیه کنید.
  • هزینه سفارت را بدون کم و کاست پرداخت کنید تا دغدغه باقی مانده پولتان را نداشته باشید.
  • به هیچ عنوان برای تعیین وقت سراغ افراد واسطه نروید.
  • برای تعیین وقت سفارت نباید به حضورا به سفارت مراجعه کنید.
  • هزینه ویزا بسته به سفارت و هدف سفرتان متغیر است.

اخذ وقت سفارت با آرامش سفر

برای اینکه بتوانید بدون دغدغه وقت خود را تعیین کنید بهترین گزینه سپردن این کار به آژانس مسافرتی است. زیرا دیگر نگران تکمیل ظرفیت، روند تعیین وقت و تکمیل فرم‌های مربوطه نیستید. همکاران ما در تیم آرامش سفر در کنار شما هستند تا در کمترین زمان وقت را رزرو کنند. برای آگاهی از اطلاعات با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.



برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS