تراول هیستوری یا تاریخچه سفر چیست؟

تراول هیستوری یا تاریخچه سفر چیست؟

جدیدترین مطالب گردشگری

تراول هیستوری یا تاریخچه سفر اعتباربخش پاسپورت شماست. درواقع با هرمهری که در پاسپورت شما ثبت می‌شود سابقه سفر شما نیز شکل می‌گیرد. این امر به شما در دریافت ویزای دیگر کشورها کمک زیادی می‌کند. در این مقاله به شما می‌گوییم که تراول هیستوری چیست و چرا برای سفر به آن نیاز دارید.

تراول هیستوری چیست

تراول هیستوری چیست؟

تراول هیستوری به عنوان سوابق سفر شناخته می‌شود که در زمان اخذ ویزا مامور سفارت به آن توجه می‌کند. در واقع زمانی که به سفارت مراجعه می‌کنید مامور مربوطه سوابق سفر شما را براساس مهرهای موجود در پاسپورت بررسی می‌کنند. این سوابق سفر کمک می‌کنند تا روند صدور ویزا برای شما آسان‌تر باشد. لازم است بدانید که اکثر کشورها از جمله آمریکا، کانادا و اتحادیه اروپا به سوابق سفر گردشگران اهمیت می‌دهند. لذا توصیه می‌کنیم که با سفرهای متعدد تراول هیستوری خود را قوی کنید.

چرا سابقه سفر مهم است؟

آیا تا به حال به هیچ کشوری سفر نکرده‌اید؟ پس احتمالا برای سفارت این سوال به وجود می‌آید که چطور می‌خواهید راهی کشورهای اروپایی یا آمریکایی شوید؟ سابقه سفر ثابت می‌کند که شما اهل سفر هستید و صرف برای گردش راهی کشور مقصد هستید. اینکه شما بدون هیچ گونه سابقه سفر بخواهید راهی اتحادیه اروپا، کانادا یا آمریکا شوید برای مامور سفر سوال برانگیز است. شما باید بتوانید ثابت کنید که پس از سفر به کشور برمی‌گردید. لذا توصیه می‌کنیم که حتما در این باره یک پلن مفید در نظر بگیرید.

سابقه سفر چیست

چگونه تراول هیستوری قوی بسازیم؟

یکی از بهترین راه‌ها برای خلق تراول هیستوری سفر به کشورهای بدون دردسر است. از جمله این کشورها می‌توان به ترکیه، تاجیکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره کرد. اکثر این کشورها نیاز به ویزا ندارند یا دریافت ویزا آن‌ها سخت نیست. یکی دیگر از روش‌های خلق سابقه سفر قوی راهی شدن به مقاصد قبلی است. اگر کشوری را قبلا دیده‌اید باز هم به آنجا سفر کنید و سوابق سفر آن را جمع‌آوری کنید. همچنین به گردشگران توصیه می‌کنیم که کشورهای ارزان اروپا مانند چک اسلواکی با پرتغال را برای سفر انتخاب کنند و سابقه سفری حرفه‌ای به دست آورند.

چگونه سابقه سفر چک می‌شود؟

تراول هیستوری شما هم از طریق پاسپورتتان چک می‌شود و هم سیستم‌های اطلاعاتی. شما در زمان درخواست ویزا سوابق خود را نیز اعلام می‌کنید. سپس صحت اطلاعات شما از طریق سیستم‌های اطلاعاتی بررسی می‌شود. همچنین با ارائه پاسپورت‌های قبلی می‌توانید این موارد را اثبات کنید. به همین دلیل همیشه به گردشگران توصیه می‌کنیم که در زمان تعویض پاسپورت، پاسپورت قبلی خود را حفظ کنند.

تراول هیستوری یا سابقه سفر چیست

سوالات متداول

در زیر به سوالاتی که درباره تراول هیستوری وجود دارد می‌پردازیم.

آیا تراول هیستوری شرط اساسی برای اخذ ویزا است؟

خیر. برای دریافت ویزا شرط لازم وجود سابقه سفر نیست. اما این امر در صدور ویزا شما تاثیر فراوان دارد و شانس دریافت آن را افزایش می‌دهد.

آیا تراول هیستوری قوی به معمای دریافت قطعی ویزا است؟

سابقه سفر به تنهایی منجر به صدور ویزا نمی‌شود. در این مسیر وجود مدارک مالی، شغلی و هویتی نیز تاثیر دارد. اما وجود تراول هیستوری به شما در دریافت سریع‌تر ویزا کمک می‌کند.

سفر به کشورهای بدون ویزا برای تهیه سوابق سفر کافیست؟

خیر. پیشنهاد می‌کنیم که به کشورهایی که به ویزا نیاز دارند نیز سفر کنید.

سفر با آرامش سفر

تراول هیستوری قوی به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر راهی اروپا، کانادا یا آمریکا شوید. اگر دوست دارید تا در این راه قدم بردارید پیشنهاد می‌کنیم که با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات سفر را تقدیمتان کنند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS