چرا باید با تور به ویتنام سفر کنیم؟

چرا باید با تور به ویتنام سفر کنیم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

چرا باید با تور به ویتنام سفر کنیم؟ سوالی که ممکن است قبل از سفر به ویتنام برایتان به وجود بیاید. در ادامه این مقاله به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت. ویتنام که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است با جاذبه‌های گردشگری متنوع گردشگران زیادی را جذب خود کرده است. اگر شما هم به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد در سفرهای خود هستید، سفر با تور به ویتنام می‌تواند یک گزینه عالی باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با دلایل سفر به ویتنام با تور آشنا شوید.

آشنایی با کشور ویتنام

هانوی در حال حاضر پایتخت این کشور محسوب می‌‌شود اما هوشی‌مین به خاطر وسعت و همچنین جمعیت بالا در کنار رودخانه سایگون، دیگر شهر مهم این کشور است. این کشور با مساحتی حدود ۳۳۵ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به ۹۷ میلیون نفر در شرق قاره آسیا واقع شده است. زیبایی طبیعی، معماری و آثار باستانی، فرهنگ مردم محلی، هزینه پایین و جاذبه های گردشگری فراوان باعث می‌شود که تور ویتنام یک انتخاب مناسب برای سفر باشد.

چرا باید با تور به ویتنام سفر کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارد که تور ویتنام نسبت به سفر شخصی امتیاز بیشتری دارد. از عمده ترین دلایل می‌توان به مقرون به صرفه بودن تور اشاره کرد. با رزرو تور ویتنام شما دیگر نگران مکان اسکان و هتل خود نیستید. با تور ویتنام آژانس‌های مسافرتی اقدام به رزرو هتل شما می‌کنند. زمان شما صرفه جویی خواهد شد و شما می‌توانید بهترین استفاده را از زمان خود بکنید. برنامه ریزی های سفر در تور ویتنام از قبل انجام می‌شود و کمتر دچار اتلاف وقت می‌شوید. همچنین وجود لیدرفارسی زبان به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر در این کشور گردش کنید. آژانس مسافرتی که با آن سفر می‌کنید کار های مربوط به سفارت و اخد ویزا را برای شما انجام می‌دهد و دیگر نیازی نیست نگران ویزای ویتنام خود باشید.

جاذبه‌های گرشگری ویتنام

در ادامه این مطلب به دیگر جاذبه‌های توریستی این کشور که طرفداران بسیاری دارد اشاره خواهیم کرد.

خلیج هالونگ

یکی از ویژگی‌های برجسته خلیج هالونگ، توده‌سنگ‌های کره‌ای با اشکال و شکل‌های منحصر به فرد است. این توده‌سنگ‌ها که به نام "کارست" نیز شناخته می‌شوند، تبدیل به یکی از جاذبه های مشهور ویتنام تبدیل شده اند. خلیج هالونگ به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان شناخته می‌شود و هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان به این منطقه سفر می‌کنند.

معابد تاریخی

معابد تاریخی ویتنام نمادهایی از تاریخ و فرهنگ این کشور هستند که بازدید از آنها یک تجربه فرهنگی و هنری بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. اگر به دنبال یک سفر فرهنگی و تاریخی به ویتنام هستید، این معابد را به هیچ وجه از دست ندهید و تجربه‌ای متفاوت از جذابیت‌های این کشور داشته باشید.

دریاچه هوان کیم

دریاچه هوان کیم یکی از مقصدهای طبیعی و زیبای ویتنام است که در منطقه کرن‌بان، در شمال شرقی کشور واقع شده است. این دریاچه که با آب آبی و صاف خود شناخته می‌شود، یکی از جاذبه ‌های گردشگری  ویتنام به حساب می‌آید. با رزرو تور ویتنام می‌توانید از این دریاچه دیدن کنید.

جزیره فو کوک

جزیره فو کوک یکی از مقصدهای گردشگری محبوب و بی‌نظیر در ویتنام است که با طبیعت زیبا و مناظر خیره‌کننده‌اش شناخته می‌شود. این جزیره در خلیج تونکین واقع شده و با ساحل‌های شنی، غارهای طبیعی، و تنوع فرهنگی و تاریخی خود، مسافران را به خود جذب می‌کند.

بهترین زمان سفر با تور ویتنام

بهترین زمان سفر با تورهای ویتنام که عمده‌ی زمان آن در شهرهای شمالی مانند هانوی و هالونگ بی سپری می‌شود، بین ماه مارس تا می (اسفند تا خرداد) و سپتامبر تا نوامبر (مهر تا آذر) است.

سفر به ویتنام با آرامش سفر

تصمیم نهایی برای سفر به ویتنام و رزرو تور با توجه به سلیقه و نیازهای شماست. برنامه‌ریزی دقیق و در نظر گرفتن عواملی مانند رزرو تورو غیره می‌تواند تجربه‌ی سفر شما را بهبود بخشد. شما می‌توانید برای رزرو تور ویتنام با کارشناسان آژانس مسافرتی آرامش سفر در تماس باشید.





برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS