در پاییز به کدام شهرهای اروپایی سفر کنیم؟

در پاییز به کدام شهرهای اروپایی سفر کنیم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

اروپا در هر فصلی زیباست. اما در فصل پاییز بعضی شهرهای آن چشم‌انداز باشکوه‌تری دارند. سفر با تورهای اروپایی آن هم در پاییز شاید آرزو خیلی از گردشگران باشد. در عین حال هم خاطره‌انگیز است و هم اقتصادی. اگر قصد دارید تا در پاییز راهی اروپا شوید بد نیست با زیباترین شهرهای این قاره در این فصل چشم‌نواز بیشتر آشنا شوید.

اسلو

شهر اسلو در کشور نروژ یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پاییز است. زیرا در این فصل درختان آنجا به رنگ نارنجی و قرمز در می‌آیند و طبیعی باشکوه را می‌توانیم ببینیم. در حوالی اسلو تا چشم کار می‌کند جنگل و دشت و کوهستان وجود دارد که در این فصل تماشایی است. تکه‌های ابر در آسمان آبی اسلو و جنگلی مملو از رنگ‌های گرم چیزی است که شاید در کمتر جایی ببینید. در اسلو پارک‌های جنگلی وسیعی وجود دارد که جان می‌دهند برای پیاده‌روی و گردش. حتی تصور اینکه در نسیم پاییزی در آنجا قدم بزنید رضایت‌بخش است.

پراگ

پراگ یکی از توریستی‌ترین شهرهای اروپایی است که در فصل پاییز شاهد تعداد کمی گردشگر در آنجا هستیم. در عین حال درختان این شهر در پاییز رنگی تازه به خود می‌گیرند و به جذابیت شههر اضافه می‌کنند. پراگ در این فصل یکی از اقتصادی‌ترین مقاصد سفر است و توصیه می‌کنیم که آن را از دست ندهید. خانه‌هایی با سقف‌های شیروانی، تپه‌های تاریخی و پارک‌های وسیع در پراگ وجود دارد که در پاییز مثل یک تابلو نقاشی به نظر می‌رسند. اگر روزی در پاییز راهی پراگ شدید حتما سری به پارک‌های وسیع شهر بزنید. زیرا پاییز حسابی در آنجا خودنمایی می‌کند.

بوداپست

از دیگر های اروپایی برای سفر در پاییز می‌توان به بوداپست اشاره کرد. این شهر در فصل پاییز شاهد فستیوال‌های متعدد خوراکی و نوشیدنی است. همچنین گردشگران کمتری به آنجا سفر می‌کنند و هزینه‌های سفر کاهش می‌یابد. از آنجایی که بوداپست شهری سرسبز است گردش در فصل پاییز را لذت‌بخش‌تر می‌کند. پیاده‌روهای مرتب، هوای خنک، درختان وسیع و کافه‌های متنوع این شهر کاری باعث می‌شوند تا از سفرتان بیشتر لذت ببرید.

لوگانو سوئیس

احتمالا می‌دانید که طبیعت سوئیس هوش از سر آدم می‌برد! شهر لوگانو در سوئیس یکی از بهترین شهرها برای سفر پاییزی به اروپاست که شگفت‌زده‌تان می‌کند. دریاچه‌های تماشایی محاصره شده با جنگل، درختان بلند و پوشش گیاهی منطقه در پاییز بسیار دیدنی است. همه چیز در اینجا رنگ نارنجی و قرمز به خود می‌گیرد. علاوه بر آن گاهی فستیوال‌هایی پر از شادی در لوگانو برگزار می‌شود که حسابی گردشگران را سرگرم می‌کند. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید با تورهای رایگان این شهر همراه شده و لحظاتی خاطره‌انگیز سپری کنید.

فلورانس

اگر عاشق بناهای باشکوه، رویدادهای فرهنگی و موزه‌های بزرگ هستید فلورانس را پیشنهاد می‌کنیم. این شهر در فصل پاییز مثل یک تابلو نقاشی خوش رنگ و لعاب است که حسابی شما را به وجد می‌آورد. ترکیب آسمان آبی و بناهای تاریخی در فلورانس همراه با نسیم خنک روحتان را جلا می‌دهد. در آنجا می‌توانید ساعت‌ها به تفریح بپردازید و خسته نشوید. خود را به یک فنجان قهوه مهمان کرده و از دیدن بافت تاریخی شهر لذت ببرید.

هانوفر آلمان

هانوفر در آلمان بهشت طبیعت‌دوستان است. زیرا در این شهر ده‌ها پارک ملی و  باغ سلطنتی وجود دارد. هانوفر یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پاییز است که شما را جادو می‌کند. در این شهر تنوع گیاهی زیادی وجود دارد و پاییز در اینجا حسابی جذاب جلوه می‌کند. درختان رنگارنگ پارک‌های هانوفر جلوه‌ای رویایی برای عکاسی ایجاد کرده‌اند. علاوه بر آن هانوفر جاهای دیدنی زیاد در شهر دارد و توصیه می‌کنیم که حتما سری به مراکز خرید آنجا بزنید. این شهر جایی آرام برای گردش است و به خاطره‌ای فراموش‎نشدنی تبدیل می‌شود.

دیگر شهرهای پاییزی اروپا

  • بارسلونا
  • پورتو
  • گدانسک (لهستان)
  • پولا (کرواسی)
  • بورودو فرانسه

شهرهای پاییزی اروپا

تعداد بهترین شهرهای اروپا برای سفر به پاییز کم نیست و هرکدام جذابیت خاص خود را دارند. اگر دوست دارید تا با تورهای اروپایی ما همراه شوید آرامش سفر بهترین گزینه‌ها را تقدیمتان می‌کند. برای آگاهی از شرایط با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS