تورهای پاییزی اروپا

تورهای پاییزی اروپا

جدیدترین مطالب گردشگری

تقریبا در اواخر تابستان تصمیم‌گیری برای سفر به اروپا و دیدن پاییز این قاره آغاز می‌شود. آشنایی با محبوب‌ترین تورهای پاییزی اروپا کمک می‌کند تا بتوانید یک مقصد رویایی را برای سفر انتخاب کنید. چه شیفته دیدن معماری باشکوه اروپا باشید و چه آب و هوای باصفا آنجا تورهای اروپایی متنوعی پیش رویتان وجود دارد. تورهایی که به خاطره‌انگیز ترین سفر عمرتان تبدیل می‌شود. در ادامه لیستی از محبوب‌ترین تورهای قاره اروپا در فصل پاییز ارائه شده‌اند.

تور فرانسه

یکی از محبوبترین تورهای پاییزی اروپا تور فرانسه است. این تور می‌تواند با کشورهای دیگر مانند آلمان، هلند یا اسپانیا ادغام شده و تور ترکیبی را شکل دهد. در این تور پرطرفدار از برج ایفل، کلیسای نوتردام، پل عشاق، موزه لوور، کاخ ورسای و خیابان شانزه لیزه و غیره بازدید می‌کنید. همچنین در رود سن قایق‌سواری کرده و یک میان وعده لذیذ نوش جان می‌کنید. معمولا تور فرانسه به صورت یک هفته‌ای اجرا می‌شود؛ اما در صورت ادغام با دیگر مقاصد تعداد روزهای آن افزایش می‌یابد.

تور فرانسه

تور چک و اتریش

اگر شیفته دیدن دژ‌های باشکوه اروپایی هستید تور چک و اتریش را از دست ندهید. در این تور به بازدید از قلعه پراگ، پل چارلز، کلیسا جامع سنت ویتوس در چک می‌روید. همچنین از قلعه آمبراس، قلعه هلبرون و کلیسای جامع استفان در وین دیدن می‌کنید. اتریش و چک یک پکیج عالی برای گشت و گذار ماجراجویی است و حسابی شما را به وجد می‌آورد. در این تور به بازدید از بازارهای سنتی و پارک‌های جذابی می‌روید که شاید در کمتر جایی دیده باشید. اگر خواهان یک سفر مقرون به صرفه به دل اروپا هستید تور چک و اتریش را از دست ندهید.

تور زوریخ و لوگانو

اگر می‌خواهید سرزمینی همچون بهشت با پاییز منحصر به فرد ببینید تور زوریخ و لوگانو در کشور سوئیس را از دست ندهید. این تور مثل یک رویا شما را به جایی بکر و کمتر دیده شده می‌برد! در این تور از خانه لنین، موزه هنرهای زیبا، دریاچه  زوریخ و طبیعت بکر منطقه دیدن می‌کنید. همچنین به بازدید از دریاچه لوگانو، کوه مونت بره، محله ویاناسا و کلیسا سن لورنزو در لوگانو می‌روید و عکس‌های جذابی ثبت می‌کنید. تور زوریخ و لوگانو در فصل پاییز می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد باشد. زیرا طبیعت کشور سوئیس در این فصل به اوج زیبایی خود می‌رسد و هوش از سرتان می‌برد.

تور زوریخ و لوگانو

تور ایتالیا

چه چیزی بهتر از دیدن کولوسئوم و قدم زدن در بافت قدیمی شهرهای ایتالیا؟! تور ایتالیا شامل بازدید از برج پیزا، شهر پمپئی، کاخ ریولی، قصر وناریا، کلیسای اسکرووینی و کلیسا جامع پالرمو است. همچنین از محوطه باستانی آکویلیا بازدید می‌کنید و عکس‌های خارق‌العاده‌ای به ثبت می‌رسانید. ناگفته نماند که بازدید از شهر ونیز هم بخشی از برنامه سفر است که حسابی شما را به وجد می‌آورد. در این سفر فراموش نکنید که طعم غذاهای خاص ایتالیا مانند پیتزا و پاستا را بچشید و تجدید قوا کنید.

تور سوئیس، آلمان و چک

در این تور 10 روزه راهی 3 کشور زیبای اروپایی هستید که هرکدام طبیعتی بکر دارند. در این تور از شهر زوریخ، آبشارهای راین، کاخ رزیدنس، قلعه پراگ و نورنبرگ دیدن می‌کنید از آب و هوا لذت می‌برید. به دیدن بافت قدیمی شهر می‌روید و در کافه‌های دنج کوچک قهوه میل می‌کنید. این 3 کشور در فصل پاییز چشم‌اندازی رویایی دارند و حسابی خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند. در این تور در هتل‌های 4 ستاره باکیفیت اسکان می‌کنید و برای گردش زمان آزاد دارید.

تور اسپانیا

تور اسپانیا یکی دیگر از محبوب‌ترین تورهای پاییز اروپایی است که تقریبا 1 هفته زمان می‌برد. این تور شامل گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان است. همچنین به دیدن جاهای تاریخی 2 شهر بزرگ این کشور یعنی بارسلون و مادرید می‌روید و از هوای پاییزی لذت می‌برید. تور اسپانیا شامل بازدید از زاراگوزا، کاخ سلطنتی، پارک گوئل، شهر بارسلون و ساگرادا فامیلیا است. همچنین زمان آزاد برای گشت و گذار در بارسلون خواهید داشت.

تور مادرید و اسپانیا

سفر با تورهای پاییزی اروپا آرامش سفر

آرامش سفر به عنوان مجری تورهای اروپایی در کنار شماست تا بهترین تورها را تقدیمتان کند. برای همراه شدن با تورهای ما می‌توانید از طریق وب سایت اقدام کرده یا با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در کنار شما هستند تا پاسخگو سوالات شما باشند.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS