چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم؟

چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم؟

جدیدترین مطالب گردشگری

چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم؟

قدم زدن در خاک اروپا می تواند یکی از بهترین تجربه‌های زندگی عاشقان سیر و سفر و ماجراجویی باشد. بعضی‌ها گمان می‌کنند تامین هزینه برای سفرهای اروپایی بسیار سخت است و سفر به اروپا بسیار گران قیمت می‌شود. اما باید بدانید که برخلاف تصور، سفر به اروپا با برنامه ریزی صحیح امری ممکن و آسان است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید سفر به اروپا را با هزینه کمتر تجربه کنید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید. در این مقاله راه‌های ممکن و ارزان قیمت برای  سفر به اروپا را توضیح خواهیم داد.

سفر با تور به اروپا

سفر به اروپا با تور ارزان اروپا نسبت به سفر شخصی ارزان‌تر و رایج‌تر است. در سفر با تور دیگر نگرانی‌هایی مثل رزرو بلیت رفت و برگشت، پیدا کردن مکان‌های گردشگری در شهر، اخذ ویزا، انتخاب و رزرو هتل مناسب به نسبت بودجه خود و صحبت کردن به زبان کشور مورد نظر را ندارید. مراجعه به یک آژانس مسافرتی یکی از راحت‌ترین روش های خرید تور ارزان اروپا است. آژانس مسافرتی لیست همه هزینه‌های موجود در سفر را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد بنابراین  می‌توانید به راحتی از همه هزینه‌هایی که در طی سفر وجود دارد آگاه شوید. در پاسخ به سوال چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم؟ باید گفت یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه سفر به اروپا، سفر به اروپا همراه تور است.

حمل و نقل

حمل و نقل یکی از پرهزینه‌ترین چالش‌ها در سفر به کشورهای اروپایی است. بنابراین برای صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های سفر بهتر است رفت و آمد با حمل و نقل عمومی مانند قطار، مترو و اتوبوس را به جای تاکسی‌های گران قیمت انتخاب کنید. هزینه حمل و نقل عمومی تقریبا در بیشتر کشورهای اروپایی پایین است و شما می‌توانید با هزینه کم، بیشتر مکان‌های فوق‌العاده زیبای شهر را دور بزنید و با دیدن آن‌ها از نزدیک خاطرات خارق‌العاده‌ای را از سفر اروپایی برای خود خلق کنید. پس در پاسخ به سوال چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم؟ می‌توان گفت حمل و نقل عمومی یکی دیگر از راه‌های کاهش هزینه سفر به شهرهای اروپایی زیبا، مانند لندن و پاریس است.

دوچرخه

دوچرخه سواری در اروپا امری رایج بین مردم است و آن‌ها برای سلامتی بدنشان، پاکیزه نگه داشتن هوای شهر و کاهش شلوغی خیابان‌ها از دوچرخه برای گشت و گذارو تردد استفاده می‌کنند. در اروپا از دیدن افراد مسن که دوچرخه سواری می‌کنند متعجب خواهید شد. شما می‌توانید به راحتی، یک دوچرخه کرایه کنید. کرایه دوچرخه در برخی مکان‌ها رایگان و در برخی  هم با صرف هزینه کم امکان پذیر است. چگونه ارزان به اروپا سفر کنیم؟ به خاطر داشته باشید که دوچرخه سواری بهترین راه برای تردد در شهر به روش اقتصادی است.

پیاده روی

حیف است که به قاره سبز اروپا سفر کنید اما از پیاده‌روی غافل شوید. زیبایی‌های شهر مثل خیابان‌ها، کافه‌ها، شیرینی فروش‌ها، گل فروشی‌ها، معماری‌های خارق‌العاده را تنها با پیاده روی می‌توان تجربه کرد. با پیاده‌روی هم از زیبایی‌های شهر لذت می‌برید و هم هزینه‌ای را نمی‌پردازید. سفر ارزان به اروپا با صرفه‌جویی در همین کارهای کوچک امکان پذیر می‌شود.

هاستل

هاستل می‌تواند اقامتی اقتصادی و مقرون به صرفه برای کاهش هزینه‌های  برای مسافرت به اروپا باشد. هتل‌ها به دلیل برخورداری از امکانات بیشتر نسبت به هاستل از قیمت بیشتری هم برخوردار هستند. این در حالی است که انواع هاستل‌ها وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و در حالی که سفر ارزان‌ به اروپا را تجربه می‌کنید از اقامت در آن هاستل هم لذت ببرید. هاستل‌ها خود درجه بندی‌های مختلفی دارند.

هاستل‌های لوکس همان‌گونه که از نامشان پیداست امکانات لوکس‌تر و هزینه گران‌تری نسبت به هاستل‌های دیگر دارند. این هاستل‌ها معمولا امکاناتی نظیر استخر، فضاهای شیک‌تر و سرو صبحانه دارند.

هاستل‌های پارتی نوع دیگری از هاستل است که مخصوص  رقص وپارتی هستند و انواع نوشیدنی‌ها در آن‌ها عرضه می‌شود. برای افرادی که به جشن و پایکوبی و رقص علاقه مند هستند این هاستل‌ها می‌تواند گزینه خوبی باشد.  

هاستل‌های مقرون به صرفه برای افراد مسن و کسانی که دوست دارند در فضای آرام‌تری اقامت داشته باشند مناسب است و معمولا ارزان‌ترین هاستل‌ها به شمار می‌روند.

جاذبه‌های گردشگری رایگان

بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری در اروپا برای توریست‌ها مجانی است می‌توانید برای کاهش هزینه های گشت و گذارتان بازدید از جاذبه‌های رایگان یا با تخفیف را انتخاب کنید. بازدید از مکان‌های دیدنی حتی برای شهروندان اروپایی در بعضی از روزهای مشخص رایگان می‌شود و این روزها گزینه خوبی برای شما است. برای سفر ارزان اروپا بازدید از مکان‌های دارای بلیط ورودی گران قیمت را فراموش کنید.

غذا

هزینه‌ی غذا در تعدادی از کشورهای اروپایی مانند نروژ و فرانسه بالا است. می‌توانید با جایگزینی غذاهای خیابانی به جای رستوران‌های مجلل از هزینه‌های بالای رستوران در اروپا جلوگیری کنید. در هاستل‌ها معمولا آشپزخانه در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که می‌توانید در آنجا آشپزی کنید و سفری اقتصادی‌تر به اروپا را برای خود خلق کنید.

ارز صرافی ملی

تهیه کردن ارز با قیمت مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های مدیریت اقتصادی سفر است. یکی از مطمئن‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش ها، تهیه ی ارز از صرافی ملی است. برای دریافت ارز از صرافی ملی کافی است از طریق سایت این صرافی نوبت آنلاین خود را دریافت کنید. پس از آن  با ارائه کارت ملی می توانید اقدام به دریافت ارز در تاریخ ثبت نامی خود کنید. مبلغ ارز سهمیه‌ای با باز کردن حساب و ارائه کارت ملی، 2 هزار دلار یا یورو در سال است. در حالی که مبلغ ارز مسافرتی 500 دلار یا یورو در سال می‌شود. خرید ارز مسافرتی یا ارز صرافی ملی یکی از راه‌های سفر به اروپا با هزینه‌ی کمتر است.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS