زیباترین کشور اروپا

زیباترین کشور اروپا

جدیدترین مطالب گردشگری

آیا می‌دانید زیباترین کشور اروپا کدام است؟ این قاره سبز رویایی‌ترین کشورها را در خود جای داده است اما برخی از آن‌ها جذاب‌ترند. به طوری که هم آرامش دارند و هم جاذبه! هم از دیدن معماریشان لذت می‌برید و هم از آب و هوایشان. اگر مشتاقید بدانید رویایی‌ترین کشورهای اروپا کدامند این مقاله را از دست ندهید.

سوئیس

وقتی نام زیباترین کشور اروپا به میان می‌آید همه یاد کشور سوئیس می‌افتیم. سرزمینی پوشیده از کوه‌های مرتفع و دشت‌های سرسبز. چشم‌اندازهای باشکوه و دریاچه‌های وصف ناشدنی. از روستاهای دنج و آرام سوئیس گرفته تا شهرهای آرام و زیبا این کشور هوش از سرتان می‌برند. در آنجا می‌توانید در کلبه‌ای چوبی اسکان کنید و ساعت‌ها به تماشای مناظر بنشیند. حتی زمستان‌های این سرزمین رنگ و بوی کریسمس و بابانوئل دارد. رنگ کادوهای سال نو و موسیقی‌های زنده! اگر روزی بخت با شما یار شد و به اروپا سفر کردید حتما سری به این سوئیس شگفت‌انگیز بزنید.

انگلستان

انگلستان سرزمین پادشاهان و ملکه‌هاست! سرزمینی با بناهای قدیمی سلطنتی که شما را افسون می‌کند. با وارد شدن به این کشور گویی وارد داستان‌های جادویی شده‌اید و محو تماشای بناهای بلند می‌شوید. پایتخت انگلستان لندن است که از گذشته تاکنون مهد تاریخ و هنر منطقه بوده است. همچنین با داشتن رودخانه تایمز و چشم‌اندازهای ناب آن هرگردشگری را به وجد می‌آورد. از دیگر شهرهای معروف انگلستان می‌توان به بیرمنگام، منچستر و لیورپول اشاره کرد. هرکدام از این شهرهای معماری و طبیعت بکر خود را دارند که دیدنشان سیر نمی‌شوید.

اسکاتلند

اسکاتلند یکی از کشورهای تحت سلطه بریتانیای کبیر است و از زیبایی چیزی کم ندارد! آنچه که این سرزمین را متمایز کرده تپه ماهورهای آن است که حتی به عنوان لوکیشن فیلمبرداری‌ پروژه‌های بین المللی نیز استفاده می‌شوند. مناطق کوهستانی و پست اسکاتلند با داشتن سرسبزی فراوان هوش از سر هر گردشگری می‌برند. از طرف دیگر سواحل این کشور گونه‌های متنوع جانوری را در خود جای داده‌اند. در آنجا می‌توان انواع شاهین، مرغابی، قرقاول و غیره را دید که شاید در کمتر جایی دیده شوند.

اتریش

اتریش نیز یکی دیگر از زیباترین کشورهای اروپا است که شباهت فرهنگی زیادی به آلمان دارد. این کشور به دلیل داشتن رشته کوه‌های آلپ طبیعتی کوهستانی و سرسبز دارد. همچنین در زمستان‌ها شاهد بارش برف در این مناطق هستید و جلوه باشکوه به شهرها و روستاها داده می‌شود. دره‌های خوش آب و هوا و مناطق گردشگری متنوع در اتریش باعث شده تا این منطقه از زیبایی چیزی کم نداشته باشید. رودهای مختلف اتریش نیز تاثیر زیادی در زیبایی این منطقه دارند و آب و هوای آنجا را معتدل کرده‌اند.

نروژ

نروژ زیباترین کشور اروپاست که به سرزمین فئودورهای افسانه‌ای معروف است. یخچال‌های طبیعی، کوه‌های وسیع و شفق قطبی در این سرزمین هوش از سرتان می‌برد. قایق‌رانی، دوچرخه سواری و طبیعت‌گردی از جمله تفریحاتی است که در نروژ انجام می‌شود. همچنین 2 شهر اسلو و برگن در این کشور هم معماری جذابی دارند و هم رستوران‌هایی لوکس. لذا نروژ می‌تواند یکی از لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار آید.

هلند

هلند هم زیباترین کشور اروپاست. مخصوصا با آن جشنواره‌های گل و زیبایی‌های طبیعی‌اش. آمستردام پایتخت این کشور مملو از خیابان‌های سنگفرش و موزه‌های متنوع است. همچنین با داشتن ساختمان‌های رنگارنگ و زندگی شبانه جان می‌دهد برای تفریح. مزارع کشور هلند پر از گل‌های خوشبو و متنوعی است که شاید در هیچ جای دیگر ندیده باشید. همچنین طبیعت عالی این منطقه خستگی سفر را از تن گردشگران خارج می‌کند. امروزه هلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است که محبوب گردشگران بین المللی شناخته می‌شود.

دیگر کشورهای زیبای اروپا

  • یونان
  • اسلواکی
  • ایتالیا
  • اسپانیا
  • پرتغال
  • فرانسه

اروپا کشور زیبا کم ندارد!

چه شیفته معماری باستانی باشید و چه طبیعت بکر زیباترین کشورهای اروپا چیزی در این حوزه کم ندارند. اگر دوست دارید تا به این قاره سفر کنید تور فرانسه آرامش سفر را از دست ندهید. همچنین می‌توانید با دیگر تورهای ما همراه شده و لحظات خوبی را رقم بزنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS