بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

جدیدترین مطالب گردشگری

انتخاب بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان بسیار مهم است. چرا که ممکن است روی قیمت و هزینه‌های شما موثر باشد. از بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان می‌توان به ترکیه، مالدیوو روسیه و غیره اشاره کرد. در ادامه قرار است با 5 تا از بهترین تورهای خارجی در تابستان آشنا شویم.

استانبول؛ مقرون به صرفه برای ایرانیان

بهترین مقصدر خارجی در تابستان برای ایرانی ها می‌تواند استانبول باشد. مسافت کم، نداشتن ویزا، مکان‌های گردشگری متنوع و غیره باعث می‌شود گردشگرهای زیادی خواستار تور استانبول باشند. استانبول تنها شهر اوراسیایی جهان و بزرگترین شهر ترکیه به شمار می‌آید. این شهر که پایتخت ترکیه است دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع مانند مسجد سلطان احمد، آب‌انبار تاریخی باسیلیکا، قصر توپ‌‌کاپی، کاخ دلما باغچه، روملی حصار و برج گالاتا است.

مالدیو؛ سفری لوکس در تابستان

مالدیو اگرچه جز کشور گرمسیر محسوب می‌شود اما جزایر آن همواره یکی از مقصدهای عاشق سفر و گردشگران بوده است. این تور خارجی در تابستان می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفر شما در تابستان باشد. کشور مالدیو مجموعه‌ای از چند جزیره گردشگری در مالدیو است که در اقیانوس هند قرار دارد. این کشور کوچک‌ترین کشور آسیا محسوب می‌شود. مکان‌های گردشگری مالدیو شامل: جزیره باتالا، صخره‌های بنانا، جزیره جیراوارو، جزیره هووان فوشی، زیردریایی وال مالدیو، جزیره با آتول، ساحل براق جزیره وادهو، جزیره مافوشی، قصر مولی آگه، موزه ملی، بازار ماهی فروش‌ها و غیره است.

روسیه؛ یکی از بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

روسیه به دلیل تاریخ و تمدن کهن خود دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مختلفی است که از مشهورترین آنها می‌توان به موزه کاخ کرملین، میدان سرخ، مرکز خرید اوکاتنی راید، باغ وحش مسکو، تپه‌های اسپرو و غیره اشاره کرد.

تور روسیه با بازدید از دو شهر مهم سن پترزبورگ و مسکو شروع می‌شود. شهر مسکو که پایتخت روسیه است تابستانی معتدل و خنک دارد که باعث شده یکی از مقصد های سفر خارجی درتابستان برای توریست‌ها و گردشگرها باشد. در فصل تابستان مسکو یعنی از خرداد تا اواسط شهریور شهر مملو از گردشگران خارجی است و تقاضا برای سفر به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وان؛ فرصتی برای سفر قیمت مناسب و خرید عالی

وان یکی از شهرهای شرق ترکیه است. این شهرهمیشه برای ایرانیان مقصدی محبوب، کم هزینه و پرطرفدار بوده است و برای مردم شهرهای نزدیک به مرز ترکیه سفری داخلی به شمار می‌آید. انتخاب این شهر می‌تواند یکی از مقصد های تور خارجی در تابستان برای شما باشد. جاهای دیدنی و گردشگری وان شامل: دریاچه وان، جزیره آکدامار، کلیسای آکدامار یا کلیسای ارمنی صلیب مقدس، شهر احلات وان، موزه وان، کتیبه خشایار شاه در وان، پارک کورتولوش وان، آبشار مرادیه، پارک آبی چاقداش وان، قلعه وان است.

قبرس،یک انتخاب مناسب

کشور قبرس شمالی یک جزیره خودمختار واقع در جنوب کشور ترکیه است. قبرس شمالی جاذبه‌های تفریحی و تاریخی فراوانی دارد، از سواحل شنی و صخره‌ای گرفته تا شهرهای تاریخی و توریستی که می‌تواند بهترین انتخاب برای تور خارجی تابستان 1402 باشد. نیکوزیا، گرینه و فاموگوستا از زیباترین شهرهای قبرس شمالی هستند که گردشگران را به خود جذب می‌کنند.

سفری هیجان انگیز در تابستان با انتخاب بهترین مقصد سفر خارجی

برای انتخاب بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان گزینه‌های زیادی پیش روی شماست. همچنین به میزان بودجه شما و انتخاب آب و هوای مورد نظر بستگی دارد. اما با این حال سعی کردیم معروف‌ترین و بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان 1402 را به شما معرفی کنیم.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS