لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان

لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان

جدیدترین مطالب گردشگری

لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان کم نیتسند. از جزایر سرسبز در دل اقیانوس گرفته تا شهرهای لوکس و دیدنی هرکدام لاکچری‌ترین خدمات را ارائه می‌دهند. اگر قصد دارید تا سفری باشکوه را تجربه کنید در این مقاله لیستی از دیدنی‌ترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

پاریس

مگر می‌شود به لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان پرداخت اسمی از پاریس در میان نباشد؟ این شهر رویایی با داشتن رستوران‌های مجلل، فضای شیک و جاهای دیدنی باشکوه هوش از سرتان می‌برد. همچنین می‌توانید در کافه‌های آنجا خود را به یک فنجان قهوه و نان کروسان مهمان کرده و از لحظاتتان لذت ببرید. اگر دوست دارید تا پاریس را ببینید پیشنهاد می‌کنیم که تور فرانسه آرامش سفر را از دست ندهید.

دبی

یکی دیگر از لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان دبی است. این شهر باشکوه پر از برج‌های بلند است و لاکچری‌ترین خدمات را تقدیمتان می‌کند. رستوران‌های لوکس، جاهای دیدنی جذاب و سواحل رویایی دبی هوش از سرتان می‌برند. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید شب‌ها به بار رفته و در آنجا تفریح کنید. تفریحات دبی کم نیستند و حسابی شما را به وجد می‌آورند.

مالدیو

مجم الجزایر مالدیو در کنار اقیانوس هند قرار گرفته است و سواحلی بکر دارد. در آنجا انواع تفریحات ساحلی وجود دارد و شما را سرگرم می‌کند. همچنین بد نیست تا حمام آفتاب را در آنجا تجربه کرده و از بودن در هوای مالدیو لذت ببرید. ماساژ، غواصی، خرید و شنا از جمله کارهایی است که گردشگران در مالدیو انجام می‌دهند. فراموش نکنید که در سفر به مالدیو کلاه و کرم ضد آفتاب همراه داشته باشید.


بالی

یکی دیگر از مقاصد لوکس جهان بالی نام دارد. این جزیره کوچک جز کشور اندونزی است و سواحلی رویایی دارد. همچنین جنگل‌های آنجا فضایی مهیج و و رویایی دارند جان می‌دهند برای قدم زدن و تفریح. از جمله تفریحات بالی می‌توان به ماساژ، تفریحات آبی، قایق سواری و یوگا اشاره کرد. همچنین می‌توانید در هتل‌های ساحلی آنجا تفریح کرده و از هوای تازه لذت ببرید.

کومو ایتالیا

در کشور ایتالیا شهری کوچک به نام کومو قرار دارد که هتل‌هایی باشکوه در آنجا ساخته شده‌اند. به همین دلیل به یکی از لوکس‌ترین مقاصد جهان معروف است. بارهای مجلل و پذیرایی لوکس این هتل‌ها کاری می‌کنند تا دفعات بعد هم به کومو سفر کنید. شنا در سال کومو کاری می‌کند تا تجربه سفر به آنجا را فراموش نکنید. بد نیست بدانید که هتل‌های این شهر در گذشته محل اسکان شاهزاده‌ها بوده‌اند و حالا با معماری باشکوهشان هوش از سرتان می‌برند.

آلمان

آلمان با داشتن قلعه‌های تاریخی و فستیوال‌های متعدد یک جای لوکس برای تفریح است. در آنجا هم می‌توانید به دیدن کلیساهای باشکوه بروید و هم در رستوران‌های آنجا غذا میل کنید. همچنین طبیعت بکر آلمان حسابی شما را به وجد می‌آورد. امروزه تور آلمان یک گزینه اقتصادی برای سفر به این کشور است و ورود شما به اتحادیه اروپا را آسان می‌کند. همچنین برای رزرو هتل و بلیط خود می‌توانید روی کمک آرامش سفر حساب کنید. 

دیگر مقاصد لوکس جهان

  • سیشل
  • مونته نگرو
  • ایسلند
  • ژاپن
  • لندن
  • لس آنجلس

کلام آخر

لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان تعدادشان کم نیست. در این مقاله تلاش کردیم تا محبوب‌ترینشان را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر دارید می‌توانید با تورهای آرامش سفر همراه شده و لحظاتی ناب را رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS