از فرانسه چی بخریم؟

از فرانسه چی بخریم؟

جدیدترین مطالب گردشگری


فرانسه یکی از مقصدهای اصلی گردشگران در سراسر جهان است. فرانسوی زبان ملی است که در همه جای فرانسه صحبت و تدریس می‌شود. پایتخت این کشور پاریس است که یکی از مرکزهای مهم تجاری جهان است. این کشور که در شمال غربی اروپا واقع شده سوغات‌های متنوع و فراوانی دارد.

قبل از رزرو تور فرانسه نگاهی به سوغاتی های فرانسه بیندازید. در اینجا می‌خواهیم با 6  تا از معروف‌ترین سوغاتی‌های کشور خوش آب و رنگ فرانسه آشنا شویم.


عطر و ادکلن

شاید اولین پاسخ به این سوال که از فرانسه چی بخریم ادکلن باشد. فرانسه به ادکلن و عطر های اصل معروف است و از لحاظ مد و فشن ویا رایحه و بو بسیار مشهور هستند. و این انتخاب می‌تواند گزینه مناسبی برای سوغاتی فرانسه باشد. برخی از مشهورترین این برندها عبارتند از: شانل-Chanel؛ کریستین دیور-Christian Dior؛ کارتیر-Cartier؛ گرلین-Guerlain؛ جیونچی-Givenchy؛ بالنسیاگا-Balenciaga؛ لانکوم پاریس-Lancome Paris؛ هرمس-Hermes؛ کاچارل-Cacharel؛ لاکوست Lacoste.

عروسک های مشهور دیزنی

یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی پاریس دیزنی لند است و نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب است می‌تواند یادآور خاطرات کودکی و نوجوانی باشد. در آنجا شما می‌توانید از قلعه زیبای خفته، موش سرآشپز دیدن کنید و در خیابان اصلی آن با قلعه سیندرلا مواجه شوید و از این قلعه مشهور والت دیزنی دیدن کنید. بردن یک سوغاتی از دیزنی لند میتواند انتخاب خوبی برای عزیزان شما باشد.

شیرینی‌های خوشمزه ماکرون

این شیرینی‌های رنگارنگ جذاب را می‌توان در اول لیست سوغاتی فرانسه قرار داد. قدمت این شیرینی‌ها به سال ها پیش برمیگردد اما هنوز طرفداران خاص خودش را در فرانسه دارد. در بیشتر شیرینی فروشی ها این ماکرون های رنگارنگ یافت می‌شوند. تفاوت آنها در رنگ و خامه وسط آن است.

مجسمه و دسته کلید برج ایفل

شاید یکی از به یاد ماندنی‌ترین سوغات فرانسه دسته کلید یا مجسمه فلزی برج ایفل باشد. برج ایفل یکی از اصلی ترین نماد کشور فرانسه است. روی بدنه این برج 20 هزار لامپ به کار رفته که در بیشتر اوقات رنگ‌های آنها عوض می‌شود و جلوه خاصی به ایفل میدهد.

انتخاب این مجسمه و دسته کلید میتواند انتخاب خوبی برای سوغاتی از سفر فرانسه باشد.

لباس مارینی یِر

مارینی یر یک نوع لباس آستین بلند راه راه آبی و سفید است که امروزه نقش مهمی در صنعت مد و فشن پاریس دارد. شهرت این لباس از زمانی شروع شد که برند مشهور کوکو شنل این نوع لباس را وارد مجموعه محصولات خودش کرد. این لباس در قرن 19 توسط ملوانان استفاده می‌شد.

این انتخاب را نیز می‌توانید در حین سفر به تور فرانسه در دسته سوغات خود جای دهید که یادآور سفرتان برای شما و عزیزانتان خواهد بود.

سوغات فرانسه

کتاب شازده کوچولو

قطعا شما تا به حال نام این کتاب را شنیده اید. کتاب شازده کوچولو داستانی اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است که با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود.

سوغاتی بردن این کتاب از زادگاهش یعنی فرانسه انتخاب مناسبی برای شما باشد.

سوغات فرانسه


فرانسه؛ پر از سوغاتی های جذاب و رنگارنگ

در این مقاله نگاهی داشتیم به معروف‌ترین سوغاتی های فرانسه. اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی فرانسه شدید این لیست را به خاطر داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید کارشناسان آرامش سفر در کنار شما هستند تا به یادماندنی ترین سفر را برای شما به رغم بزنند.





برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS