10 غذای خوشمزه اروپایی

10 غذای خوشمزه اروپایی

جدیدترین مطالب گردشگری

آیا می‌دانید 10 غذای خوشمزه اروپایی کدامند؟ در واقع هر کشور اروپایی غذاهای متعدد خود را دارد که هرکدام در نوع خود خوشمزه‌اند. از پیتزا و انواع پاستا گرفته تا ساندویچ‌های لذیذ. از انواع دسر و پیش غذا گرفته تا سوپ‌های خوش طعم. در این مقاله تلاش داریم تا خوشمزه‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم. اگر کنجکاوید در این باره بیشتر بدانید در ادامه همراه ما باشید.

پیتزا

ایتالیا به داشتن پیتزا معروف است. یکی از 10 غذای خوشمزه اروپایی پیتزا است که مختص کشور ایتالیا شناخته می‌شود. این غذای بین المللی محبوب انواع گوناگونی دارد و محتویات آن بسته به نوع پیتزا متغیر است.  از معروف‌ترین پیتزاهای ایتالیا می‌توان به مارگاریتا، مارینارا، کواتر فورماگی و کاپریسیوسا اشاره کرد. پیتزاهای ایتالیا تنوع بسیاری دارند؛ اما به طور کل در پخت آن‌ها از پنیر پیتزا، گوشت و سبزیجات استفاده می‌شود.

ده غذای خوشمزه اروپایی

استیک فریت فرانسه

یکی دیگر از خوشمزه‌ترین غذاهای اروپا استیک فریت فرانسه است. این استیک لذیذ از سیب زمینی سرخ کرده و گوشت درست می‌شود. همچنین همراه با آن سس و نوشیدنی نیز سرو می‌شود. استیک فریت به عنوان غذای ملی فرانسه و بلژیک شناخته می‌شود و در این 2 کشور به وفور درست می‌شود. اگر روزی با تور فرانسه یا به صورت انفرادی راهی این کشور شدید حتما طعم غذاهای آنجا را بچشید.

کوفته سوئدی

یکی دیگر از 10 غذای خوشمزه اروپایی کوفته سوئدی نام دارد. این غذا ترکیبی از گوشت، سیر، تخم مرغ، آرد سوخاری، شیر و ادویه است. همچنین در طبخ آن از انواع کره، خامه، سس و سویا نیز استفاده می‌شود. کوفته سوئدی یکی از لذیذترین غذاهایی است که در سفر به اروپا می‌توان امتحان کرد. همچنین بد نیست تا در کنار آن یک نوشیدنی لذیذ سفارش داده و از طعمش لذت ببرید.

غذاهای اروپایی

سوسیس کاری

یکی دیگر از 10 غذای برتر اروپا سوسیس کاری نام دارد. این غذا شامل سوسیس با تکه‌های کوچک است که با سس درست می‌شود. همچنین در طبخ آن از سیب زمینی و ادویه کاری استفاده می‌شود. سوسیس کاری یک غذای عالی برای عاشقان غذای تند است و شما را به وجد می‌آورد. اگر روزی به آلمان سفر کردید حتما طعم غذاهای آنجا را بچشید و از سوسیس کاری غافل نشوید.

لانگوس مجارستان

در سفر به مجارستان از لانگوس غافل نشوید. این غذای لذیذ در اغذیه فروشی‌های خیابانی هم فروخته می‌شود و اقتصادی است. در تهیه لانگوس از پنیر رنده شده، سوسیس، خامه و سیب زمینی استفاده می‌شود. همچنین در کنار آن نوشیدنی سرو می‌شود که طعمی بی‌نظیر دارد. لانگوس به دلیل ارزان بودن همواره مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد و توصیه می‌کنیم که آن را حتما امتحان کنید.

فیش اند چیپس انگلستان

در کشور انگلیس ماهی و چیپس طرفداران زیادی دارد. همچنین به 10 غذاهای خوشمزه اروپا معروف است. فیش اند چیپس در انگلیس همراه با انواع سس و نوشیدنی سرو می‌شود و می‌توان آن را به عنوان شام میل کرد. علاوه بر آن به دلیل مقوی بودن یک غذای باکیفیت و استاندارد شمرده می‌شود. اگر روزی بخت با شما یار شد و راهی انگلستان شدید حتما  این غذای مقوی را امتحان کنید.

غذاهای خوشمزه اروپا

وینار شنیتزل

در اتریش غذایی معروف به اسم وینار شنیتزل وجود دارد که با گوشت گوساله درست می‌شود. همچنین در پخت آن از پودر سوخاری استفاده می‌شود. این غذای دوست داشتنی با پودر سیر، سیب زمینی و سالاد سرو می‌شود. همچنین گاهی آن را به صورت تنوری درست می‌کنند. وینار شنیتزل یک غذای لذیذ برای مهمانی‌ها شمرده می‌شود و بویی دلپذیر دارد.

مولس فریتز

اگر عاشق صدف هستید از مولس فریتز غافل نشوید. این غذا از صدف آب شیرین و درست می‌شود و طعمی دلنشین دارد. همچنین در کنار آن می‌توانید سیب زمینی سفارش داده و از طعمش لذت ببرید. مولس فریتز یک غذای باکیفیت و مقوی است و طعم آن‌ها تا سال‌ها در خاطرتان می‌ماند.

موساکا

اگر راهی یونان هستید حتما طعم موساکا را بچشید. این غذا جز 10 غذای خوشمزه اروپایی است که با بادمجان درست می‌شود. همچنین در طبخ آن از انواع گوشت و سس استفاده می‌شود. اگر عاشق ترکیب بادمجان و گوشت هستید حتما طعم موساکا را بچشید. همچنین سرو نوشیدنی در کنار آن خستگی سفر را از تنتان خارج می‌کند.

غذاهای برتر اروپا

پئیا

در سفر به اسپانیا پئیا را فراموش نکنید. این غذا با بنج، گوشت، ماهی و سبزیجات درست می‌شودو لذا بسیار مقوی است. پئیا برای نهار گزینه خوبی است و حسابی شما را سیر می‌کند. مخصوصا اگر عاشق ترکیب ماهی و برنج باشید. این غذا قیمتی مناسب دارد و هر گردشگری می‌تواند آن را تست کند.

غذاهای اروپایی؛ لذیذ و خوشمزه

در سفر به اروپا از امتحان کردن غذاهای این قاره غافل نشوید. اگر قصد سفر دارید با همکاران ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. آرامش سفر همواره در کنار شماست تا بهترین تورها را تقدیمتان کند.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS