سی آی پی فرودگاه امام خمینی

سی آی پی فرودگاه امام خمینی

جدیدترین مطالب گردشگری

تا به حال شده از انتظار در سالن فرودگاه امام خمینی خسته شوید و نیازمند استراحت باشید؟ سالن CIP فرودگاه امام خمینی این دغدغه شما را برطرف کرده است. مسافرانی که خواهان دریافت خدمات VIP پیش از سفر هستند می‌توانند از این امکانات لوکس استفاده کنند. فارغ از اینکه راهی کجا هستید و چه موقعیتی دارید سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی حسی ناب از لاکچری بودن و خدمات عالی را تقدیمتان می‌کند.

سالن فرودگاه امام خمینی

سی آی پی چیست؟

شاید این سوال برایتان به وجود آمده باشد که سی آی پی چیست؟ سی آی پی به سالن تشریفات فرودگاه‌ها گفته می‌شود که خدمات اختصاصی به مسافران ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با رزرو از قبل وارد سی آی پی شده و از خدمات آنجا استفاده کنید. این خدمات شامل غذا، اتاق سیگار، میان وعده‌، صندلی ماساژ، تلویزیون؛ شارژ و غیره است. ناگفته نماند که پرسنل آنجا خود کارت پرواز برایتان تهیه می‌کنند و نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی ندارید.

همچنین با پرداخت هزینه اضافه می‌توانید از اتاق خواب سالن تشریفات استفاده کنید. در نهایت با خودروهای لوکس تشریفات تا پای پرواز برده می‌شوید و در آسودگی راهی سفر می‌شوید. امروزه اکثر آژانس‌های مسافرتی اقدام به رزرو خدمات سی آی پی می‌کنند. گرچه بدون رزرو قبلی نیز می‌توان با پرداخت هزینه به صورت حضوری از این امکانات استفاده کرد.

آشنایی با سالن CIP فرودگاه امام خمینی

سالن CIP فرودگاه امام خمینی لوکس‌ترین سالن تشریفات است که به ارائه خدمات متنوعی می‌پردازد. این سالن شامل یک فضای وسیع است که مشرف به باند پرواز ساخته شده و دید جالبی به اطراف دارد. از جمله امکانات سی آی پی فرودگاه امام می‌توان به خدمات سلف سرویس، میان وعده، اتاق سیگار، صرافی، صندلی کودک و شارژر اشاره کرد. همچنین اتاق جلسات این مجموعه آماده سرویس‎‌دهی به گروه‌های کاری است. اتاق خواب سالن تشریفات نیز با داشتن خدمات خوب با هزینه اضافه‌تر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در نهایت پس از پرداخت عوارض خودروهای تشریفات شما را تا پای پرواز حمل می‌کنند.

سالن CIP فرودگاه امام خمینی

دیگر امکانات سالن تشریفات امام خمینی

  • اتاق کودک
  • نمازخانه
  • فروشگاه خاویار، خشکبار و غیره
  • اینترنت پرسرعت
  • امکانات ویژه معلولین
  • پرداخت عوارض
  • خدمات حیوان خانگی
  • هزینه نوزاد رایگان است.
  • هزینه حیوان خانگی و ویلچر جداگانه حساب می‌شود.

هزینه سالن CIP فرودگاه امام خمینی

سالانه هزینه سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی عوض می‌شود. لذا در این باره نرخ معینی نمی‌توان اعلام کرد. اگر قصد رزرو سالن CIP فرودگاه امام دارید می‌توانید با همکاران ما در آرامش سفر تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

سالن CIP فرودگاه امام خمینی

رزرو سالن CIP فرودگاه امام خمینی

برای رزرو سالن سی آی پی فرودگاه امام خمینی به دو روش اینترنتی و حضوری می‌توان اقدام کرد. در روش حضوری پس از ورود به شهر فرودگاهی راهی سالن تشریفات می‌شوید و ورودیه را پرداخت می‌کنید. در رزرو آنلاین نیز از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی امکان رزرو وجود دارد. در نهایت با رسید رزرو راهی سی آی پی می‌شوید و آن را تحویل پذیرش می‌دهید.

نکات مهم رزرو سالن سی آی پی فرودگاه امام

  • در هنگام رزرو ارائه کد ملی یا شماره پاسپورت ضروری است.
  • برای پروازهای ورودی تاریخ و ساعت ورود به ایران و فرودگاه امام را ذکر کنید.
  • قبل از رزرو از شرایط کنسلی آگاه شوید.
  • امکان دریافت ویزا برای مسافران ورودی وجود ندارد.

سی آی پی خدماتی لوکس و خاطره‌انگیز

ورود و خروج از ایران را با حضور در سالن سی آی پی فرودگاه امام خمینی خاطره‌انگیز کنید. اگر قصد رزرو سالن تشریفات دارید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند. همچنین برای مطلع شدن از تورهای خارجی ما می‌توانید با کارشناسان آرامش سفر صحبت کنید.


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS