حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

جدیدترین مطالب گردشگری

حمل حیوانات با هواپیمایی ماهان شرایط خاصی دارد که باید در هنگام رزرو بلیط از آن آگاه باشید. اما آیا می‌دانید قوانین مربوطه چیست؟ آیا از شرایط حمل حیوان خانگی با هواپیمایی ماهان مطلع هستید؟ اگر شما هم مثل دیگر مسافران ده‌ها سوال در این باره ذهنتان را درگیر کرده نگران نباشید. زیرا در ادامه اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

حمل حیوانات با هواپیمایی ماهان

حمل حیوان‌ خانگی در پروازهای داخلی

در ایران تنها ایرلاینی که اجازه حمل حیوان خانگی می‌دهد ماهان است. این شرکت هواپیمایی طبق قوانینی که از قبل تعیین کرده است اجازه جا به جایی حیوانات خانگی را صادر می‌کند. این فرایند نیازمند طی کردن پروسه‌ای از پیش تعیین شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. همواره به یاد داشته باشید که حمل حیوانات به شرایط فرودگاه نیز بستگی دارد و هیچ ضمینی بر قطعیت انجام این کار وجود ندارد.

شرایط حمل حیوانات خانگی با ایرلاین ماهان

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان به دو شکل همراه (AVIH) و غیر همراه (CARGO) انجام می‌شود. در جا به جایی به صورت همراه حیوان در کانتر همراه با مسافر پذیرش و تحویل مسول مربوطه داده می‌شود. در نهایت پس از رسیدن به مقصد به مسافر تحویل داده می‌شود. در حمل حیوان به شکل غیر همراه باید حیوان را به باربری تحویل بدهید. سپس در مقصد به فردی که از قبل تعیین کرده‌اید تحویل داده می‌شود. البته در نظر داشته باشید که در هنگام خرید بلیط کد AVIH را دریافت کرده و در زمان تحویل حیوان خانگیتان به مسول مربوطه ارائه دهید.

حمل حیوان با هواپیمایی ماهان

چه حیوانات خانگی را می‌توان تحویل داد؟

حمل سگ با هواپیمایی ماهان امکان‌پذیر است. علاوه بر آن می‌توان حیواناتی مانند گربه یا پرنده را نیز با هواپیما جا به جا کرد. البته به یاد داشته باشید که حیوانات مذکور نباید قیمتی یا نادر باشند. در این باره فرودگاه و ایرلاین هیچ گونه مسولیتی قبول نمی‌کنند.

حیوان مورد نظر باید چه شرایطی داشته باشد؟

اگر حیوان شما با وزن قفس بیش از 30 کیلوگرم باشد باید آن را تحویل کارگو دهید. لذا امکان حمل آن به روش همراه وجود ندارد. همچنین سن حیوان برای جا به جایی مهم است. در این باره پیشنهاد می‌کنیم که بسته به نوع حیوان از ایرلاین مربوطه سوال بپرسید. همواره به یاد داشته باشید که کارت واکسیناسیون دامپزشکی را نیز همراه داشته باشید.

حمل حیوانات با هواپیما

چند نکته طلایی

  • حتما از قفس‌های بدون چرخ استفاده کنید.
  • قرار دادن حیوان مادر و 3 فرزند در یک قفس ممنوعیتی ندارد.
  • فراموش نکنید که اجازه حمل حیوان به درون کابین را ندارید.
  • برای حیوانات پوزه کوتاه محدودیت نژادی وجود دارد.
  • برای حمل حیوان باردار گواهی دامپزشک الزامی است.
  • قفس حیوان داری فضای مناسب برای نشستن و ایستادن باشد.
  • قفس منافذ کافی برای جریان هوا داشته باشد.

حمل حیوانات با هواپیمایی ماهان سخت نیست!

اگر قصد حمل حیوانات با هواپیمایی ماهان دارید لازم است از قبل درباره آن اطلاعات جدید کسب کنید. همواره به یاد داشته باشید که آرامش سفر در کنار شماست تا سفری بی‌دغدغه را برایتان فراهم کند. اگر دوست دارید درباره تورهای ما مطلع شوید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.



برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS