شلوغ ترین ساحل شمال ایران

شلوغ ترین ساحل شمال ایران

جدیدترین مطالب گردشگری

سفر به سواحل شمال ایران قطعا یکی از خاطره انگیز ترین سفر ها برای هر خانواده ایرانی بوده است. مخصوصا اگر به شلوغ ترین ساحل ایران سفر کنید و حسابی تفریح کنید. آب و هوای مرطوب و بارندگی زیاد در سواحل دریای خزر باعث شده گزینه مناسبی برای گردشگران از سراسر ایران باشد. در ادامه با معرفی محبوب‌ترین سواحل شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

ساحل چابکسر

ساحل چابکسر در میان مسافران با نام بهترین منطقه چابکسر شناخته می‌شود. این ساحل که واقع شده در استان گیلان است؛ در امتداد شهرستان رودسر بافاصله 10 کیلومتر قرار گرفته است. فاصله کم بین جنگل و دریا باعث شده تا منظره شگفت آوری را به ارمغان بیاورد. همچنین توصیه می‌شود از دیگر مکان‌های چابکسر مثل ساحل گلسرخ، ساحل اوشیان و ساحل طلایی قاسم آباد دیدن کنید.

ساحل بندرانزلی

تعداد زیادی از مسافران و گردشگران هنگام سفر به شمال ایران علاقه‌مند به بازدید ساحل بندرانزلی بوده‌اند .این شهر جزو بزرگ‌ترین شهر استان گیلان است و بیشترین میزان بارندگی را داشته است. به چندین دلیل نیاز است که حتما از این ساحل دیدن کنید. در این ساحل منظره‌ای خارق العاده از تاسیسات بندری را خواهید دید .در کنار آن آلاچیق‌هایی برای استراحت حال مسافران و گردشگران ساخته شده است که آنجا را به یکی از شلوغ ترین ساحل شمال تبدیل کرده است. اگر فرد ماجراجویی هستید رفتن به آنجا را فراموش نکنید.

سواحل شلوغ ایران

ساحل صدف آستارا

ساحل صدف جزو تمیز ترین و شلوغ‌ترین ساحل شمال کشور برای شنا بوده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی در هفت کیلومتری جنوب آستارا و در مسیر جاده آستارا-تالش واقع شده است و با وسعت 17 هکتار جزو محبوبترین جاهای دیدنی استارا تبدیل شده است.

ساحل خلج رامسر

این ساحل با پلاژ های متنوع و مختلفی درست شده و در جذب توریست ها بسیار موثر بوده است. از امکانات تفریحی و رفاهی ساحل خلج رامسر می‌توان به رستوران، کافه، هتل، فروشگاه صنایع دستی، قایق سواری اشاره کرد.  بهترین فصل برای سفر به این ساحل بهار و تابستان میباشد اما اگر به گرمای شدید و شلوغی زیاد علاقه ندارید، فصل بهار برای شما بهترین انتخاب است.

ساحل بندر کیانشهر

یکی دیگر از شلوغ تری سواحل شمال کشور ساحل کیانشهر است . این ساحل که در گذشته به بندر فرحناز معروف بوده است از لحاظ موقعیت جغرافیایی در 50 کیلومتری رشت واقع شده است. به دلیل قرار گرفتن در امتداد رودخانه سفیدرود همچنین واقع در کنار جنگلی پهناور و بزرگ منظره‌ای بسیار زیبا و دلنشین را به وجود آورده است. این بندر به دلیل داشتن ساحل ماسه ای مکان مناسبی برای شناست. به همین علت هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. از مکان‌های تفریحی ساحل کیاشهر می‌توان به پیست موتورسواری و پل چوبی و طولانی که بلوار ساحلی را از روی تالاب ها به دریا امتداد میدهد می‌زند اشاره کرد.

سواحل شمال ایران

ساحل چمخاله

این ساحل در سال 1390 جزو بهترین ساحل شمال ایران در گیلان شناخته شد و از طرف وزارت کشور مورد تقدیر قرار گرفت. چم در زبان کردی به‌معنای رودخانه و خاله در زبان گیلکی به‌معنای انشعاب است و به‌طور کل چمخاله به «منشعب شده از رودخانه» ترجمه می‌شود. ساحل چمخاله پس از بندرانزلی به عنوان یکی از شلوغ ترین سواحل شمال شناخته میشود. از جاذبه های گردشگری ان میتوان به عکاسی پیاده روی و قدم زنی در ساحل اشاره کرد. همچنین ساخت قلعه در ساحل شنی به یاد روزگار خوش کودکی میتواند خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن ما نقش ببندد. توصیه می‌شود از تفریحات آبی این ساحل نیز استفاده کنید این تفریحات شامل قایق سواری، جت اسکی، دوچرخه سواری، موتور چهارچرخ، شاتل، بنانا، شنا و..

سواحل شمالی ایران؛ دیدنی و رویایی

در نهایت سفر به سواحل شمال ایران یکی از محبوبترین گزینه ها برای مردم ایران بوده است. همانگونه که کتوجه شدید شلوغ ترین ساحل شمال تنها به یک یا دو مورد ختم نمی‌شود و تنوع زیادی پیش روی شماست. رطوبت و بارش کافی و همچنین پلاژ‌های متنوع مکان‌های دیدنی قایق سواری ماهی گیری قدم زدن در سواحل و تماشای غروب افتاب همیشه گردشگران بسیاری را مجذوب خود کرده است. فراموش نکنید که برای رزرو تورهای خارجی و داخای خود می‌توانید روی کمک آرامش سفر حساب کنید.

برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS