هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر کدام است؟

هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر کدام است؟

جدیدترین مطالب گردشگری

آشنایی با هتل‌های نزدیک به بازی‌های ایران در جام جهانی

چند ماه دیگر جام جهانی ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و قطعاً خیلی از طرفداران فوتبال به دنبال هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر هستند. پیدا کردن هتل‌های نزدیک به بازی‌های تیم ملی کشورمان کمک می‌کند تا طرفداران تیم ملی انتخاب‌های بهتری در دوحه داشته باشند. در ادامه سعی می‌کنیم نزدیکترین هتل‌ها به محل بازی‌های تیم ملی کشورمان را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر

هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر؛ بازی با انگلستان

اگر به دنبال هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر هستید پیشنهاد می‌کنیم برای هر بازی هتل‌های نزدیک به همان بازی را انتخاب کنید. شما می‌توانید این هتل‌ها را برای بازه‌های چهار روزه انتخاب کنید و یک سفر جذاب همزمان با جام جهانی به کشور همسایه داشته باشید. فوتبال دوستانی که برای اولین بازی ایران یعنی بازی با انگلستان قصد سفر به قطر را دارند می‌توانند از سه هتل نزدیک به محل بازی استفاده کنند.
هتل 5 ستاره مشعل دوحه، هتل بوتیک 5 ستاره العزیزیه و  هتل 5 ستاره Al Messila Resort هتل‌های پیشنهادی ما برای این بازی حساس هستند. 

هتل مشعل: که با نام برج اسپایر هم شناخته می‌شود بلندترین سازه دوحه است. این هتل در پنجاه و یک طبقه ساخته شده و در هر طبقه شما می‌توانید به خوبی تمام نقاط دوحه را تماشا کنید. یک نکته جالب در مورد این هتل، عدم سرو مشروبات الکلی در آن می‌باشد.

هتل بوتیک العزیزیه: نیز در منطقه معروف و جذاب آسپایر دوحه قرار گرفته و یکی از آرامش بخش‌ترین نقاط کشور قطر است.

Al Messila Resort: نیز بین صحرا و مرکز شهر پرجمعیت دوحه قرار گرفته و یکی از لوکس‌ترین مراکز تفریحی این شهر است.


هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر

برای بازی با ولز کدام هتل‌ها مناسب هستند؟

در مقایسه با بازی اول برای یافتن هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر برای مسابقه با ولز کار چندان سختی ندارید. تنها هتل معروف و مناسبی که برای این بازی می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، هتل الریان دوحه است.

هتل الریان دوحه: از اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهزی بهره می‌برد که سفر شما را به کشور قطر برای مسابقات جام جهانی با آسایش کامل همراه می‌کند. توجه داشته باشید که در این هتل بهترین سیستم‌های تهویه هوا گنجانده شده است تا هوای کشور قطر شما را اذیت نکند. در تمام اتاق‌های این هتل امکانات مختلفی مثل تلویزیون، فضای کار، حمام بزرگ با تمام امکانات، اتاق نشیمن و غذاخوری در نظر گرفته شده است. ضمناً این هتل از سوئیت پرزیدنت هم بهره می‌برد. هتل الریان طیف وسیعی از غذاهای بین المللی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. برای احترام به فرهنگ کشور قطر در این هتل هیچگونه مشروبات الکلی در اختیار مهمانان قرار نمی‌گیرد.

هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر

آَشنایی با هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر برای بازی با آمریکا

قطعاً یکی از مهمترین و حساس ترین بازی‌های تیم ملی کشورمان، بازی در برابر آمریکا است. طبیعتاً شما هم دوست دارید هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر برای بازی با آمریکا را شناسایی کنید. نکته مهم در مورد این بازی این است که هتل‌های نزدیک به آن در مقایسه با هتل‌های دو بازی قبلی کیفیت پایین‌تری دارند.

شما برای این بازی می‌توانید هتل‌های Holiday Villa Hotel، هتل سوئیت المنصور و مسافرخانه La Villa را رزرو نمایید.

هتل Holiday Villa Hotel: در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی حمد قرار گرفته و دسترسی خوبی به مرکز همایش‌های بین المللی قطر، مرکز نمایش و همایش دوحه و سوق واقف دارد. این هتل از اتاق‌ها و آپارتمان‌های مجهز به اینترنت پرسرعت و تهویه هوای مناسب بهره می‌برد.

هتل سوئیت المنصور: اگر علاقه به دریا داشته باشید، هتل سوئیت المنصور یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. این هتل تنها سه دقیقه با ساحل خلیج فارس فاصله دارد. شما در این هتل می‌توانید از استخر سرپوشیده و جکوزی نیز استفاده کنید. در ضمن این هتل دارای صرافی هم می‌باشد.

مسافرخانه La Villa: قطعاً از هتل قبلی و هتل‌هایی که برای بازی‌های گذشته پیشنهاد کردیم، امکانات کمتری دارد. این هتل در مرکز شهر دوحه قرار گرفته و دارای آپارتمان‌های با مبلمان مدرن می‌باشد. این هتل امکاناتی مثل کرایه ماشین و پارکینگ خصوصی رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در نزدیکی این هتل مرکز خرید دونا قرار گرفته است.

هتل ‌های نزدیک به بازی‌ های ایران در جام جهانی قطر

کلام پایانی 

اگر قصد سفر دارید همکاران ما در آرامش سفر در کنارتان هستند. تنها کافیست با آن‌ها تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS