Top Cover

تورهای یونان

لیست قیمت پکیج‌های تور یونان

مرتب سازی :
پیش فرض
ارزان‌ترین
گران‌ترین

مدت تور :

نوع اقامتگاه :

مبدأ :

اطلاعات بیشتر و رزرو تور:

02154034000

 تور یونان

وقتی صحبت از تورهای اروپایی می‌شود برخی از ما یاد تور یونان می‌افتیم. سفری شگفت‌انگیز که در آن هم از بناهای هزاران ساله دیدن می‌شود و هم از سواحل بکر ماسه‌ای. یونان سرزمین خدایان باستان است که با آن افسانه‌های باشکوهش شما را جادو می‌کند. گویی که با ماشین زمان به گذشته‌های دور اروپا سفر کرده‌اید و در کوچه پس کوچه‌های تاریخ قدم می‌زنید. چه عاشق تاریخ و بناهای باستانی باشید و چه تفریحات دریایی یونان گزینه‌های زیادی برایتان دارد.

دیدنی‌های تور یونان

 از اصلی‌ترین دیدنی‌های تور یونان می‌توان به آکروپلیس اشاره کرد. آکروپولیس به معنی شهری روی بلندی است که در قرن 5 میلادی احداث شده است. این مجموعه شامل چندین معبد، دروازه و تئاتر است که امروزه نماد آتن شناخته می‌شود. آکروپولیس از آن دسته مجموعه‌های سنگی است که شما را به روزهای دور یونان می‌برد و غافلگیرتان می‌کند. معبد دلفی یکی دیگر از جاهای دیدنی یونان است که شهرتی جهانی دارد. این عبادتگاه برای آپولو خدای باستان ساخته شده و امروزه در فهرست میرث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. صومعه‌های متئورا، تسالونیکی، کاخ کنوسوس، شهر سانتورینی و معبد زدوس المپیا از دیگر جاذبه‌های توریستی یونان است که مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرند.

غذاهای تور یونان

اگر روزی بخت با شما یار شد و با تور یونان همسفر شدید حتما طعم سوولاکی یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای آنجا را بچشید. این خوراکی نوعی گوشت کباب شده است که معمولا با گوشت بره یا خوک درست می‌شود. سولاکی شبیه به جوجه کباب ایرانی است که محبوب همه گردشگران است. شاید جالب باشد که بدانید در یونان نوعی غذا شبیه به فلافل وجود دارد. این خوراک به رویتوکفتدس معروف است که با نخود درست می‌شود و آن را همراه با ادویه زیاد سرخ می‌کند. اگر هم عاشق لازانیا هستید موساکا را حتما امتحان کنید. این غذا شبیه به لازانیا و دون پاستا درست می‌شود. در آن از بادمجان سرخ‌شده، گوشت، گوجه فرنگی و سیب زمینی استفاده می‌کنند و طعمی لذیذ دارد. این غذا را می‌توان از اغذیه فروشی‌های سطح شهر هم تهیه کرد.

سوغات تور یونان

شاید این سوال برایتان پیش آید که در سفر با تور یونان چه سوغاتی بخریم؟ از آنجایی که این کشور فرهنگی غنی دارد تنوع سوغات در آن هم بالاست. یکی از محبوب‌ترین سوغات یونان ظروف سفالی است. این نوع ظروف با الهام از فرهنگ این کشور نقاشی شده‌اند و تنوع بصری زیادی دارند. همچنین مجسمه‌های کوچک یونانی با اشکال و رنگ‌های متنوع گزینه خوبی برای هدیه دادن به عزیزان است. خوب است بدانید که تنوع خوراکی در یونان کم نیست. از جمله لذیذترین آن‌ها می‌توان به زیتون، روغن زیتون، عسل، ادویه، قهوه و شیرینی اشاره کرد. این اقلام را می‌توانید از فروشگاه‌های سطح شهر با قیمت‌هایی نه چندان گران بخرید.

هتل‌های تور یونان

رسیدیم به یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های گردشگران یعنی محل اسکان. یونان هتل‌های زیادی دارد که یکی از مشهورترین آن‌ها هتل سوئیت آسترا در ساحل سانتورینی است. این هتل معماری مدرن وسنتی دارد و چشم‌انداز آن به دریا فوق العاده است. وجود استخر آبگرم، سونا و اسپا در آن باعث شده تا محبوب همگان باشد. خوب است بدانید که هتل سوئیت آسترا به عنوان یکی از جذاب‌ترین هتل‌های دنیا شناخته می‌شود که گردشگران زیادی از سراسر دنیا خواهان اسکان در آن هستند. هتل آنمی جزیره فولگاندروس، هتل سانی آستریاس و هتل ساحلی میکونوس گرند از دیگر مشهورترین هتل‌های یونان است که در تور یونان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین زمان سفر با تور یونان

یونان به دلیل داشتن آب و هوای معتدل همیشه مرطوب است. لذا بهترین زمان سفر به یونان بهار و ابتدای تابستان است. البته در نیمه دوم سال نیز به دلیل کاهش قیمت‌ها می‌توان راهی این کشور شد؛ ولی با بارش فراوان رو به رو هستیم.

هرچند آرامش سفر پیشنهاد های ترکیبی مخصوص تابستان با تور یونان برای شما دارد.

رزرو تور یونان

حالا که با جذابیت‌های یونان آشنا شدید لازم است تا درباره تور یونان هم بیشتر بدانید. برای رزرو تور یونان کافیست مدارک خود را تحویل تیم ما داده و منتظر وقت سفارت خود بمانید. در نهایت با راهنمایی مشاوران آرامش سفر ویزای توریستی تور یونان را دریافت کرده و در کمترین زمان راهی سفر می‌شوید.

مدارک مورد  نیاز اخذ ویزای تور یونان

  • شناسنامه و کارت ملی
  • گواهی اشتغال به کار یا تحصیل
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی گردش حساب
  • پاسپورت
  • دو قطعه عکس

هزینه رزرو تور یونان

هزینه رزرو تور یونان بسته به موارد مختلف فرق دارد. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در آن می‌توان به نوع ایرلاین، تعداد روزهای سفر، خدمات تور، تعداد وعده‌های غذایی و کیفیت خدمات اشاره کرد. اگر تمایل دارید تا در این باره بیشتر بدانید کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.

رزرو تورهای اروپایی آرامش سفر

چه بخواهید با تور یونان همراه شوید و چه دیگر تورهای اروپایی ما برایتان پیشنهادات ویژه‌ای داریم. خدمات آرامش سفر با بهترین قیمت و در کمترین زمان ارائه می‌شود و تجربه خوبی را برای گردشگران رقم می‌زند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور یونان کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.


نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

021-54034000

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS