بهترین سرآشپز جهان در رستوران دبی

بهترین سرآشپز جهان در رستوران دبی

جدیدترین مطالب گردشگری



دبی یکی از وسیع‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که در جنوب ایران و حاشیه خلیج فارس قرار دارد. در این مقاله قرار است شما را با بهترین سرآشپز جهان در رستوران دبی آشنا کنیم.غذاهای این کشور طعم ومزه ویژه‌ای دارند که بازدید از این کشور برای توریست‌ها مهیج کرده است. طعم غذاهای دبی ترکیبی از غذاهای ایران، هند و لبنان است و به طور کلی به آشپزهایی با مهارت بالا و حرفه ای نیاز دارد. در ادامه این مطلب شما را با 5 نفر از معروف‌ترین سرآشپز های دبی آشنا می‌کنیم.


Akira Back

این آشپز معروف در دبی مجموعه جهانی خود را با تلاش 20 ساله تاسیس کرده است. بک در شهر سئول کشور کره زاده شد و تحصیلات آشپزی خود را در مدرسه بین المللی آشپزی به اتمام رساند و فارغ التحصیل شد. او دانش خود را در آشپزی آسیایی افزایش داد و باعث شد که ترکیب آشپزی کره‌ای و آسیایی را باهم یاد بگیرد. مجموعه رستوران‌های او شامل آکیرا بک که هم نام اوست توجه رسانه‌های جهانی را به خود جلب کرده است.

رستوران‌های او نماد غذای سنتی بوده و به علت خلاق بودن وی و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه به عنوان بهترین سرآشپز جهان در رستوران دبی تبدیل شده است.

همچنین بک رستوران‌های خود را در سراسر جهان تاسیس کرده است. او تا کنون در شهرهای دبی، پاریس، تورنتو، سنگاپور، استانبول و سئول شعبات خود را افتتاح کرده است. همچنین به زودی در لندن و سانفرانسیسکو شعبات دیگر خود را افتتاح میکند.


بهترین سرآشپز دبی


Burak Özdemir یا CZN Burak

این آشپز متولد سال 1994 دراستانبول است. او صاحب رستوران‌های زنجیره ای به نام  Hatay Medeniyetler Sofrası شد که اصلی‌ترین آن‌ها در مرکز شهر دبی افتتاح شده است. بوراک با انتشار برنامه‌های آشپزی خود در شبکه‌های اجتماعی و همچنین به علت لبخند مهربان و چشمان خندانش مشهور شد. او با آوردن غذاهای ترکی خود به دبی توانست طرفداران محبوب خودش را جذب کند. این آشپز مشهور به آشپزی بدون چشم برداشتن از دوربین در فیلم هایش معروف است که این کار او نشان دهنده مهارت بالای بوراک است.

بهترین آشپز دبی

Daniel Boulud

این آشپز و رستوران‌دار فرانسوی دارای مجموعه رستورانی با نام Daniel Boulud است. وی در پانزده سالگی در مسابقات آشپزی شرکت کرد و به فینال راه پیدا کرد؛ این ابتدای راه او بود. دنیل به خاطر رستوران‌هایی که در نقاط دوری مانند لندن، سنگاپور و واشنگتن تاسیس کرده شناخته شده است. او در ابتدا و در بدو ورود به دبی مغازه‌ای را در Sofitel The Obelisk راه‌اندازی کرد. بعد ها او کسب و کار خود را گسترش داد و به شهرت جهانی رسید.

بهترین آشپز دبی

Jamie Oliver

جیمی یکی دیگر از آشپزهای معروف دنیا در دبی است که چندین جلد کتاب آشپزی منتشر کرده است. اولین شغل او کار برای آنتونیو کارلوچیو به عنوان سرآشپز شیرینی در رستوران خیابان نیل بود. همچنین در چندین برنامه تلویزیونی ایفای نقش کرد و در نهایت رستوران خود را افتتاح کرد. او متولد سال 1975 است و از سن 11 سالگی در آشپزخانه تمرین می‌کرد. اولین تلاش او در صنعت آشپزی به عنوان یک سرآشپز قنادی در رستوران نیلز یارد آنتونیو کارلوچیو بود؛ جایی که برای اولین بار تجربه تهیه غذاهای ایتالیایی را به دست آورد. او زمانی در فرانسه مشغول به کار بود و پس از آن به لندن آمد و بسیار تلاش کرد تا یاد بگیرد و دانش و مهارت خود را در آشپزی بالا ببرد.

بهترین آشپز دبی


Jason Atherton

جسون یک آشپز و رستوران‌دار انگلیسی است. او یکی از بهترین آشپزهای جهان در دبی است که مجموعه رستورانی به نام خود تاسیس کرده است. یکی از معروف‌ترین رستوران‌های او در دبی رستوران L'Atelier de Joel Robuchon است. او در سن 16 سالگی به لندن آمد و پس از آموزش در کالج بوستون شش هفته را برخلاف میلش در ارتش خدمت کرد. امروزه مجموعه رستوران او مورد متوجه افراد معروف و سیاستمداران قرار گرفته است.

بهترین آشپز دبی

دبی؛ بهترین مقصد آشپزی جهان

در این مقاله با 5 نفر از مشهو‌ر‌ترین آشپز‌های دبی آشنا شدیم که از ملیت و کشورهای مختلفی بودند. این موضوع نشان دهنده‌ی این است که دبی می‌تواند مقصد مناسبی برای آشپزان باشد. جایزه جهانی آشپزی هر ساله بهترین‌های صنعت آشپزی در سراسر جهان را معرفی می‌کند. این رویداد به‌تازگی برندگان سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده است که در این بین دبی عنوان «بهترین مقصد آشپزی جهان» را کسب کرده است.











 






 


برچسب ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید.
ارسال نظر

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS